Jump to content

avlad

BMW Club
  • Posts

    903
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

avlad last won the day on May 17 2015

avlad had the most liked content!

About avlad

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Where diesels are running free

Previous Fields

  • Masina
    328i - F30

avlad's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

58

Reputation

  1. Salut! Am in f30 din 2013, 328i versiune US. I-am pus un volan m de EU cu padele si imi trebuie codat airbagul ca single stage si activate padelele. Am fost nevoit sa-i fac un update de soft zilele trecute in reprezentanta si am pierdut codarile astea. Ma poate ajuta cineva? Sunt din Ploiesti dar ma pot deplasa si intr-o limita rezonabila de km.
  2. Am cutie automata. Padelele functioneaza in orice mod. Pe auto spre exemplu, pur si simplu schimbi viteza din padele si intra intr-un mod manual. Daca nu mai actionezi padelele revine singura in modul auto. E foarte confortabil si distractiv de condus.
  3. Asa ca un mic jurnal, nicio problema in cele 10 luni de cand am cumparat-o. Din pacate a ajuns masina de weekend, nu prea am timp sa o calaresc deloc.
  4. Gata si codatul. Pentru padele a trebuit tras un fir suplimentar de la volan pana undeva sub torpedou. Mufele existau. Totul functioneaza perfect. Multe multumiri lui neo si colegului lui pentru ajutor si profesionalism. Poate ca nu e o noutate pentru multa lume, eu insa am fost placut surprins sa aflu ca vechiul volan a fost facut in Romania la Timisoara de TRW.
  5. Mi-a ajuns la indemana volanul asta. Imi place, l-am montat si evident ca e altceva si as vrea sa-l pastrez. Problema pe care o intampin e ca e volan pentru EU si deci are airbag single stage. Masina mea fiind de US are airbag dual stage. Am eroare in bord "driver restrain system failed". Din ce am mai citit se poate coda pentru single stage. De asemenea am citit ca desi am cutie normala nu sport+ cu ajutorul unui cablu se poate coda cutia pentru a face padelele functionale. Eu i-am trimis un pm lui neo acum vreo 2 zile dar nu l-a citit inca. Asa ca planuiam sa ma duc la proleasing in Ploiesti luni. Credeti ca in reprezentanta fac astfel de operatiuni sau ma trimit aia la plimbare? Daca aia nu vor mai exista cineva pe forum care m-ar putea ajuta? Chiar as vrea sa pastrez volanul si atat cat inteleg eu modificarile necesare sunt foarte usor de realizat. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. In mai am facut revizia, schimbat lichid frana, placute fata, cumparat o cheie, ceva accesorii la Proleasing Ploiesti. Undeva in jur de 3500 de lei. Ieri ma suna o cucoana ca mai am de platit vreo 260 de lei manopera, ca au uitat sa o factureze. Acum ma intreb daca nu or fi uitat sa-mi schimbe si uleiul. Era o vorba, daca esti prost e bine sa nu mai si claxonezi. Dracu, am luat teapa o inghiteam si aia e, nu mai sun clientii dupa 4 luni. Le-am platit ca nu e vorba de bani, dar mi s-a parut ciudat si e posibil sa ma fi pierdut de client. In fine. Am facut ceva peste 10k km cu tot cu drumul din Germania. Am mers mai mult decat ma asteptam si inca ma dau jos din masina zambind. N-am intampinat nicio problema slava Domnului. In toti km astia vad ca am ajuns la un consum mediu de 8,9 pe bc, pentru cine mai era curios.
  7. Pai scrie in titlu, e39 din 2002, exclusive edition.
  8. Din masina nu prea simt nici eu ca n-ar merge rotund. Turometrul sta inghetat in jur de 700 de ture. Am observat insa ca daca deschid o usa si stau cu mana pe ea se simte un usor scuturat cand si cand. Citeam pe nu stiu ce forum ca la cele manuale se simte si vede destul de tare in schimbator si e o chestie comuna motoarelor n20/26. Masina nu este perfecta, dar e un compromis bunicel intre putere/cheltuieli si daca ansamblul motor/cutie se va dovedi si fiabil eu voi fi foarte multumit. Da, probabil mi-ar fi placut mai mult un 325i aspirat in 6 cilindri cu o putere echivalenta, dar nu mai e de gasit asa ceva.
  9. PĂŁi nu stiu unde e diferenta intre ce spun eu si ce spui tu. Pe drum national cu depasiri dese mi-a luat in jur de 9. Acum eu nu sunt racer, am mers cu sotia si fetita in masina, nu am mers cu 250 sau doar pe contrasens. Pe Mangalia - Ploiesti cu mers 140 autostradĂŁ si media pe la 117 km/ora a luat in jur de 7,5. Mers in coloana pânĂŁ in 100 lin fara bruscari, in jur de 6-6,2. In oras ora de vârf sub 30 km/h mi-a luat 14. Pe ultimii 1500 km de cand am resetat consumul ĂŽmi aratĂŁ media 8,6. Din astia regim urban au fost maxim 300 km. Ce e asa de neverosimil sau unde mint? Krebs, motorul la rece suna destul de rĂŁu. Parca pe topicul lui Fre spunea cineva ca parca se plimbĂŁ o saiba intr-o cutie. La cald nu se mai aude la fel de tare, dar nici nu e o simfonie. Ăn plus are si un usor tremurat la relanti, nu chiar de diesel dar nici nu merge la fel de rotund ca un 6 ĂŽn linie. Probabil injectia directĂŁ e una din cauze. Dar in timpul mersului e ok, nu se aude pânĂŁ aproape de 5000 de ture când in sfârĂâ˘it sunĂŁ okaish.
  10. Pai alert Înseamnã la mine a depasi tot ce se poate, cu reprize 90-160 pe sosea nationala. Cat am mers calm in coloanã, cam jumãtate din km ãia, aveam consum in jur de 6. Când m-am despartit de remorcã si am calcat-o putin consumul a crescut astfel Încât media pe toti cei 330 km a ajuns la 7,6. La Întoarcere spre exemplu când am mers tot drumul in ritmul meu consumul a ajuns pe la 9 culmea cu medie orarã mai micã, dar aglomeratia de pe sosele si accelerãrile si franarile repetate au condus la un consum ridicat.
  11. Mai nou benzinarele suna un pic a diesel la relanti haha.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.