Jump to content

problema motor bmw e90 .320d


valy89

Recommended Posts

Asteptam sa vedem cum ai rezolvat problema. :popcorn:

 

problema e rezolvata , am schimbat turbo si totul a revenit la normal .

La turbo cel vechi am gasit acea elice din spate (esapament ) putin deformata si geometria blocata .

 

mai am de schimbat releul de bujii pentru ca a cedat .

 

la service mi s-a spus ca ,preventiv, ar cam trebui activata regenerarea filtrului de particule.

maine am sa merg sa ii citeasca valorile , si daca e necesar sa ii dea drumul la regenerare .

Edited by valy89
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca este un tip in Bucuresti, are cont si aici pe forum, Ionut_Turbo ce reconditioneaza turbine!

ionut_turbo ...un user de aici a reconditionat turbina la el si mergea masina destul de prost , a schimbat ulterior turbina , a ales sa nu faca balamuc pe aici ca nu are de ce .Asa ca lasati recomandarile astea ca patim ca la bimmer service ..e wow pana e bau

Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai rau ii faci ,daca misti actuatorul cu mana risti sa-i rupi pinioanele din interior si ulterior sa ramana blocat .

 

asa mi-am dat seama ca e geometria blocata , cred ca sunt slabe sansele sa se rupa ceva in el .

Se misca foarte usor , nu opune rezistenta mare incat sa rupi ceva in el .grin.png

Edited by valy89
Link to comment
Share on other sites

Mai rau ii faci ,daca misti actuatorul cu mana risti sa-i rupi pinioanele din interior si ulterior sa ramana blocat .

 

 

Si eu am crezut ca si tine, ca are cremaliera; n-are; are altceva.. Se misca usor si merita sa incerci din cand in cand sa vezi daca fumul... si poate altele impiedeca palete si mecanismul lor sa fie miscat pe toata cursa acutatorului. Si atunci poti sa crezi ca ceva se intampla acolo.

Poate sunt unele turbine care au cremaliera si atunci n-ai ce sa faci.

Link to comment
Share on other sites

Nu a reconditionat-o. A luat una SH. Inca o mai are pe cea originala.

 

reconditionata , costul 2700 turbo +350 manopera+ 500 schimburi ulei si filtre.<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(250, 251, 252);">fara turbo- piesa la schimb . - asta am spus mai sus .

turbo l-am luat reconditionat ca nou e o carca de bani , Peste 6000 ron .

si da, mai am turbo original , il vrei tu sau ce , il vand pentru cineva are vrea sa il reconditioneze , dar trebuie schimbata si geometria,

nu doar curatita .

Am vrut sa iau una de la dan groza dar nu venea pana dupa ,luna 05- 2015

Edited by valy89
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salutare, am si eu o problema similara dar totusi diferita.Am avut probleme cu turbo,l-am reconditionat.Dupa vreo 2-3000 km nu mai functioneaza actuatorul.Dar nu functioneaza numai cateodata in ret merge de rupe.Am verificat cand merge la accelerare actuatorul isis face tura nu agata totul ok.Dupa ce se incalzeste motorul si in special cand sunt cu clima pornita se pune in bot sinnu mai merge .Verific actuatorul la accelerare nu mainmisca deloc dar pot sa il misc cu mana usor.Am circulat fara clima onsaptamana totul perfect , pornesc clima fac 10 km si se pune in bot.Ce sa fie?
Link to comment
Share on other sites

E 90 din 2007 , cod motor M47 și 163 cpp , nu are probleme la distribuție .

probleme au motoarele de la 2008 in sus , cod motor N47

Inteleg , modelul cu 177 cp deja are motor n47 . Se poate face ceva sa nu mai ai probleme la el , de exemplu schimbarea distributiei sau si dupa schimbare tot ramane problema ?

Link to comment
Share on other sites

Inteleg , modelul cu 177 cp deja are motor n47 . Se poate face ceva sa nu mai ai probleme la el , de exemplu schimbarea distributiei sau si dupa schimbare tot ramane problema ?

Daca schimbi distributia preventiv, problema se rezolva. Intinzatorul nou nu mai are probleme.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni , nimic o sugestie?

actuatorul tĂŁu e pe ducĂŁ. trebuie schimbat sau mai e varianta de contact imperfect.

Ămi aduc aminte ca și eu am pĂŁțit ceva asemĂŁnĂŁtor când am schimbat turbo la vechea mașina . Am cumpĂŁrat turbo , l-am montat pe mașinĂŁ, dar actuatorul nu funcționa.

Inițial mecanicul a zis ca e posibil sa fie defecta turbina . Noroc chior am avut cu un electrician care s-a gândit sa dea cu spray de contact pe mufa de la turbo , a lĂŁsat-o puțin sa se usuce și când a cuplat mufa totul funcționa.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.