Jump to content

Sfaturi achiziționare E90 184ps


Flaviu2612

Recommended Posts

Buna! Vreau sa-mi cumpĂŁr un BMW pentru ca am mai avut si mai vreau :) .. Dar de data asta sunt in dubii :| , pentru ca vreau ceva mai special, adicĂŁ E90 M-Paket 184ps aut. Navi profi si multe alte extrase , ĂŽnjur de 50k/70k km (dau o cĂŁruța de bani pe ea , buget pana 22k € . Acum , ĂŽntrebĂŁri : 1- din ce an sa fie sa evit problema distribuție n47 ? 2- dar daca e n47 cu inspecțiile fĂŁcute la BMW , eu locuiesc in Germania , beneficiez cumva de garanție in cazul problemei cu distribuția? 3- cum se numește urmĂŁtorul model ? 4- La câți km problemele ? (ca dupĂŁ 170k km vreau sa o vând ).. mulțumesc anticipat 😅 Edited by Flaviu2612
Link to comment
Share on other sites

In bugetul tau sigur gasesti unul cu M Pack, multe dotari, ingrijit iar la motorul cu 184cp teoretic e rezolvata problema cu distributia.

 

 

Urmatorul model se numeste F30 ;)

 

Poti gasi si un F30 din primii ani de fabricatie.

 

Exemplu: http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/320/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:320,frn:2010-01,ful:diesel,cli:automatic_climatisation,vcg:limousine!sportscar,xhl:true,prs:true,elw:true,nvs:true,srf:true,pas:true,ehs:true,crc:true/pg:vipcar/205762143.html

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Ar fi un lux daca as fii sigur de asta .. Si ma ĂŽncadrez mai greu , pentru ca sunt doua sau trei (sedan) in toatĂŁ Germania , una am vĂŁzut-o/condus-o dar nu are ĂŽncĂŁlzire in scaune :( 5/11 70k km si când am deschis capota se auzea un zgomot oscilant mai ciudat in partea din spate a motorului . APP eu pana acum am avut doar benzinare 😄, poate nu știu exact cum suna un Diesel 😓 dar normal trebuia sa aud doar motorul 👍
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa citesti un pic forumul si dupa aceea sa vii cu intrebari, ti-ar fi mult mai util.

 

1) nu ai cum sa eviti, toate motoarele 2.0d dupa 2008 sunt n47

2) daca ai ghinionul sa se rupa sau sa ai probleme cu ea si masina e relativ noua s-ar putea sa suporte ei o parte mare din reparatie

3) F30

4) Nu toate au probleme...unele au 200k km si 7 ani si nu au nici o problema, la altele la 30k incepe sa se auda distributia, cum ti-e norocul. Asta nu inseamna ca daca o sa iti cumperi n47 sigur o sa ai probleme. Sunt multi care au n47 pe forum si nu au nici un stres altii care au avut probleme. In afara de distributie , n47 este un motor fiabil, economic si fainut de condus.

Edited by pku82
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In bugetul tau sigur gasesti unul cu M Pack, multe dotari, ingrijit iar la motorul cu 184cp teoretic e rezolvata problema cu distributia.

 

 

Urmatorul model se numeste F30 ;)

 

Poti gasi si un F30 din primii ani de fabricatie. F30 aut. Navi xenon scaune sport , km putini care sar de 25k €

 

Exemplu: http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/320/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:320,frn:2010-01,ful:diesel,cli:automatic_climatisation,vcg:limousine!sportscar,xhl:true,prs:true,elw:true,nvs:true,srf:true,pas:true,ehs:true,crc:true/pg:vipcar/205762143.html

Link to comment
Share on other sites

Eu daca as lua N47, l-as lua in momentul in care mi-as permite ca dupa achizitie sa ii schimb distributia + toate consumabilele + ceva bani pe langa pt ce mai e imbatranit pe la articulatii/frane/directie.

 

Asa stai linistit si ai un motor fiabil.

Link to comment
Share on other sites

Eu daca as lua N47, l-as lua in momentul in care mi-as permite ca dupa achizitie sa ii schimb distributia + toate consumabilele + ceva bani pe langa pt ce mai e imbatranit pe la articulatii/frane/directie.

 

Asa stai linistit si ai un motor fiabil.

 

Sunt de acord cu colegul daca iti iei o masina mai veche de 4 ani si +150k km. Daca iti iei o masina de 50k km cum vrei tu..nu vad sensul de a schimba distributia. Nici macar la logan nu schimbi distributia inainte de 60k km. Ti-am zis, nu trebuie sa cazi in paranoia...

Link to comment
Share on other sites

Ii drept ca pana acum am avut tot probleme cu mașinile, poate nu am fost eu prea atent cu ele dar , vreau sa-mi iau o mașina mai scumpĂŁ dar sa am pace câțiva ani , apoi știu ca urmeazĂŁ consumabilele.. Dar mersi de sfaturi !! si mai am o ĂŽntrebare :D Daca e automata dar nu are clapete de schimbare viteze la volan ( nu știu cum se numesc), pot sa le montez dupĂŁ , doar clapetele sau cu volan cu tot ? Mulțam ĂŽncĂŁ odatĂŁ :) Edited by Flaviu2612
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa citesti un pic forumul si dupa aceea sa vii cu intrebari, ti-ar fi mult mai util.

 

1) nu ai cum sa eviti, toate motoarele 2.0d dupa 2008 sunt n47

 

 

Corect. Si eu stiam ca nu prea s-a rezolvat problema nici pe ultimele N47.

 

Exista un recall, poate ar fi bine ca sa te interesezi care cum intra la acest recall.

Link to comment
Share on other sites

da si 3.0 au probleme

 

Mda! Toate motoarele din lumea asta au probleme! :p

 

ON. Motorul de 3L, N57-le nu are probleme cu dstributia in felul lui N47 cel de 2L! Acum ca la 1 million de motoare N57 mai pica o distributie nu inseamna ca au probleme! Se numesc cazuri foarte izloate! Nu se compara cu un N47, unde la 1 million de motoare au picat sa zicem 400! Aici, da, poti sa tragi un semnal de alarma si sa spui: avem o problema intr-adevar! Altfel nu se numeste problema! Motorul N57 este unul reusit, la fel ca si predecesorul lui M57! Nu acelasi lucru s-a putut spune despre M47 vs N47! OK, este mai bine optimizat, consuma mai putin, dar cand vine vorba despre distributie si altele, nu se mai aplica regula! Acelasi lucru poti sa-l spui si despre M57 vs N57! N57 este un M57 optimizat in ceea ce priveste consumul si la fel fara probleme ori fara sa genereze probleme noi ca si N47-le!

 

 

 

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.