Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Pe masina, distributia era tot IWIS, ambreiajul era original BMW iar volanta era LUK. Acum masina are distributie IWIS, volanta LUK, ambreiaj LUK.

Discul de ambreiaj era uzat la maxim. Volanta nu avea bataie prea mare.

 

In concluzie, operatiunea a fost incheiata cu succes. Am parcurs primii 500 km, motorul se aude mai rotund, intra mai bine in viteze, se pare ca m-am ales cu un plus de robustete in ce priveste ambreiajul si schimbarea vitezelor.

 

Aici e topic de distributie.... era de prisos sa ne spui starea distributiei... restul mai putin contau popcorm1.gif

Link to comment
Share on other sites

Aici e topic de distributie.... era de prisos sa ne spui starea distributiei... restul mai putin contau popcorm1.gif

 

lanturile erau in regula, nu erau intinse dupa spusele mecanicului.

 

DAR! AM ceva nou: https://goo.gl/photos/fCsLFmAMLk6brF9a6

 

Doua sunete ciudate aici:

1. Secundele 1-50 - Sunetul ala ca un tzacanit a pornit abia azi

2. Secunda 51 incolo, dupa oprirea motorului.

 

Pareri? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Colegii care au seria 3 , F30, am si eu o intrebare: sunt probleme in continuare la distributie la motoarele de2.0 diesel??

Eu am achiziționat recent Seria 3 F30 190.000 km și NU an de gând sa schimb distribuția . Inca ma gândesc dacĂŁ sa fac revizia la cutia automata . Ultimul exemplu al colegului BlueBlood care a schimbat distribuția preventiv și dupĂŁ 2 zile de spune ca aude un zgomot ciudat ca și cum ar bate ceva, pentru mine e mai mult decât elocvent, fĂŁrĂŁ alte

Comentarii . DacĂŁ e sa se rupĂŁ lanțul o iau ca pe un ghinion și asta e o trv pe dreapta pana fac rost de bani pr motor . Dar nu am de gând sa ĂŽmbogĂŁțesc service utile aiurea . Plus ca am senzația ca atunci când schimbi o piesa originala , fĂŁrĂŁ sa fie ceva in neregula, sunt șanse sa faci mai mult rau.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca o reparatie a fost facuta prost, asta nu inseamna ca nu merita sa mai repari masina. E absurd.

 

Mie mi-a zgariat o janta la vulcanizare. Asta nu insemna ca nu mai schimb anvelopele uzate...

 

Sunt putine operatiuni care sunt facute calitativ mai bine doar in fabrica. Restul pot fi facute la fel de bine daca se respecta proceduri, se folosesc scule potrivite, etc.

Link to comment
Share on other sites

Va salut baieti. Mereu aud discutia cu problema distributiei la aceasta motorizare. Eu am un BMW F30 320 din 2012 am Stage 2 la A-Team Performance si am ajuns la 245 cai si 489 NM. Imi place foarte mult cum trage masina dar mereu imi pune semne de intrebare daca aceasta putere imi face probleme distributiei. Momentan am 110.000km si nu se aude nimic iar masina nu are niciun semn ca ar avea probleme din acest punct de vedere. Voi ce sfat mi-ati da? Sa-i schimb distributia? Am auzit unele discutii ca la modelul meu nu mai apare aceasta problema (ruperea lantului). Sper ca aici gasesc cunoscatori care sa ma sfatuiasca corect.
Link to comment
Share on other sites

Va salut baieti. Mereu aud discutia cu problema distributiei la aceasta motorizare. Eu am un BMW F30 320 din 2012 am Stage 2 la A-Team Performance si am ajuns la 245 cai si 489 NM. Imi place foarte mult cum trage masina dar mereu imi pune semne de intrebare daca aceasta putere imi face probleme distributiei. Momentan am 110.000km si nu se aude nimic iar masina nu are niciun semn ca ar avea probleme din acest punct de vedere. Voi ce sfat mi-ati da? Sa-i schimb distributia? Am auzit unele discutii ca la modelul meu nu mai apare aceasta problema (ruperea lantului). Sper ca aici gasesc cunoscatori care sa ma sfatuiasca corect.

