Jump to content

The white one f10


ReSp3cT

Recommended Posts

Pe foarte multi..ca deaia e plin de 520.si pe mine,printre cei multi.

Poate consumul si taxele sa te multumeasca la 520d, in rest... nu stiu ce sa zic, am mers cu un f10 automat 2.0d si da senzatia ca ii patineaza ambreiajul permanent.Adica super lesinat. Daca se enerveaza vreun logan 16v nu-l mai depasesti usor. 2.0d si pe seria 3 e cam slabut, insa decent, in schimb pe seria 5, e jalnic.

  • Like 7
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Poate consumul si taxele sa te multumeasca la 520d, in rest... nu stiu ce sa zic, am mers cu un f10 automat 2.0d si da senzatia ca ii patineaza ambreiajul permanent.Adica super lesinat. Daca se enerveaza vreun logan 16v nu-l mai depasesti usor. 2.0d si pe seria 3 e cam slabut, insa decent, in schimb pe seria 5, e jalnic.

ai dreptate 😄

sunt posesor de 520 si stiu ce inseamna. doar ca... difernta de pret intre 520 si 525 sau 530 este maricica (vorbim strict de masinile curate si drepte cu aceleasi dotari) apoi, pt mine impozitul de 2400 lei pt un 3.0 mi se pare o hotie si nu vreau sa imbogatesc statul doar pt a ma da mare la un semafor sau sa risc niste depasiri periculoase, siiiii...bineinteles ca in 2 ani f10 va fi la fel de invechit cum este un e60 acum din cauza ca o sa iasa g30, iar in cazul asta cel mai cautate f10 vor fi 520. d

daca era sa inceapa abia acum era f10 imi luam 530...poate. dar asa...prefer sa il vand peste 3-4 ani si stiu ca il voi vinde repede fata de un 530

si cu loganul de 16v iti spun eu ca poate sa ii puna si aripi ca tot nu face un f10...

in schimb o skoda de 190 cp iti da rusine iar una de 150 cp se cam tine de tine dar nu departe...chiar f aproape 😆

  • Like 9
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ai dreptate 😄

sunt posesor de 520 si stiu ce inseamna. doar ca... difernta de pret intre 520 si 525 sau 530 este maricica (vorbim strict de masinile curate si drepte cu aceleasi dotari) apoi, pt mine impozitul de 2400 lei pt un 3.0 mi se pare o hotie si nu vreau sa imbogatesc statul doar pt a ma da mare la un semafor sau sa risc niste depasiri periculoase, siiiii...bineinteles ca in 2 ani f10 va fi la fel de invechit cum este un e60 acum din cauza ca o sa iasa g30, iar in cazul asta cel mai cautate f10 vor fi 520. d

daca era sa inceapa abia acum era f10 imi luam 530...poate. dar asa...prefer sa il vand peste 3-4 ani si stiu ca il voi vinde repede fata de un 530

si cu loganul de 16v iti spun eu ca poate sa ii puna si aripi ca tot nu face un f10...

in schimb o skoda de 190 cp iti da rusine iar una de 150 cp se cam tine de tine dar nu departe...chiar f aproape 😆

Nu contest ca s-ar vinde mai repede decat acelasi model cu motor mai mare. Referindu-ne strict la performante, e slab, chiar nu are ce sa te multumeasca.In schimb e o masina buna. Te duce de colo-colo decent.

Nu se imbogateste statul cu 2400 ron pe impozit sau oricat ar fi el.Este normal sa platim toti impozit indiferent de cat costa. Aici se pune problema daca iti permiti sau nu o motorizare, dar asta e alta discutie.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

520d la greutatea lui f10 nu stiu pe cine ar putea multumit :)

Pana sa-mi cumpar actuala masina,am tot cautat 520.d F10,am probat 5-6 masini cu motorizarea asta dar nu au corespuns din punctul de vedere al dotarilor si starea lor generala.Am probat si un F10 530.d xdrive,motorizarea pur si simplu m-a facut sa o cumpar pe loc...este diferenta mare ca motorizare intre 520.d si 530.d,nu vreau sa supar pe cei cu 520,dar probati si 530 sa vedeti ca sunt diferente.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate consumul si taxele sa te multumeasca la 520d, in rest... nu stiu ce sa zic, am mers cu un f10 automat 2.0d si da senzatia ca ii patineaza ambreiajul permanent.Adica super lesinat. Daca se enerveaza vreun logan 16v nu-l mai depasesti usor. 2.0d si pe seria 3 e cam slabut, insa decent, in schimb pe seria 5, e jalnic.

Nu vad rostul de a generaliza ca un 520d e jalnic pentru toata lumea...poate e pentru tine. Avem asteptari si nevoi diferite.

Punand in balanta putere/consum/impozit/trafic urban in general,nu vad unde ar fi marele castig al celor 258cp de pe 3.0d.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu vad rostul de a generaliza ca un 520d e jalnic pentru toata lumea...poate e pentru tine. Avem asteptari si nevoi diferite.

Punand in balanta putere/consum/impozit/trafic urban in general,nu vad unde ar fi marele castig al celor 258cp de pe 3.0d.

Strict ca performante e slab, slab 2.0d pe caroseria de seria 5, mai ales daca este automat.Cel cu cutie manuala nu stiu cum merge, dar cred ca e tot cam p-acolo.

