Jump to content

BMW e46 diesel 136 cai sau 318i 120 cai


Bianca1996

Recommended Posts

Fiabilitatea si/sau longevitatea unei masini depinde in mare masura de creierul, talpa si buzunarul celei/celui care o conduce.

 

Personal, conduc un diesel de 136, berlina, din 2000. Am masina de 12 ani, 480.000 km si are viata.

Link to comment
Share on other sites

Nu diesel, am motive multe sa nu recomand asta. Mai bine un benzinar cu consum de 10-11-12%(nu ca diesel-ul de la bmw ar lua 6%in oras), sau cat vrea el, decat un diesel cu probleme. Am patit-o cu dieselul, si am si cunostinte care au patit-o la fel, cu cel de 136cp. Edited by ctu7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E simplu faci minim 15-20.000km pe an =dieselul,faci 5-10.000 clar benzinarul.Sant masini cu ceva ani si kilometri,depinde in ce stare le cumperi,amindoua pot avea probleme,daca iei una ieftina sa te astepti la asa ceva.Una buna si ingrijita nu e ieftina.

Probleme costisitoare la diesel daca ai ghinion:turbina,pompa injectie(vestita VP-44),fulie vibrochen,injector cu fir.La benzina nu stiu,ca nu am avut,ce am auzit semeringuri supape,sonde lambda ar fi mai costisitor.La benzina mai e varianta sa pui gaz cu avantajele/dezavantajele ei.Daca nu are gazul montat si trebuie sa il montezi,iti scoti banii dupa vreo 20.000km comparativ cu mersul pe benzina.

Cel mai important este starea acestor masini,sa nu aiba rugina spre exemplu.

 

 

PS:un diesel de 136 de cai in mintile lui ia in Bucuresti la mers NORMAL 7.5%-8% si 4,5%-5% afara in LIMITE LEGALE.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ia un benzinar, le-am avut pe amandoua si desi M43-ul(318i) nu e vreun motor premiant, in comparatie cu M47(diesel) mai ales pe seria 3, e mai buna alegerea celui dintai, are un consum decent daca mergi normal cu ea si nu ii ceri prea mult iar problemele sunt putine si ieftin de reparat. Daca si faci km putini, gen pana in ~20k/an, nu are rost sa te complici cu diesel, mai ales ca probabil vei folosi masina mai mult in oras.

 

Benzinarul iti va lua un 11-12% in oras pe cand diesel-ul se va situa la un 9-10, asa ca pentru un mers preponderent urban nu renteaza diferenta de cei 2L in conditiile in care cam orice se va defecta la diesel va costa mai mult sa il repari, asa ca orice salvezi de la combustibil vei da pe piese si in plus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.