Daca nu are nimic de ce sa umblii la ea.Eu zic sa te bucuri de masina si sa stai linistit.Puterea marita nu are cum sa afecteze distributia.Ai DPF Off ?

Link to comment
Share on other sites

O intrebare de curiozitate la colegii ce au schimbat distributiile. Dupa schimbul acestora, au sesizat o silentiozitate de pornire / oprire a motorului mai ales in situatiille de start - stop la semafor?

 

Salut

Saptamana trecuta (24.03.2017) am schimbat distributia la f30 N47D20C impreuna cu ulei cutie si baie ulei (cutie automata). masina are 111.000 km.

Inainte de schimbul distributiei se auzea un zorzonit foarte incet de pe la 1800 rpm (turatie constanta). Dupa schimbul distrubutiei cei de la service mi-au zis ...ca distributia mea ... era la un "potential " de 60%.... si ca mai puteam merge cu ea in jur de 50.000 km .

 

Ca sa raspund si la intrebare, da dupa schimbul distributiei motorul este mai silentios, atat pe loc cat si in mers. Cel putin eu sunt foarte incantat.

 

P.S. uleiul la cutie + etc.... le-am schimbat de buna voie fara sa am vreun semn ca ceva nu ar merge corect.

Edited by ggeorge
Link to comment
Share on other sites

E normal ca sa simti o imbunatatire a mersului motorului, indiferent daca aveai sau nu simptome/probleme/sunete ciudate. In concluzie inca o persoana care a schimbat preventiv distributia degeaba....se pare ca statisticile sunt in favoarea pozitiva.
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E normal ca sa simti o imbunatatire a mersului motorului, indiferent daca aveai sau nu simptome/probleme/sunete ciudate. In concluzie inca o persoana care a schimbat preventiv distributia degeaba....se pare ca statisticile sunt in favoarea pozitiva.

Distributia am schimbat-o fara sa fiu influentat din surse externe (forum, pareri etc). Asa am considerat eu ca este normal. Consider ca la orice masina distributia trebuie schimbata(dupa parerea mea ... intra la consumabile)

Recunosc ca am facut-o prea devreme(111.000 km), dar acum am avut avut fonduri cu care nu aveam alte "planuri" .

La masina anterioara (E87 118i )am schimbat distributia la 180.000 km fara a avea vreun semn de "problema".

Link to comment
Share on other sites

sa nu uiti sa resetezi senzorul de potential, nu e normal sa incepi de la 60% cu distributie noua...

spune te rog si unde ai fost la service sa stim si noi unde se pot face preziceri sanatoase pentru motoare bolnave...

roaga mesterul sa explice formula potentialului distributiei dar nu cum am facut eu, ca sigur am gresit :(

 

0km potential 100%

111000 potential 60%

222000 potential 20%

277500 potential 0%

 

dar tu mai puteai merge cu ea vreo 50000, ceea ce inseamna ca tu aveai potential 0% undeva pe la 161000 ...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salut

Saptamana trecuta (24.03.2017) am schimbat distributia la f30 N47D20C impreuna cu ulei cutie si baie ulei (cutie automata). masina are 111.000 km.

Inainte de schimbul distributiei se auzea un zorzonit foarte incet de pe la 1800 rpm (turatie constanta). Dupa schimbul distrubutiei cei de la service mi-au zis ...ca distributia mea ... era la un "potential " de 60%.... si ca mai puteam merge cu ea in jur de 50.000 km .

 

Ca sa raspund si la intrebare, da dupa schimbul distributiei motorul este mai silentios, atat pe loc cat si in mers. Cel putin eu sunt foarte incantat.

 

P.S. uleiul la cutie + etc.... le-am schimbat de buna voie fara sa am vreun semn ca ceva nu ar merge corect.

Asta a fost tare ,cum mama dracului poti sa diagnostichezi o distrubutie in procente

Cele trecute de 280.000 sunt cu -XX %

Edited by FANATIC
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 Nu cred ca are rost sa vorbim..... la modul ironic .

