Jump to content

320d(2003) vs. 320ci(2001)


Vlad_E30_E46

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Comparatia 80-120 e clar in favoarea diesel dar numai in aceeasi treapta de viteza de obicei superioara (4 sau 5). Daca benzina se tureaza bine in a 3-a atunci s-ar putea sa se schimbe raportul respectiv. Din pacate nu am date tehnice exacte, vorbesc doar de feeling. Si va spune asta un dieselist ... cam neconvins.
Link to comment
Share on other sites

eu am precizat reprizele din manualul seria 3, unde nu erau precizate treptele de viteza.....probabil ca aia testeaza cel mai bun timp obtinut deci in treapta aferenta vitezei cea mai mare......deci nu-s sigur ca testeaza in aceeasi tr de viteza, dar......tot ce-i posibil, deci eu nu cred.

pareri.........?

Link to comment
Share on other sites

abia acum am mai avut un pic de timp sa ma uit pe forum si dupa ce am vazut pb. lui Dan98 si CoolName si ale altora legate de turbina si alte belele la dieselache, avand in vedere ca nu fac mai mult de 30mii km pe an, inclin balanta destul de mult spre benzinar.

imi ramane doar sa vand 318d -le meu si poate sa mai astept un pic sa se clarifice treaba cu taxa, caci singurul calcul mentionat de nea varuja a fost legat de o masina mai veche de 4 ani cu euro4 la care taxa se injumatateste, iar eu vreau un ci din 2001-2002 euro4, deci poate am un pic de noroc si bag diferenta aia de taxa in masina decat in autostrazi :blink: !

oricum astept pareri cat cuprinde!!!!

merci!

Link to comment
Share on other sites

mie personal nu-mi plac 18d si 20d. cand am condus astfel de masini (e46), tot timpul m-am simtit ca intr-un passat... foarte urat zgomotul de diesel in 4 cilindrii... si scutura... pe cand 320ci, e si putin elegant, si sport, si putin exclusivist... eu zic ca nu se compara... parerea mea...
Link to comment
Share on other sites

nu suporta comparatie e46-le cu nimic din grupul VAG, problema si dilema mea e la intretinere, si doar in cadul marcii , si deocamdata doar intre modelele din titlu, dar comparatia cu orice altceva e nefondata. diferenta se vede clar si pe hartie si pe strada!

cam aceeasi parere o am si eu despre ci, dar roman fiind imi pun oarecum problema banilor:achizitie, intretinere, gaz..........

Link to comment
Share on other sites

nu suporta comparatie e46-le cu nimic din grupul VAG, problema si dilema mea e la intretinere, si doar in cadul marcii , si deocamdata doar intre modelele din titlu, dar comparatia cu orice altceva e nefondata. diferenta se vede clar si pe hartie si pe strada!

  cam aceeasi parere o am si eu despre ci, dar roman fiind imi pun oarecum problema banilor:achizitie, intretinere, gaz..........

227688[/snapback]

 

fara suparare, dar sa nu exageram... e doar un banal diesel in 4 cilindrii, cu zgomot de tractor... fiind bmw, normal, are ceva cai in plus fata de vag... dar zgomotul si trepidatiile, sunt aceleasi... pentru nimic in lume, nu mi-as lua bmw diesel in 4 cilindrii.. prefer passat atunci, la ala nu ma deranjeaza zgomotul, tocmai pt ca e vw (intra in peisaj).... nici nu concep vw benzina, desi acuma am golf 1.4 16v, si mi se pare super freaky..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

oricat s-ar diminua taxa nu cred ca reusesc sa-mi iau 325-ul, iti dai seama ca visez la asa ceva!

pt blue6: nu e doar un banal diesel, e cel mai bun diesel din clasa lui, de departe, si mult peste multe benzinare de la orice alt producator, dar iti respect parerea, fiecare cu opiniile lui, dar totusi nu putem sa nu recunoastem valoarea acolo unde e cazul! aaa, ca nu se compara cu benzina la senzatii, silentiozitate si altele? asta e altceva, desi are si el punctele lui forte, si inca destule pe langa consum..........

