Jump to content

BMW E46 N42B18 cazut la datorie


alexxu_3er

Recommended Posts

Cum spune titlul , am un N42B18 cazut la datorie in sensul ca : in 5 km m-a lasat de 3 ori in drum, fumega mult de tot chiar daca simeringurile de la supape au fost schimbate deci scot din calcul asa zisul "consum de ulei". fumega din cauza chiuloasei...de ce zic asta ? acum...5 luni de zile masina a fost bagata in service pentru schimbarea garniturii de _chiulasa_. cand _chiulasa_ a fost trimisa la rectificat ea prezenta microfisuri...din cauza banilor i-am spus mecanicului sa o puna asa.In prezent nu mai merg cu masina din cauza ca mi-e frica sa nu ma lase din nou in drum. Ce simptome are: crema nesscafe la buson, presiune mare in instalatia de racire , dispare apa din vasul de expansiune , fum alb intepator pe esapament.

 

In plus de asta ...porneste foarte foarte foarte greu ...ceva gen la a 5-cea cheie. Au fost schimbate Bujii+bobine+pompa benzina+ senzor volanta + filtru benzina + sonde lambda si tot porneste greu. eu zic ca ajunge apa in cilindrii prea multa si nu are cum sa faca aprinderea

 

Am decis sa schimb motor si am gasit unul bun, singura problema este ca acesta este un N42B20...vreau sa-l omologhez la RAR, nu vreau sa merg cu emotii. diferenta de putere intre cele 2 este de 28 cai si 200cm3. Este posibil omologarea lui la RAR ? Cat costa procesul de omologare ? vreau sa aud niste pareri de la cei care au schimbat motoare si au fost la rar sau si daca aveti cunoscuti...oricum o sa sun luni la RAR si o sa ma interesez dar pana atunci vreau sa aud si parerile voastre. Este sau nu posibila omologarea fara a fi trimisa masina la nu stiu ce Laborator de testare etc

Edited by alexxu_3er
Link to comment
Share on other sites

http://www.rarom.ro/RO/article--Cum_s%C4%83_procedez_dac%C4%83_doresc_s%C4%83_schimb_motorul_vehiculului--195.html

 

La diferenta de 20cp nu cred ca sunt probleme de incercari, teste, s.a.m.d ca sa te coste mult, cunosc o persoana care a inlocuit la Logan motorul 1,4 mpi 75cp cu 1,6 16v 105cp si l-a costat 600 lei. Conteaza foarte mult ca motorul ce urmeaza sa-l montezi sa se fi montat pe tipul respectiv de masina pentru ca are toate omologarile fabricantului.

Edited by 8-I
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai o hartie de la un service autorizat rar sa faca aceasta operatiune (schimbare motor)pe aceasta marca de masina (respectiv bmw). :thumbsup: In rest nu ar trebui sa fie probleme ptr. ca nu depasesti puterea si nici cilindrea cu mult .
Link to comment
Share on other sites

Topic foarte folositor pentru cei cu probleme la motor sau doar vor sa faca un mic upgrade de la 1.8 la 2.0.

 

Sunt curios cat o sa te coste per total, cu siguranta multi sau gandit sa faca asa ceva.

 

Astept cu nerabdare :popcorn: Bafta

 

O sa postez ce am rezolvat...oricum o sa dureze ceva, maine abia merg sa vad motorul dar va tin la curent. O sa postez si ce vesti am de la RAR pe tema asta

Link to comment
Share on other sites

O _chiulasa_ second + rectificare+ garnitura _chiulasa_ + montare la loc pe vechiul motor + schimbare segmenti si cuzineti, e mult mai ieftina si mai sigura, si mult mai rapida decat un alt motor tot second + omologare+ timp pierdut pe la seviceuri + manopera + acte..

Incearca sa pui pe hartie varianta reparatiei , si separat exact cat te duce un alt motor second sa ala uzat, (pentru ca niciun samsar nu iti va spune starea in care se afla acel motor., si vei vedea ca a repara un motor e mai simplu si mai ieftin ,decat a lua altul tot second.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A repara un motor nu e asa simplu. Adica nu vei avea certitudinea ca va tine prea mult dupa reparatie. Mai degraba iei un motor sh nedesfacut care daca e in mintile lui, e mult mai durabil decat unul reparat.

Partea proasta e ca nu stii ce cumperi intotdeuna, asa ca verifica bine ce iei si daca vanzatorul e de buna credinta, bafta!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am vorbit la RAR si se poate omologa. Costa in jur de 800 lei. Eu as vrea sa-l declar tot ca motr de 1.8 pt a mai scapa de taxe. Nu stiu daca este posibil. O sa vad eu

nu o sa poti... codul motorului nou ii va conduce pe cei de la RAR direct la cilindree

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu cred ca sunt asa mari diferentele intre 1.8 si 2.0 , incat sa merite sa -ti faci upgrade, daca ai motor bun.

Un motor 1.8 trage suficient de frumos. Acum depinde de fiecare, toti vor cat mai multa putere, dar nu e cine stie diferenta intre 1.8 si 2.0

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.