Jump to content

Problema pornire e60 520i la rece


Recommended Posts

Salut, am un e60 520i , 2004, 2.2 benzina ,automata. Cand e motorul cald porneste la sfert , daca o las cam 20 minute fara sa o pornesc ,cand dau sa o pornesc,porneste foarte greu ,invarte cam 10 secunde pana sa porneasca. Am pus-o pe tester si nu a dat nici o eroare.

Cand porneste mai greu ,miroase si a benzina afara. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut, am un e60 520i , 2004, 2.2 benzina ,automata. Cand e motorul cald porneste la sfert , daca o las cam 20 minute fara sa o pornesc ,cand dau sa o pornesc,porneste foarte greu ,invarte cam 10 secunde pana sa porneasca. Am pus-o pe tester si nu a dat nici o eroare.

Cand porneste mai greu ,miroase si a benzina afara. Multumesc

Edited by alexd18
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la benzina e simplu, ori nu ai scantaie, ori benzina lipseste.

Daca iti miroase tare, inseamna ca probabil pierzi presiune in rampa si curge prin alta parte...

oricum trebuie mers la mecanic, nu la tester...

mai e si senzorul de pozitie la volanta/arbore.. dar ala apare pe tester de regula.

Link to comment
Share on other sites

am revenit .... am fost la mecanic,a pus-o pe alt tester si la fel ...nici o eroare !! a luat tot circuitul prin care trece benzina , nici o pierdere nimic, acum masina se manifesta in felul urmator : dimineata porneste bine(deci motorul e rece), dupa 2-3 ore de stat porneste doar dupa ce invarte cam 5-6 secunde, la cald porneste la sfert, BUJIILE au fost schimbate acu 5000km,bosch cu platina,nu sunt murdare deloc, ce altceva poate fi ???
Link to comment
Share on other sites

se pare ca au inceput si astea sa faca ca vechile motorizari pe benzina de la e39.

Multi pe forumurile US se plang de teaba asta la aproape orice motorizare e60 benzina, si fix cum zici tu, la prima ora dimineata, nici o problema. daca e calda la 90 de grade, nici o problema, daca o lasi 30 de min parcata..problema.

Te mai poti uita la injectoare, sa nu curga vreunul pe la retur (mai ales ca spuneai ca simti miros de benzina ), senzorul de temperatura motor, senzorul de temperatura a aerului in admisie..

din pacate nu vezi ceva gen eroare pe tester, trebuie vazut dinamic, ce valori ai la voltaje in momentul ala.....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.