Jump to content

Bmw318 achizitie


cristisad

  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Serpentine cu o banda mai ales daca ai autobuz/tir/camion in fata,daca esti si pe Valea Prahovei/Oltului unde nu ai decat cateva posibilitati de depasire e si mai relevant.acolo motoarele mari fac banii.altfel da poti merge pe autostrazi sau drumuri cu 2 benzi identic cu 1.8 sau 2.5.mai sunt diverse drumuri judetene unde iar te ajuta,nu zic de Transalpina,Transfagarasan sau alte drumuri de gen.

 

Degeaba ĂŽncerci, pentru unii motor mare = mers repede și atât.

Link to comment
Share on other sites

merita 100% ii mult mult mai legat ca un renault si ca un audi orice prieten de-al meu a trecut de la audi la bmw nu sa mai intors la audi (nu ma refer la afaceristi care vand si cumpara) bmw-ul are tot felul de intarituri care nui da voie sa rasuceasca in curbe fiindca asta se intampla , garda mult mai joasa si tractiunea pe spate ii mai buna in curbe cu exceptia cand ii ploaie sau praf atunci sa mergi ca mielu chiar daca te depasesc toti ,pe uscat la urcat in sus la top Gear au testat tractiune spate vs tractiune integrala in sus repet pe munte si tr spate a castigat (pe asfalt curat) asa au murit multi, poate ar fi trebuit sa ti iei un 1895 motor care cred ca consuma mult mai putin un prieten de al meu se plangea ca-i ia 14 in oras . cu bmwul problema apare cand vrei sa mergi la pescuit , cand iesi de pe sosea pe pamant pe noroi zapada ii mai buna tractiunea fata sau binenteles integrala

 

scuze

merita 100% ii mult mult mai legat ca un renault si ca un audi orice prieten de-al meu a trecut de la audi la bmw nu sa mai intors la audi (nu ma refer la afaceristi care vand si cumpara) bmw-ul are tot felul de intarituri care nui da voie sa rasuceasca in curbe fiindca asta se intampla , garda mult mai joasa si tractiunea pe spate ii mai buna in curbe cu exceptia cand ii ploaie sau praf atunci sa mergi ca mielu chiar daca te depasesc toti asa au murit multi,pe uscat la urcat in sus la top Gear au testat tractiune spate vs tractiune integrala in sus repet pe munte si tr spate a castigat (pe asfalt curat) , poate ar fi trebuit sa ti iei un 1895 motor care cred ca consuma mult mai putin un prieten de al meu se plangea ca-i ia 14 in oras . cu bmwul problema apare cand vrei sa mergi la pescuit , cand iesi de pe sosea pe pamant pe noroi zapada ii mai buna tractiunea fata sau binenteles integrala

Link to comment
Share on other sites

merita 100% ii mult mult mai legat ca un renault si ca un audi orice prieten de-al meu a trecut de la audi la bmw nu sa mai intors la audi (nu ma refer la afaceristi care vand si cumpara) bmw-ul are tot felul de intarituri care nui da voie sa rasuceasca in curbe fiindca asta se intampla , garda mult mai joasa si tractiunea pe spate ii mai buna in curbe cu exceptia cand ii ploaie sau praf atunci sa mergi ca mielu chiar daca te depasesc toti ,pe uscat la urcat in sus la top Gear au testat tractiune spate vs tractiune integrala in sus repet pe munte si tr spate a castigat (pe asfalt curat) asa au murit multi, poate ar fi trebuit sa ti iei un 1895 motor care cred ca consuma mult mai putin un prieten de al meu se plangea ca-i ia 14 in oras . cu bmwul problema apare cand vrei sa mergi la pescuit , cand iesi de pe sosea pe pamant pe noroi zapada ii mai buna tractiunea fata sau binenteles integrala