2 "potential " .... e vorba de gradul de uzura al piesei originale , lucru care depinde de la masina la masina ... stil de mers, revizii etc . Aceasta informatie mi-a fost data dupa ce am intrebat in ce stare erau piesele de pe masina ... cat de de uzate . Raspunsul a fost ...." mai puteai merge lejer 50k km fara probleme" .

3 Nu cred ca se pot face estimari de genul asta ( gradul de uzura ) decat atunci cand se schimba. Nu sunt mecanic, dar probabil odata ce desfaci acolo si vezi iti poti da seama daca o piesa este uzata complet sau nu.

 

sa nu uiti sa resetezi senzorul de potential, nu e normal sa incepi de la 60% cu distributie noua...

spune te rog si unde ai fost la service sa stim si noi unde se pot face preziceri sanatoase pentru motoare bolnave...

roaga mesterul sa explice formula potentialului distributiei dar nu cum am facut eu, ca sigur am gresit :(

 

0km potential 100%

111000 potential 60%

222000 potential 20%

277500 potential 0%

 

dar tu mai puteai merge cu ea vreo 50000, ceea ce inseamna ca tu aveai potential 0% undeva pe la 161000 ...

 

Ca sa iti raspund in acelasi stil cu intrebarea ta..... ipotetic vorbind ....sunt sanse mari ca daca la o "chestie" la 100.000 are o uzura de 40%, probabil la 150.000 sa aiba o uzura de 60% cum te astepti ...ci de 80%.... nu exista o constanta cred ca atunci cu cat trec km coeficientul de uzura creste.

 

Dar astea sunt lucruri... care nu isi au rostul pentru ca vorbim de cai verzi pe pereti.

Am reformulat mai sus... poate se intelege ce am vrut sa spun .

Multumesc

Edited by ggeorge
Link to comment
Share on other sites

Mai are rost sa cunosti "potentialul" din moment ce demontezi si presupun ca ai piesele cumparate?

Pt altii e ok...sa scrii apoi pe forum, dar odata demontata o vei schimba.

Nici nu mi-a venit in cap vreun moment sa desfac sa vad si pe urma sa decid . Aia a fost o intrebare pe care am adresat-o mecanicului cand am fost sa ridic masina. O intrebare de curiozitate...

Edited by ggeorge
Link to comment
Share on other sites

Distributia am schimbat-o fara sa fiu influentat din surse externe (forum, pareri etc). Asa am considerat eu ca este normal. Consider ca la orice masina distributia trebuie schimbata(dupa parerea mea ... intra la consumabile)

Recunosc ca am facut-o prea devreme(111.000 km), dar acum am avut avut fonduri cu care nu aveam alte "planuri" .

La masina anterioara (E87 118i )am schimbat distributia la 180.000 km fara a avea vreun semn de "problema".

 

M-ai inteles gresit, nu te judec, e ok sa fii preventiv si indiferent ca oricare alege sa schimbe sau nu distributie este la fel de bine. Eu m-am referit strict la subiectul acestui topic cu privire la distributie.

 

@ciobster, george s-a referit ca avea grad de uzura 60% distributia veche, nu cea noua! In orice caz chestia cu procentul e amuzanta :D

Edited by andualx
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma a avut cineva probleme cu N47 produs dupa martie 2011, si cu service-urile facute corect, sau nu? Exemple concrete, nu folclor. Mi se pare ca e o adevarata nebunie cu schimbatul distributiei, dar inca n-am auzit pe cineva cu N47 din 2012,2013 care sa fi avut probleme pe o masina cu istoric service.
Link to comment
Share on other sites

Dupa 2012 nu am auzit nici eu cazuri de distributii rupte decat cazurile in care distributia face galagie cu motorul la cald, dar fara sa se rupa.

 

In alta ordine de idei, poate ajuta un coleg sa ne spuna ce piese / seturi de piese sau coduri trebuie cumparate pentru a face un schimb de distributie ?

 

am gasit un set de genul , ce ar mai trebui pe langa?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.