Jump to content

Inlocuire racord flexibil DPF


Recommended Posts

Salutare,

 

Azi, la revizie, s-a constatat ca am racordul flexibil de pe evacuare (cel care iese din DPF) rupt in interior. Sita exterioara este la locul ei, insa mecanicul de la MHS mi-a aratat ca ar fi ceva rupt in interior, ca putea apasa sita aia, pur si simplu.

 

Buun, pe langa faptul ca acea bucata de racord costa o galagie de bani, am inteles ca trebuie taiata si sudata cea noua la loc. A facut cineva treaba asta pana acum?

 

Sa fiu sincer eu n-am sesizat nimic in neregula, de aceea nici nu stiu daca sa-l schimb acum sau sa-l mai tin asa (presupun ca scapa gaze de evacuare pe-acolo insa eu n-am sesizat niciodata miros suspect)

 

Piesa #11:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=PN31&mospid=51029&btnr=18_0731&hg=18&fg=10

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa il lasi in pace pe mecanicul ala. Fa un test simplu obturand cu mana esapamentul si vezi daca rasufla pe acolo. Daca nu, mergi linistit.

 

Al meu este din 2008, are 189.000km si nu am umblat la el. Au inceput cateva fire din tesatura respectiva sa se rupa. Dar mai este mult pana departe.

Am sa il schimb o data cu filtrul de particule, cand va fi cazul.

 

Ala sufera cel mai tare cand este lovit esapamentul, mai ales din spate. La vibratii fata face cu brio, la lovituri mai putin :)

Link to comment
Share on other sites

800 lei, mai exact. Doar racordul, fara manopera :)

De simtit nu am simtit nimic suspect pana sa-mi zica de el azi dar, cel putin aparent, parea ceva rupt in interior acolo. Cu prima ocazie o s-o mai urc pe rampa sa ma uit mai bine.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, merci pt sugestii!

 

Totusi, cat de OK e un racord din asta aftermarket? diferenta de pret e enorma ... 100 Lei cel mai scump pe AutoKarma Vs. 800 Lei in reprezentanta (sau 640 Lei OE, dar nu din reprezentanta), dar daca stau bine sa ma gandesc, nici ala OE n-a fost prea grozav, daca a tinut doar 100k km.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, merci pt sugestii!

 

Totusi, cat de OK e un racord din asta aftermarket? diferenta de pret e enorma ... 100 Lei cel mai scump pe AutoKarma Vs. 800 Lei in reprezentanta (sau 640 Lei OE, dar nu din reprezentanta), dar daca stau bine sa ma gandesc, nici ala OE n-a fost prea grozav, daca a tinut doar 100k km.

 

Mai, eu il am de 189.000 km si tine inca. Nelovit tine !

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, dar nu inseamna ca trebuie generalizat daca la tine a tinut. Nici eu nu l-am lovit, dar nah.

 

LE: am sunat la PilotAuto - 330 Lei cu tot cu manopera, dureaza 45min.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Aia la pilot au si DPF pt n47 ... 2200 de lei

O fi bun de ceva?

Se mai plangea cineva pe aici ca a pus DPF AM si tot ii da eroare.

Ma gandesc ca si filtrul meu este aproape de viata si o sa fiu nevoit sa il schimb, ma cam doare inima sa dau 6000 pe un filtru bmw, dar parca nici sa fac anulare nu prea as vrea.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Racordul meu este, intr-adevar, facut praf. Are ditamai gaura in el, ma mir cum mai sta acolo. L-am comandat, astept sa vina si sa-l inlocuiesc.

Intre timp, am sesizat un sunet ciudat, care nu era inainte - un "miorlait" (whine) usor pana pe la 2-2500 rpm si un zgomot ciudat atunci cand accelerez brusc (3000+ rpm) si apoi las gazul - se aude ca un blow-off valve (asta l-am ascultat sub masina si pare sa vina fix din dreptul racordului rupt). In acelasi timp parca mi se pare ca masina nu trage la fel de bine ca inainte la turatii joase.

 

Pot fi simptomele astea toate legate de racordul ala stricat?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 4 months later...

Am cerut si eu o oferta de pret pt inlocuire racord si shimbare lichid frana la unul din service-urile bmw din Bucuresti... 2000 RON :|.

 

Racordul 613 +414 manopera = ~ 1000 RON

 

 

Pe oferte apare si demontare + remontare filtru de particule ( ~300 RON ). De ce?

wtf?

Link to comment
Share on other sites

Am cerut si eu o oferta de pret pt inlocuire racord si shimbare lichid frana la unul din service-urile bmw din Bucuresti... 2000 RON :|.

 

Racordul 613 +414 manopera = ~ 1000 RON

 

 

Pe oferte apare si demontare + remontare filtru de particule ( ~300 RON ). De ce?

wtf?

in sfantu gheorghe am schimbat la un atelier care se ocupa numai de reparatii evacuari, tobe, etc, racordul cu 120 de lei manopera daca te intereseaza. bon fiscal si garantie.

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

Nu este nimic grav inca, dar in viitorul apropiat o sa il schimb.

 

@Rico: Da-mi un PM cu detaliile te rog ( adresa, pret, nr de telefon ). Mersi frumos.

 

@lavi4175: Pretul oferit de reprezentanta este mult prea mare. Din cate stiu cel original este si destul de scurt. Este o piesa statica. S-ar rupe la loviri si alte lucruri de genul, nu la mersul normal, cred.

 

Are careva idee de ce apare pe oferta ceruta si demontare + remontare filtru de particule ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.