Link to comment
Share on other sites

nu zic ca nu e mai bun... dar si chestia asta e relativa... in fine, nu despre asta e vb. e vorba, ca daca-mi iau bmw, imi iau mai mult pentru confort (si sportivitate), confort care dieselul in 4 cilindrii, nu mi-l ofera, sportivitate, putin.. (cel de 150cp)

pentru consum, prefer un vw... sunt compromisuri care nu le accept, de ex bmw diesel cu 4cilindrii, poate fi el si de 150cp, si compromisuri care le accept 316-318 benzina, (pentru silentiozitate/confort), si dieseluri de la 2.5 in sus.... ce sa zic, asta e parerea mea despre bmw diesel... si inca o data, sa nu ma intelegi gresit, urmatoarea mea masina, va fi un bmw diesel, mai exact e39 525d, de preferat steptronic.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu zic ca nu e mai bun... dar si chestia asta e relativa...  in fine, nu despre asta e vb.  e vorba, ca daca-mi iau bmw, imi iau mai mult pentru confort (si sportivitate), confort care dieselul in 4 cilindrii, nu mi-l ofera, sportivitate, putin.. (cel de 150cp)

pentru consum, prefer un vw...  sunt compromisuri care nu le accept, de ex bmw diesel cu 4cilindrii, poate fi el si de 150cp, si compromisuri care le accept 316-318 benzina, (pentru silentiozitate/confort), si dieseluri de la 2.5 in sus....  ce sa zic, asta e parerea mea despre bmw diesel...  si inca o data, sa nu ma intelegi gresit, urmatoarea mea masina, va fi un bmw diesel, mai exact e39 525d, de preferat steptronic....    :)

227729[/snapback]

am un bmw 525d din 2002 , consumul variaza foarte mult de ex in aglomeratie mare imi ia cam 14-15 asa , iar noaptea cand este pustiu de ex. ieri , am avut cam 10L , mai cu forja mai fara forja , ce sa zic , masina se infige super bine trebuie sa fii rapid in schimbatul vitezelor ca deh , e dieselache masina se duce excelent eu sunt multumit , in legatura cu "benzinarele" , eu totdeauna o sa raman la o masina pe benzina , nu se compara benzina cu motorina pentru nimic in lume , ai alte senzatii , ai turatii cat vezi cu ochii 6-7 mii rpm in comparatie cu 4500 maxim la diesel , costurile la un diesel sunt mai ridicate la consumabile , din cauza ca este motorina aia care strica totul , consumul poate fi la fel ca la un benzinar daca conduci sportiv , acum depinde de tine ce stil de condus ai , eu stiu liniute chestii...sa stii ca daca ai diesel nu e un capat de lume , eu zic minim 325d sau 525d ma rog fiecare ce prefera...daca ai intrebari pune-le ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu inteleg dar de ex. ca sportivitate 320d 150 cai e peste 316, peste 318, si aproape , la dif. de 0.6sec de 320 benzina.

compromisul din punctul meu de vedere ar fi invers: dieselul in fata acestor 3 benzinare!

o sa zici ca de ce mai am topicul daca asa vad lucrurile; raspunsul e CI, cum tu ai spus, silentios, dotat, tenta sportiva, elegant, un pic mai exclusivist decat sedanul.....

oricum ce vb noi legat de benzinare si dieseluri depinde mult de gusturi, deci suntem oricum subiectivi!

ft tare e39 525 steptronic! eu unul merg majoritatea timpului pe oras, si testand vreo cativa 5-ari am ajuns la concluzia ca n-am ce face cu el pe oras.

Link to comment
Share on other sites

eu inteleg dar de ex. ca sportivitate 320d 150 cai e peste 316, peste 318, si aproape , la dif. de 0.6sec de 320 benzina.

compromisul din punctul meu de vedere ar fi invers: dieselul in fata acestor 3 benzinare!

o sa zici ca de ce mai am topicul daca asa vad lucrurile; raspunsul e CI, cum tu ai spus, silentios, dotat, tenta sportiva, elegant, un pic mai exclusivist decat sedanul.....

  oricum ce vb noi legat de benzinare si dieseluri depinde mult de gusturi, deci suntem oricum subiectivi!

    ft tare e39 525 steptronic! eu unul merg majoritatea timpului pe oras, si testand vreo cativa 5-ari am ajuns la concluzia ca n-am ce face cu el pe oras.

