Ajutor diy e36 engleza

Petre_e46

Am rezolvat tot inafara de ultima parte, accea cu inelul acela de fier. Nu inteleg ce zice. Imi poate explica ce vrea sa zica? Restul, daca are nevoie cineva pot spune cu cel mai mare drag.

daca te referi la pasajul acesta:

"I also found and repaired two faults.

This strap had torn and was replaced with string. I also did the same the other side because that strap was on its last legs. Notice the metal bar (54318203869 $16). If that is upside down the roof won't fold correctly and will catch on the trim near the rear headrests."

De altfel am gasit reparat doua defecte/probleme.

Banda (neagra din poza, din fata legaturii albe.. se vede in poza) era uzata si a fost inlocuita cu sfoara (..sarma/cablu alb). I facut la fel si pe partea cealalta pentru ca statea in "ultimul picior". Remarcati bara de metal (probabil inelul) si iti da un cod si cat costa. Daca aceasta/acesta este inversat (dat peste cap) "acoperisul" nu se va impaturi bine/corect si va fi prinsa in tapiterie, in spatele tetierei din spate.

daca te referi la pasjul asta:

"This metal part had come away and was refitted to the elastic and the sharp end covered with thick electrical tape."

Metalul asta (inelul tau) a fostscos si remontat elasticului si marginea ascutita acoperita banda electrica groasa.

Edited by bimmer90f30