 

scuze

merita 100% ii mult mult mai legat ca un renault si ca un audi orice prieten de-al meu a trecut de la audi la bmw nu sa mai intors la audi (nu ma refer la afaceristi care vand si cumpara) bmw-ul are tot felul de intarituri care nui da voie sa rasuceasca in curbe fiindca asta se intampla , garda mult mai joasa si tractiunea pe spate ii mai buna in curbe cu exceptia cand ii ploaie sau praf atunci sa mergi ca mielu chiar daca te depasesc toti asa au murit multi,pe uscat la urcat in sus la top Gear au testat tractiune spate vs tractiune integrala in sus repet pe munte si tr spate a castigat (pe asfalt curat) , poate ar fi trebuit sa ti iei un 1895 motor care cred ca consuma mult mai putin un prieten de al meu se plangea ca-i ia 14 in oras . cu bmwul problema apare cand vrei sa mergi la pescuit , cand iesi de pe sosea pe pamant pe noroi zapada ii mai buna tractiunea fata sau binenteles integrala

tocmai de asta laudam atat de mult e46, ca e cel mai bun din clasa sa si fata de ce-am avut inainte, masina asta trage tare si are confort ,putere, stabilitate, pe care multe nu-l au.

Link to comment
Share on other sites

 

 

poate ar fi trebuit sa ti iei un 1895 motor care cred ca consuma mult mai putin un prieten de al meu se plangea ca-i ia 14 in oras . cu bmwul problema apare cand vrei sa mergi la pescuit , cand iesi de pe sosea pe pamant pe noroi zapada ii mai buna tractiunea fata sau binenteles integrala

Mi se pare ca sunt strugurii acri de ridici in slavi motorul ala de 1.9 care consuma cel putin cu 1.5l/100km in plus in oras fie el 105 sau 118 cai.Te rog documenteazate si nu te mai lua dupa toti prostii care dau impresia ca stiu de e46.

 

Poate ca sunt mai simple e46 NFL 316-318-320i si nu se strica unele lucruri dar la consum sunt praf, multi prieteni deai mei care detin asa ceva au apelat la instalatie GPL si de atunci urasc GPL.

 

Poate te gandesti ca nu se merita FL ca e aceeasi masina si e cu 500-1000 euro mai scumpa ca NFL?..atunci hai sa vorbim si de performante.

316i FL de 1.8l are 116hp si cel mai bun consum la benzinar e46 fata de 316i NFL de 1.9l si 105hp care consuma cu cel putin 1.5l mai mult si la performanta e varza(te fac taximetristi cu loganu)iar fata de 318i NFL de 1.9l si 118hp la performante cam tot pe acolo(116-118hp) doar ca motoru de 1.9 nu este economic deloc si la buzunar se simte si de acolo reiese GPL.

 

318i FL de 2l are 143hp si din cate am vazut are cel mai bun raport intre performante/consum/intretinere/taxe ce sa mai din punctul meu de vedere este e46 sedan ideal pentru Romania, consuma putin peste 316iFL in oras, in afara diferenta fiind nesesizabila,ba chiar e mai bun fata de 320i NFL de 2l si 150hp la performante iar la consum ajungand si la 3l diferenta de consum in favoarea 318i.

 

Daca strugurii nu sau indulcit o sa spui ca FL nu arata mai bine ca NFL iar eu iti spun sa iti iei ochelari sau sai schimbi, eu nu cred ca cei de la bmw au facut o masina mai urata ca cea dinainte sau poate esti indragostit de NFL care il detii(toata lumea isi lauda ce are in curte).

 

Am de 3 ani un 316i FL si cunosc cam tot ce e benzinar e46 pana in 2L si recunosc ca 318iFL are un motor mult mai bun fata de toate pana in 2l dar la consum 316i FL este cel mai bun, am reusit chiar sa scot si 5.5-5.8 extraurban cu putine depasiri la un drum de 150km.

 

Cauciucri bune cauciucuri rele daca vrei sa mergi iarna pe munte iti trebe lanturi pe spate si cauciucuri decente pe fata, dezactivezi DSC si nu ai treaba.De ce sa dezactivezi DSC poi e normal sa fie zapada/lunecus iarna pe munte si daca iti derapeaza la urcare in curbe de 180 de grade te pune in bot si ala esti + ca lanturile si DSC nu se pupa.

 

Si tu iti faci probleme de pescuit ca vai doamne sa nu duci BMW ca se rade lumea de tine ce crezi ca e46 merge cu burta pe jos si la fiecare gropisoara prinzi? daca nu ai umblat la suspensii si nu ai lasato mai jos te poti baga si unde se baga nenea cu loganu doar stiu din experienta.

