Jump to content

Pocnet la franare


LEOZRX

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Mai am putin si ajung la nebuni din cauza zgomotului respectiv. Am insistat ca mecanicul sa mai mearga cu masina o data pentru ca eu aud zgomotul pe spate. Acum si mecanicul a zis ca n-ar fi pe fata ca s-ar simti in volan....bla bla...bla.... Am schimbat la masina: Brate, amortizoare Bilstein b4 toate, flanse de amortizoare, bielete antiruliu fata\spate, bucse bara stablizatoare fata/spate, bride bucse bara stab spate, rulmenti spate, protectii disc, grup de 325I automat impreuna cu ambele planetare (SH dar fara joc), cardan (SH), caseta directie (SH), capete de bara cu bielete de directie. Pocnetul metalic se aude cand franez, pe denivelari mici si uneori cand schimb treptele. Nu stiu ce sa-i mai fac.

 

Acum 6 luni au fost schimbate bucsele oscilante de pe spate si cele de la port-fuzeta. Singurele care sunt neschimbate sunt bucsele mari de pe prag. Am iesit pe strada chiar si fara etrierul stanga spate si tot se aude.

 

Masina nu prezinta jocuri pe mecanica.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat in primavara toate bucsele/bielete/brate fata si spate la masina. Dupa schimbare se auzea un pocnet la franare usoara. Am mers in service, au zis ca sunt bucsele noi si pana se acomodeaza putin. Dupa 3-4 saptamani, m-am dus sa imi pun scutul si am gasit cateva suruburi slabite pe sub masina. Verifica inca o data toate suruburile daca sunt stranse...nu ai ce pierde, decat 30 min sub masina.

Poate ai noroc si e aceasi problema!

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand sa verifici daca ai toate ok pe sub masina. Eu mi-am pierdut increderea in orice service, mai ales ca am gasit piese slabite, in iarna am gasit o cheie 21-23 sub motor pe scut, diagnoze de 2000 lei cand de fapt era un amarat de tampon de 15 lei, diagnoze facute pe genunchi in 5 min fara erori. Oameni buni, mare grija pe unde mergeti cu masina la reparat!!!!

Am ajuns sa imi fie frica sa mai duc masina in service !!!

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand sa verifici daca ai toate ok pe sub masina. Eu mi-am pierdut increderea in orice service, mai ales ca am gasit piese slabite, in iarna am gasit o cheie 21-23 sub motor pe scut, diagnoze de 2000 lei cand de fapt era un amarat de tampon de 15 lei, diagnoze facute pe genunchi in 5 min fara erori. Oameni buni, mare grija pe unde mergeti cu masina la reparat!!!!

Am ajuns sa imi fie frica sa mai duc masina in service !!!

 

Asa am ajuns si eu.

Link to comment
Share on other sites

Nu am gasit problema. Am iesit pe strada chiar si fara bara antiruliu de pe spate. Masina este absolut impecabila mecanic, am investit sume mari de bani, dar din pacate nu pot scapa de acest zgomot. Am verificat fiecare surub in parte.... Daca mai are cineva vreo parere.....
Link to comment
Share on other sites

Dar macar stii sigur ca e pe fata sau spate?

 

Pe spate stanga. Nu apare nimic in neregula. Masina nu are niciun pic de joc la roti. Daca ar fi cineva care ar rezolva problema asta, i-as da oricat numai sa scap. Imi pare rau sa o vand pe nimic, cand eu am bagat bani in piese, cauciucuri....etc... mai multi decat am dat pe ea.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Pe spate stanga. Nu apare nimic in neregula. Masina nu are niciun pic de joc la roti. Daca ar fi cineva care ar rezolva problema asta, i-as da oricat numai sa scap. Imi pare rau sa o vand pe nimic, cand eu am bagat bani in piese, cauciucuri....etc... mai multi decat am dat pe ea.

Poti face un filmulet....sa vedem mai exact cum se prezinta. In frana de motor se aude ceva? Spune exact ce piese ai schimbat acolo, am citit intreg topicul, insa e greu sa mai tin minte.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca s-ar auzi pe filmulet, dar incerc. Masina are schimbat: Amortizoare Bilsein B4, grup de 325i automat cu tot cu planetare, cardan complet, bascule complete cu bucse, antiruliu fata/spate, bucse bara stab fata/spate, flanse amortizoare fata/spate, bucse brate spate (fara cele mari de pe prag care sunt foarte ok), arcuri eibach prokit, rulment spate impreuna cu tablele de protectie (Ideea celor de la Motor AG), discuri/placute, bride bucse bara stab. spate, bucsa grup, suporti cutie, CASETA DIRECTIE, capete bara, bielete directie.....Deocamdata astea imi vin in minte. Nu are rost sa va spun ce am schimbat pe la motor....

