Jump to content

Sfaturi reparatie BMW 316ti compact


Recommended Posts

Salut, in urma problemei infernale cu fumul albastru... Si da... Faza cu tinut motoru pornit 5 minute si turat la 5.000 ture... A dat ca rezulat un fum infernal.

Asa ca mam decis sa intervin la motor.

As dorii sa stiu ce ar mai fii necesar sa schimb pe langa simeringuri ( motorul va fi dat jos ).

Ce mai trebuie verificat cu aceasta ocazie ? Nu vreau sa ratez ceva si dupaia sa stau cu masina deoparte pana o sa pot interveni din nou.

Mentionez ca cu motorul pornit daca este scos capacul de la ulei motorul functioneaza fara intreruperi dar se aude un fel de "bataie" si daca tin mana deasupra mio umple cu picaturi de ulei.

Dat fiind ca masina are deja 216.000km, ar trebui sa schimb si distributia ?

Motorul este unul N42B18A.

Ce ar fii bine sa schimb/repar cu aceasta ocazie ?

 

Edit: Fabricatie 10/2002

Motor 1.8 benzina 116cp

 

Pentru alte informatii, va stau la dispozitie. ( va rog nu ma trimiteti prin nu stiu ce zone, nu sunt in romania )

Edited by xLoud
Link to comment
Share on other sites

daca tot vrei sa repari motorul schimba patinele si intinzatorul , ai cateva garnituri si oringuri cand desfaci motorul , mai ai piese si ce vin pe motor : de la role , rulmentii din alternator , rulment din compresor , separatorul de ulei cu cele 3 furtune , cureaua , pompa vacum din spate are kit de garnituri , corpul de aluminiu unde intra filtru de ulei , cauta pe unde ai urme de ulei si schimbi garniturile sau oringurile. bafta.
Link to comment
Share on other sites

@gomorra

 

Multumesc mult pentru lista cu ce ar trebui sa schimb, eri am lasat masina la reparat. Pana acuma din testele efectuate, nota de plata ar fii de aproximativ 1140 Lei ( +- curs valutar ).

Desigur, in acesti banii, este inclusa si reparatia spalatorului de parbiz din fata care pierde lichid.

Sper ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare o sa am lista completa cu cele schimbate.

 

 

Off-topic: pentru cei la care lichidul de parbiz/luneta nu este inpins corect, am rezolvat problema cu otet + ceva solutie pentru indepartarea grasimii, valabil doar daca este infundat din cauza depunerilor.

Link to comment
Share on other sites

va reveni problema, duza aia de pe stergatorul de pe spate e mica si se infunda repede,singurul remediu descoperit de mine a fost sa folosesc cat mai des stergatorul spate si implicit sa spal luneta spate :))

 

E si asta o varianta, si eu care ma gandeam sa trec pe tratament hidrofob ( daca zic corect )

 

In cazul meu era vorba de o masina care a stat pe loc cateva luni, si capacul de la alimentarea cu lichid era rupt, ceea ce a permis sa intre mizeria in timp.

Link to comment
Share on other sites

@gomorra

 

Pana acuma din testele efectuate, nota de plata ar fii de aproximativ 1140 Lei ( +- curs valutar ).

Desigur, in acesti banii, este inclusa si reparatia spalatorului de parbiz din fata care pierde lichid.

Sper ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare o sa am lista completa cu cele schimbate.

Simeringurile musai trebe schimbate, sper sa fie incluse in pretul tau ca nai facut nimic fara ele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.