Jump to content

e65 730d sau 740i


zabestof

Recommended Posts

Salutare,

 

Doresc sa-mi cumpar si eu un seria 7 e65 an 2007 sau 2008 si vreau sa aleg dintre aceste doua motorizari: 730d sau 740i

 

Stiu ca seria 7 nu este o masina foarte fiabila dar care dintre cele doua motorizari ar fi recomandata si de ce?

 

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

 

Cristi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

La aceasta intrebare iti poti raspunde singur cred pentru ca raspunsuri nu ai cum sa primesti decat din punctu de vedere al fiecaruia ,

Am avut primul 7 diesel 730d pe caroserie de 2 tone 400 noua e oke dupa 160k se schimba zgomotos etc , gresesti cand spui de fiabilitate , sunt destul de fiabile pt clasa masini , dupa care am trecut pe 745 benzine super bine viteza fara probleme banuesc ac stii motorina o fii mai ieftina dar intretinerea e mai scumpa ca un benzinar . Dupa parerea eu sunt cu motoarele mari pt caroseria 7er , acum am achizitionat de 3 luni un fo1 750 bestie pe sosea , consum mai mic ca la celalalt care il detin , daca cauti un raspuns asta depinde de ce iti doresti tu ca masina banzina e benzina motorina e motorina de ce nu optezi la un f01 daca tot doresti 2008 de ce ai lua predecesoru din acelasi an total diferit si cand spun diferit e diferenta de la cer la pamant ,

succes si daca ai achizitionat deja te asteptam sa ne spui ce ai luat

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

730d E65 ...dar trebuie avut in vedere ca trebuie sa.i schimbi distributia ...nici 730d nici 740i nu sunt masini sportive asa ca nu ai ce sa le ceri sin punctul asta, la 730d ai cuplu mare de jos si mai mult decat la 740i.

 

@Cristian750 - o fi diferenta intre E65 si F01 dar e si la,pret, plus ca nu ai scum sa compari 745i cu 750i f01 care biturbo...

Link to comment
Share on other sites

730d E65 ...dar trebuie avut in vedere ca trebuie sa.i schimbi distributia ...nici 730d nici 740i nu sunt masini sportive asa ca nu ai ce sa le ceri sin punctul asta, la 730d ai cuplu mare de jos si mai mult decat la 740i.

 

@Cristian750 - o fi diferenta intre E65 si F01 dar e si la,pret, plus ca nu ai scum sa compari 745i cu 750i f01 care biturbo...

 

Au probleme cu distributia?unsure.png

Link to comment
Share on other sites

e65 nu a fost chiar o panarama de masina. Nu am auzit in viata mea sa se rupa lantul la un e65 indiferent de motorizare. Astea noi sunt experte in rupt de distributii, ruginit turbine, si alte dracoveni Edited by malasorte
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti si multumesc de raspunsuri.

 

Mie-mi place la nebunie modelul e65 (cel cu facelift). Am avut pe mana, acum ceva vreme, un 745d twin turbo (an 2003 parca) si m-a inebunit :) Dar, designul la modelul facelift imi place cel mai mult.

 

Eu vreau, neaparat, sa iau una cu garantie. Problema este ca sare pretul cam in 22-23 de mii cu taxa de mediu + impozit vreo 6000 de lei pe an (la motorul de 4000) iar la 24-25 de mii am gasit 740i F01 din 2010. Pentru mine nu are importanta daca e benzina sau motorina, dar mi-as dori un model care e cunoscut ca fiind cat de cat fiabil. Adica mi-as permite sa fac serviceul anual la reprezentanta + reparatii cand este nevoie dar daca imi mananca 2-3 mii o data la cateva luni ma duce la sapa de lemn :)

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti si multumesc de raspunsuri.

 

Mie-mi place la nebunie modelul e65 (cel cu facelift). Am avut pe mana, acum ceva vreme, un 745d twin turbo (an 2003 parca) si m-a inebunit :) Dar, designul la modelul facelift imi place cel mai mult.

 

Eu vreau, neaparat, sa iau una cu garantie. Problema este ca sare pretul cam in 22-23 de mii cu taxa de mediu + impozit vreo 6000 de lei pe an (la motorul de 4000) iar la 24-25 de mii am gasit 740i F01 din 2010. Pentru mine nu are importanta daca e benzina sau motorina, dar mi-as dori un model care e cunoscut ca fiind cat de cat fiabil. Adica mi-as permite sa fac serviceul anual la reprezentanta + reparatii cand este nevoie dar daca imi mananca 2-3 mii o data la cateva luni ma duce la sapa de lemn :)

 

Pai F01 740i are motor de 3000cmc, implicit impozit si asigurare mai mici. Timbrul de mediu cred ca va fi si ala mai mic ca din cate stiu e E5. Ca fiabilitate, daca o iei fara optiunea aia cu virarea integrala, mari probleme nu ai avea. Nici 730d-ul nu sta rau la capitolul fiabilitate atata timp cat nu are 400.000 km rulati. Din cate am studiat piata, un F01 in mintile lui e cam 30k, iar un e65 de 20+k d.p.m.d.v. nu merita banii astia ca se va deprecia rapid, mai ales ca a aparaut si 7-le G11 care va "trage" in jos si pretul F-ului 01.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.