227743[/snapback]

sa vezi e39 cu cutie manuala , zic ca este o diferenta...cutia manuala tot manuala ramane , acuma iti dai seama ca un 325d e mult mai fasnet fiindca este mai usor fata de 525d , dar eu iti zic ca in orice bmw ai senzatii :blink:

Link to comment
Share on other sites

o sa zici ca de ce mai am topicul daca asa vad lucrurile;

227743[/snapback]

 

din topicul asta tu trebuie sa tragi concluziile. eu niciodata nu voi spune ca ai facut un thread aiurea. si eu in locul tau, as face la fel in cazul unei nedumeriri. :blink: dar totul e, dupa cum spuneai tu, o chestiune de gust si de nevoi. eu de exemplu, prefer confortul .... de aceea prefer un 316 puturos in locul unui 320d mai sprinten... dupa cum am mai spus, e o chestie de gust si de nevoi personale. :) tu trebuie sa-ti iei masina in fct de ceea ce simti tu ca-ti place si ai nevoie, si sunt sigur ca vei face alegerea perfecta pt tine!

Link to comment
Share on other sites

raspunsul era pt blue6!

am mers si cu 525 manual, l-am vazut cum se aseaza si cum fasaie doar, la 220km/h, dar cum eu merg mult numai pe oras si maxim2-3 persoane in masina, pt mine nu se justifica ditamai barca (nu cu vreun sens rau ca-i sublima masina), adica un fel de casele romanilor cu 15 dormitoare la dar locuite maxim 2 camere :blink: .

exact cum ai zis: indiferent de motorizare bmw are ceva al lui!!!

astept si posturi cat mai la subiect, desi nu sunt deranjante nici celelalte, dar sa nu uitam scopul topicului!

merci!

Link to comment
Share on other sites

oricat s-ar diminua taxa nu cred ca reusesc sa-mi iau 325-ul, iti dai seama ca visez la asa ceva!

pt blue6: nu e doar un banal diesel, e cel mai bun diesel din clasa lui, de departe, si mult peste multe benzinare de la orice alt producator, dar iti respect parerea, fiecare cu opiniile lui, dar totusi nu putem sa nu recunoastem valoarea acolo unde e cazul! aaa, ca nu se compara cu benzina la senzatii, silentiozitate si altele? asta e altceva, desi are si el punctele lui forte, si inca destule pe langa consum..........

227718[/snapback]

 

Perimte-mi sa cred ca BMW nu face cele mai bune motoare diesel pentru simplul fapt ca nu are traditie.

Link to comment
Share on other sites

legat de fiabilitate diferentele intre moatoarele diesel bmw si mercedes, nu-s atat de mari precum cele intre performantele motoarelor respective!

227758[/snapback]

 

Gandind conform algoritmului tau as deduce ca Nissan Skyline este cea mai buna masina din lume pentru ca diferenta de putere pe care o produce e infinit mai mare decat fiabilitatea scazuta fata de alte masini.

Link to comment
Share on other sites

am zis doar ca diferenta de fiabilitate dintre cele 2 e ft mica, nu stiu de unde asta ca mercedes face motoarele mai fiabile neaparat, iar diferenta de putere e net in favoarea bmw, rezulta n-are cum mercedes sa fie peste bmw ca motorizare diesel!

astept cu nerebdare sa vad teste comparative cu actuala clasa c, dar in testele comparative intre e90 si precedenta clasa c, sau chiar si e46 si clasa c respectiva, cel putin la capitolul motorizare bmw era mult peste mercedes! nu stiu de unde concluzia ta, dar eu iti pot documenta si cu cazuri reale si cu documentatie de profil!

exemplul tau cu skyline este exagerat, dar vrea sa demonstreze ideea ta, am inteles!

dar la capitolul diesel cel putin dar nu numai, la clasa lui nimeni nu bate seria 3, repet cel putin pana vedem exact ce poate noua clasa c!

Link to comment
Share on other sites

de la un e46, am ajuns sa comparam e90 cu noul c-klasse....  :blink:

 

ia-ti benzinar  :)

227784[/snapback]

 

Eu ies de la discutie pentru ca plec spre mare. Concluzia concluziilor a fost deja trasa. Benzina 6 Cyl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.