Jump to content

Aburire Faruri Bmw e60


Nedea Madalin

Recommended Posts

Am cumparat un bmw e60 din 2005 luna a 11 a sunt foarte multumit de masina imi place sunt incantat a fost visul meu :twitch: Problema este cu farurile , SE ABURESC!!! :no: cred ca si la fostul propietar se abureau pentru ca erau niste urme pe interiorul farului initial cand am cumparat masina am crezut ca urmele sunt pe exterior si le fac un polish si scap dar erau pe interior ... m am dus la un baiat din bucuresti de pe valea oltului sa imi desfaca sticla sa curete pe interior si sa imi puna lupe ...mentionez ca nu a avut xenon din fabrica dar fostul propietar i a pus xenon insa fara lupe si m am gandit ca daca tot am sa dau sticla jos sa o curat sa-i pun si lupe ...acum la prima ploaie daca aprind farurile si merg cu ele 20 de min se aburesc incepand din partea de jos ,asta se intampla la ambele faruri . M am dus inapoi la baiatul care mi-a curatat sticlele pe interior si l-am rugat sa imi mai dea o mana de mastic de jur imprejur m-am gandit ca nu a sigilat el bine ...azi a plouat am mers si spre dezamagirea mea s- au aburit iar ..precizez ca la becurile de pozitii sunt montate becuri cu leduri iar in spatele capacului de la bec a fost data o gaura pentru a intra firele de la xenon si in locul acelei gauri vine un fel de cauciuc pentru etansare >>> Va rog mult daca aveti o solutie sau poate sa ma ajute cineva contra cost cu farurile astea as fi tare recunoscator pt ca ma oftic , este masina pe care mi am dorit-o foarte mult si am muncit f mult pt ea, plus de asta este BMW nu dacie si este urat sa ai la o asa masina problema asta ..sper sa excludem propunerile de genul cumpara alte faruri, momentan am schimbat multe la ea si vreau sa ma opresc cu bagatul banilor in masina ...acum ma gandesc la caldura motorului sa intre cumva in far nustu ce sa mai cred...imi cer scuze pentru greselile de ortografie daca exista si sper sa ma ajute cineva ...MULTUMESC SI ASTEPT RASPUNSURI ,SOLUTII !
Link to comment
Share on other sites

Cat de tare se aburesc? Si eu am avut un set de faruri aftermarket care erau la fel lipite cu mastic. Le-am desfacut, le-am relipit cu mastic nou, bun. La inceput s-au aburit dar in timp nu se mai abureau. Nu stiu sa iti spun daca problema s-a rezolvat definitiv, pentru ca le-am avut doar cateva zile apoi am pus faruri originale. Dar din experienta, am vazut si faruri de e90, si e46 (se desfac din cleme) care s-au aburit doar in primele zile dupa desfacere. Cand le-ai desfacut ultima data? Eu zic sa mai astepti putin, si daca prinzi cateva zile de caldura si soare, o sa dispara aburitul.
Link to comment
Share on other sites

pai da stiu ca dispare ...la mine nici nu trebuie sa astept soarele doar desfac capacul de la bec din spate si se dezaburesc si sting farurile si nu am probleme ...problema este doar in momentul cand aprind farurile si ploua afara .Daca merg si afara nu ploua nu se aburesc ...ultima oara acum o spatamana cand am revenit iar la baiatul ala i am mai dat silicon peste ce a dat el prima oara /ca nu avea rost sa le desfac si el a zis 'sa i mai dam o mana de silicon ' si tot degeaba ...acum 2 ore i am dat cu silicon eu pe la capacul de la bec pe unde au dat gaura si unde au pus garnitura aia si am zis sa i pun si acolo si am facut proba si tot se aburesc ...nustu ce sa le mai fac si inebunesc ma deranjeaza foarte tare la 20 de min de mers pe ploaie cu farurile aprinse se aburesc...nustu la ce cleme te referi,
Link to comment
Share on other sites

se aburesc aproape jumatate din far posibil si mai mult ca nu am stat sa merg asa mult doar am vazut ca s au aburit si m am dus acasa am oprit masina am scos capacul de la bec si le las sa se aeriseasca ,in max o ora sunt clare...