 

Deci daca nu iti pasa de cei 27 de cai in plus care ii puteau avea la 318iFL de 143hp eu zic cristisad ca ai facut o alegere foarte buna si sa te bucuri de masina in continuare.

 

P.S. e 90 e cu totul alta masina si nu se compara cu e46 cum nu se compara e36 cu e46.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

scuze am fost plecat , tot ce ti-am zis nu am citit , am un prieten ce a avut cel de 140 aprox de cai si el personal mi-a zis cal dispera consumul 14 in oras si a trecut pe gaz cum spuneai tu dar nu mai avea performante si la vandut, si la pescuit merg de 14 ani de doua ori pe sapt am si un golf , credema cu un bmw iti spun cu toate ca tin cu bmwul nu ai ce cauta afara de pe sosea, ma refer seria 3 , m-a prins o ploaie si era un pic panta in sus si numai lunecam 2 ore mam chinuit si am iesit numai inpins, cu tractiunea fata nu am avut niciodata probleme si credema nu o data mau prins ploi torentiale , parerea mea ca bmwul este campion pe sosea -autobanda la clasa lui dar cand e vorba de noroi praf zgriblura zapada tre sa ai grija, seara faina

Link to comment
Share on other sites

scuze am fost plecat , tot ce ti-am zis nu am citit , am un prieten ce a avut cel de 140 aprox de cai si el personal mi-a zis cal dispera consumul 14 in oras si a trecut pe gaz cum spuneai tu dar nu mai avea performante si la vandut, si la pescuit merg de 14 ani de doua ori pe sapt am si un golf , credema cu un bmw iti spun cu toate ca tin cu bmwul nu ai ce cauta afara de pe sosea, ma refer seria 3 , m-a prins o ploaie si era un pic panta in sus si numai lunecam 2 ore mam chinuit si am iesit numai inpins, cu tractiunea fata nu am avut niciodata probleme si credema nu o data mau prins ploi torentiale , parerea mea ca bmwul este campion pe sosea -autobanda la clasa lui dar cand e vorba de noroi praf zgriblura zapada tre sa ai grija, seara faina

Am vazut cum fac multi si cum faceam si eu la inceput, acceleram ca prostu in zapada/noroi derapa intra DSC ma punea in bot faceam lunecus si normal ca nu mai ai ce face + ca DSC iti omoara motoru daca derapezi si daca e panta e grav.

Si inca un lucru eu am la e46 sac de schi care permite trecerea schiurilor din portbagaj prin bancheta din spate (acolo unde este cotiera din spate) fara a fi rabatata bancheta.Schiurile stau intrun fel de sac si raman locuri pentru 2 persoane in spate fara probleme.

Am dat un exemplu poti pune si alte prostii acolo dar cea ce vreau sa spun ca seria 3 nu e "saptar" nu e facut pentru lux poti merge unde vrei cu el mai ales daca vine din fabrica cu sac de schi, si tu te sperii de putina ploaie.

 

Daca e sa te impotmolesti ce cacat mai conteaza daca e fata sau spate acolo ramai, am vazut destui soferi care sunt speriati de bombe si cand dadeau de putin inghet si ninsoare lasau masina acasa sau daca mergeau in concediu/pesti/baie si gaseau drum cu niste gropi si putina apa lasau masina la mama dracu si mergeau pe jos.

 

Daca nu accelerezi ca prostu fie ea zapada fie gheata fie mocirla ca ori faci lunecus si nu mai pleci ori te trezesti in sant :)))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

scuze aseara a trebuit sa ies se culca fratemiu , ca sa nu ma intelegi gresit imi place bmwul cel mai mult fata de toate masinile de serie si nui chestia de lux ca si daca as avea un ferari as baga schiuri , si taietei :popcorn: dar are si el micile lui dezavantaje de ex merg cu golful la munte des la un vecin si treceam un rau cu el fara probleme, am mers si cu bmw-ul si am ramas fara aparatorile de la roti , ii garda mai joasa sau facut tandari
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.