 

Se aude cel ma clar atunci cand franez, cand scot masina din viteza in mers, cand accelerez brusc, cand schimb treptele si pe denvelari (drum de tara).

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am acelasi pocnet ca si al tau la un e46 320d 136 cai. Il am de cand am schimbat placutele si discurile la toate rotile plus flansa si bara pe roata stanga spate. Tind sa dau vina mai degraba pe flansa sau pe bara, le-am schimbat in urma unui accident. Au fost schimbate in reprezentanta la VOLVO in Cluj. De asemenea mai suspectez teava de esapament. Am un joc in ea, cred ca poate fi si de acolo. Incearca sa verifici esapamentul daca are joc, la franare poate sa bata intre ultimul catalizator si finala. Acolo exista 2 coliere, iar unul dintre ele mai cedeaza.

Link to comment
Share on other sites

Eu am motor M54. Am verificat evacuarea si pare ca nu ar atinge de nimic. Am pus placute OE ieri in locul celor ATE si degeaba. Am iesit pe strada chiar si cu etrierul stanga "anulat". DEGEABA!!! La ce te referi cand spui bara pe roata??? Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am avut un accident, m-a lovit cineva in spate stanga. Mi s-a rupt la propriu cum sa-i spun, bara care uneste roata si diferentialul. Cred ca ax se cheama. A fost schimbat OEM nou, dar de atunci acel pocnet de care spui tu il am si eu. La mine se aude mult mai pronuntat pocnetul cand franez in panta, la tine la fel? Sa nu fie ceva joc in diferential.
Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit planetarele si grupul cu unele de pe 325i automat, tocmai pentru a anula orice joc. Nu am joc in ele, nu se aude acel buf in spate la schimbarea treptelor sau cand se ridica ambreiajul brusc. Cateodata nu face deloc, dar cand o apuca se aude pocnetul la fiecare pedala de frana, la fiecare schimbare de treapta si pe denivelari mici. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Acel buf in spate l-am avut si eu dar s-a remediat cand am schimbat bucsa de la diferential. Mai mult de atat nu cred ca am cu ce informatii sa te ajut. Am vazut ca ai scris mai sus de caseta de directie. Eu am luat una "noua" ZF sau TRW naiba stie de care era si tot am acest pocnet. Edited by KangJi
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca s-ar auzi pe filmulet, dar incerc. Masina are schimbat: Amortizoare Bilsein B4, grup de 325i automat cu tot cu planetare, cardan complet, bascule complete cu bucse, antiruliu fata/spate, bucse bara stab fata/spate, flanse amortizoare fata/spate, bucse brate spate (fara cele mari de pe prag care sunt foarte ok), arcuri eibach prokit, rulment spate impreuna cu tablele de protectie, discuri/placute, bride bucse bara stab. spate, bucsa grup, suporti cutie, CASETA DIRECTIE, capete bara, bielete directie.....Deocamdata astea imi vin in minte. Nu are rost sa va spun ce am schimbat pe la motor....

Eu zic sa faci cateva teste pentru a stabili daca e din transmisie sau motor:

1 . frana de motor vezi daca se aude;

2. franare in viteza;

3. franare pe liber;

4. frana usoara in timp ce accelerezi

5. zgomotul este ritmic sau aleatoriu? Daca franezi constant, face o data poc sau de mai multe ori? Cu portbagajul gol ai incercat roata rezerva, eliminat tot? (stiu ca suna stupid, insa trebuie tinut cont, poate ai scapat vreo cheie tubulara in spate la tapiterie in portbagaj :D )

Daca spui ca ai schimbat cele de mai sus si problema persista, poate ceva nu este montat bine. Cand a inceput problema? In timp sau dintr-o data? Ai intervenit la masina in zona respectiva si apoi a aparut problema?

Eu zic sa incerci la un service mare, dedicat BMW sau testeaza pe un stand unde poti face un test cu rotile antrenate si franand apoi. Sigr vei putea sa auzi/vezi mai bine daca e pe roata/butuc problema!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Face mai des cand franez pe liber. Zgomotul este aleatoriu. Daca franez o data si a facut poc la prima pedala, la a doua nu mai face daca le dau consecutiv. Daca accelerez si franez iar, zgomotul reapare. Am golit tot din masina inclusiv rezerva. Am acest zgomot dupa ce s-a intervenit la masina, dar nu imediat. M-am trezit cu el in timp ce mergeam pana in Hunedoara. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Daca spui ca face si la accelerari bruste, ambreiaj eliberat repede, e ceva din transmisie. Este imposibil sa faca poc si sa nu existe joc sau sa nu fie o bucsa deteriorata. Vezi flanse intre diferentia si cutie, au joc? Pe arborele de transmisie ai parca 2 bolturi de conexiune intre 2 tronsoane, sunt ok?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.