nu este la modul ca nu se mai dezaburesc ..este la modul ca ma deranjeza si sunt sigur ca nu este bine sa se abureasca asa de fiecare data cand ploua ..ma gandesc ca o sa se murdareasca iar sticla pe interior cred ca distruge farul ..ma gandeam sa le dau la schimb plus o diferenta de la mine nustu ce sa fac farurile arata foarte bine de asta ma oftic dar au problema asta..am citit pe toate siteurile dar parca nimeni nu spune o solutie clara decat accea de a le schimba care nu prea imi surade

 

pai am asteptat ....s au aburit acum o luna cand a plouat am scos capacul s au facut clare apoi dupa o sapt a plouat iar si tot s au aburit ce sa astept?

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

le am verificat cand am fost a 2 oara la el si am dat jos farul de pe masina pt a da cea de a 2 a mana de mastic si nu erau infundate

 

cumva nu se face aerisirea bine in far eu asa cred ...eu sunt sigur ca farul este etansat bine dar nustu dc se tot aburesc ...am incercat si cu capacelele alea de la bec date jos si tot degeaba ...nu mai mia ramas decat sa pun inapoi becurile normale de pozitie adica alea galbene pt ca in momentul de fata am leduri si ma gandesc ca se incalzesc prea tare ..nustu ce sa cred

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
daca ati umblat la furtunelele alea de aerisire si le-ati desfundat si tot se aburesc recomand 2 variante cu care am scapat de asa ceva la cateva masin, da-ti in spatele farului in capacul care vine peste bec o gaura de grosimea unui pix si puneti pe interior lipit ceva plasa deasa ca sa nu intre mizerie in far, sau da-ti farul jos si da-ti gaura in partea de jos sub far, garantat scapati de problema aburirii ;) E un pic cam neortodoxa si unii o sa fiti reticenti in a face asa ceva insa garantat functioneaza . Sau puteti merge cu capacul de la bec desfacut un pic insa o sa fie problema cu mizeria ca inevitabil in timp o sa intre in far ;)
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

daca ati umblat la furtunelele alea de aerisire si le-ati desfundat si tot se aburesc recomand 2 variante cu care am scapat de asa ceva la cateva masin, da-ti in spatele farului in capacul care vine peste bec o gaura de grosimea unui pix si puneti pe interior lipit ceva plasa deasa ca sa nu intre mizerie in far, sau da-ti farul jos si da-ti gaura in partea de jos sub far, garantat scapati de problema aburirii ;) E un pic cam neortodoxa si unii o sa fiti reticenti in a face asa ceva insa garantat functioneaza . Sau puteti merge cu capacul de la bec desfacut un pic insa o sa fie problema cu mizeria ca inevitabil in timp o sa intre in far ;)

 

Nu asa se scrie corect :wacko:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

daca ati umblat la furtunelele alea de aerisire si le-ati desfundat si tot se aburesc recomand 2 variante cu care am scapat de asa ceva la cateva masin, da-ti in spatele farului in capacul care vine peste bec o gaura de grosimea unui pix si puneti pe interior lipit ceva plasa deasa ca sa nu intre mizerie in far, sau da-ti farul jos si da-ti gaura in partea de jos sub far, garantat scapati de problema aburirii ;) E un pic cam neortodoxa si unii o sa fiti reticenti in a face asa ceva insa garantat functioneaza . Sau puteti merge cu capacul de la bec desfacut un pic insa o sa fie problema cu mizeria ca inevitabil in timp o sa intre in far ;)

 

Multumesc de sfaturi. O sa umblu la furtunele de aerisire prima data si daca nu se rezolva nimic caut sa cumpar doua capace pe care sa le gauresc si vedem ce se intampla dupa.

Link to comment
Share on other sites

@Radu I - Bine ca esti tu destept, am scris in graba si chiar n-am observat sa fi gresit si oricum mai putin ma interesa ca nu a fost cine stie ce greseala, mai bine ajuti initiatorul topicului cu un sfat ceva legat de problema sa, sau de ce nu da-i o carte de gramatica :goodjob:
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Eu la e65 am sugrumat furtunasele de aerisire cu soricei de plastic si nu se mai aburesc!

Am vazut pe un forum ca au mai facut si altii,deocamdata e totul ok.

Poti verifica si toate capacele de la far,eu aveam la unul un piciorus rupt si nu etansa bine.

Edited by bmi_blue90
Link to comment
Share on other sites

eu la farurile de e90 am bagat un furtunas pe la aerisitor prin care am bagat aer de la compresor,dupa am tinut farul cu partea geamului in apa si asa am vazut ca imi pierdea pe la masticul negru care erea pus la geam de cel care a desfacut farul cand a pus lupele,el vizual pare in regula dar avea destui pori pe unde iesea aer,in timp pentru ca farul se incalzeste banuiesc ca se formeaza pori daca nu sta sticla presata pe far permanent,asta a fost solutia prin care am aflat eu pe unde intra umezeala in faruri.dupa cu un pistol de lipit am incalzit plastic si le-am lipit pana na mai pierdut pe nicaieri,dupa le-am uscat bine cu un feon la interior si le-am pus pe masina,singurul loc pe unde intra aer acum find aerisitorul, unul singur la fiecare far.de 2 ani nu au mai aburit deloc. Edited by cabron
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca le gauresti va intra praf in far si se va depune pe interiorul sticlei.

Pai dupa cum s-a spus mai sus trebuie lipit ceva pe interior, o sa lipesc niste burete cu grosimea de aproximativ 1cm. Si orificiile originale ale farului sunt astupate cu burete contra prafului.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Nu am rezolvat nimic,m am resemnat eu umblu cu capacele din spate desfacute de cand se aburesc pt ca dupa ce ploua chiar si cu capacele din spate desfacute ele tot se aburesc asa ca daca dau gaura in capace o dau degeaba ...cand ploua se aburesc nustu ce sa le fac .singura varianata ar fi cea cu furtunasele alea de aerisire sa le sugrum cu ceva sa nu mai fie aerisite deloc ...Multumesc bmi_blue90 o sa incerc varianta ta .
Link to comment
Share on other sites

La mine se abureste doar spranceana stanga unde sunt ledurile galbene. De la un cap la altul am numai brobonele de apa fie si 40 de grade afara sie si iarna. Cum pot scapa de ele, pe unde se aeriseste partea asta din far?

nu prea ai pe unde , e un condens cu timpul va afecta si circuitele electrice acolo

Link to comment
Share on other sites

Condensul = transformarea apei din starea vapori -> starea lichida.

Momentul si locul in care apare condensul depinde de temperatura, umiditate si presiune

 

Temperatura si presiunea sunt mai greu de controlat in cazul farurilor, deci ramane de controlat relativ usor umiditatea=cantitatea de vapori de apa din aer - evident din interiorul farului.

Singura solutie (testata personal) este uscarea farului (lasat cateva zile in soare si asigurat ca vaporii de apa din interior au un orificiu/aerisire prin care pot iesi) dupa care ermetizarea farului astfel incat sa nu mai poate intra aer din afara.

 

Daca in interiorul farului nu ajunge aer incarcat cu vapori de apa, atunci nu va apare condensul pentru ca din punct de vedere fizic nu are ce sa condenseze.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Oricum I am dat azi o gaurica dupa care s-au scurs prin ea vreo 10 -15 picaturi de apa. Acum sta la soare sa se evapore tot condensul. Dupa asta ii bag niste plastic cald si sper ca e gata. Totodata azi am sters si oglinzile din interiorul farurilor si lupele pt ca aveau un praf albicios pe ele. Sa vad la noapte ce rezultate am obtinut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.