E clar ca fiecare isi cumpara masina in functie de nevoile pe care le are sau nu.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Strict ca performante e slab, slab 2.0d pe caroseria de seria 5, mai ales daca este automat.Cel cu cutie manuala nu stiu cum merge, dar cred ca e tot cam p-acolo.

E clar ca fiecare isi cumpara masina in functie de nevoile pe care le are sau nu.

nu te supara, ce detii f10? ce motorizare? care a fost pretul de achizitie? ce an ce? ce dotari speciale ai?

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pretentios romanasu asta. Nu-l mai multumeste nici macar 184CP cand pe piata noastra majoritatea masinilor abia ating 100CP. Sau cand te gandesti ca la generatiile trecute un E39, 520d avea 136CP.Cat de curand nici 300 nu vor mai fi de ajuns. :p Edited by RaYn3
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

520d este arhisuficient pt 99% dintre soferi. Pe buna dreptate, pe autostrazi abia se merge cu 150 160. Nici in Germania nu te faci de ras cu un 520d.

Daca aia pot, nu inteleg de ce la noi e "lesinat", "slab" etc. Ca sa nu mai zic ca nu afecteaza cu nimic cutia automata la performante.

Cat despre comparatia cu Octavia, e evident caraghioasa. Octavia e un Golf mai slab. De fapt daca ne uitam si pe fisele tehnice, 520d are timpi mai buni chiar si decat octavia de 180 de cai cu dsg.

Asta daca ar avea vreo relevanta 2 3 zecimi. Dar sa zici ca e lesinat... si cand te gandesti ca majoritatea are masini pana in 150 de cai putere.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

eu in momentul de fata conduc o masina cu motor 1.6 diesel de 110cai frumosi

si intr-o tara unde ai autostrazi... merg lejer cu 160-170 am atins si 200 si ii prinde chiar rapid

motoarele mici sunt viitorul, nu mai tot exagerati cu motoare mari , cai putere in plus etc...

in romania n-ai nevoie de ei, platesti mai mult impozit atata tot.

cand o sa avem noi drumuri, atunci ne luam si caii in plus.

 

pentru noi romanii motoarele actuale de pe marea majoritatea bolizilor

adica cel de 2 litri , care atinge intre 150 si 200cp. este perfect

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

 

in romania n-ai nevoie de ei, platesti mai mult impozit atata tot.

cand o sa avem noi drumuri, atunci ne luam si caii in plus.

 

Daca pentru tine e normal sa mergi in spatele unui tir cu zecile de km, pentru ca drumul e aglomerat si motorul ala mic nu te ajuta, ce sa zic, e ok.

 

Eu nu stau in spatele camioanelor, dubelor si masinilor cu folii foarte inchise pentru ca nu am destula vizibilitate in fata. Cu prima ocazie am trecut de ei si imi continui drumul relaxat, nu cu ochii in 10, ca in 4 sunt tot timpul.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca pentru tine e normal sa mergi in spatele unui tir cu zecile de km, pentru ca drumul e aglomerat si motorul ala mic nu te ajuta, ce sa zic, e ok.

 

Eu nu stau in spatele camioanelor, dubelor si masinilor cu folii foarte inchise pentru ca nu am destula vizibilitate in fata. Cu prima ocazie am trecut de ei si imi continui drumul relaxat, nu cu ochii in 10, ca in 4 sunt tot timpul.

Si daca ai 150 cp nu poti depasi masini?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu atat de usor :) . Am avut E46 320d FL, in mintile lui si mai aveam emotii. Nu ma bag prosteste dar cu 3.0d e mai lejer.

Probabil aveam asteptari prea mari de la E46, asta e.

 

daca sti cum sa "interactionezi" cu masina reusesti sa depasesti.😉

si eu aveam emotii cu loganu lu tata , asta nou din 2015.

la ce motor are , cand acceleram ziceam ca merg in spate.

Dar sa vezi batranu' cum merge cu el.... aleluia zici ca mai are cativa cai in plus.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

S-a deviat mult de la subiect. Citesc foarte multe opinii in care sunt numai rautati si frustrari exprimate.

Trecand peste aspectul asta, cand am spus ca e slab 520d, m-am referit strict la motorizarea de 2l pusa pe o caroserie mare, grea. De aici si pana la a face afirmatii ca ''romanasii'' nu se mai multumesc cu 184 cp, e cale lunga. Practic daca esti ''romanas'', automat trebuie sa fii si prost. Cam asa reiese din ce spune cineva mai sus.

Sa-ti doresti mai mult, mai bun, si sa poti trece peste faptul ca exista si ceva mai bun decat ce ai tu, e un pas inainte. Evolutie se numeste ''procedeul''.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Am avut seria 5 doar E60, 530d, f10 nu.

si ce an e? il ai si acum? eu zic sa deschizi discutia asta dupa ce o a conduci un f10 cel putin 6 luni( sa te bucuri de confort si dotari). nu dupa ce l.ai condus pe a lu vecinu 300 de metri. ca pun pariu ca ai dat atentie doar motorului si zis "mama ce fuge" dãããã.... fuge, cum fuge si un audi de 3000 etc. e logic sa traga super bine. dar eu nu sunt ca tine, nu mi.am luat bmw doar ca sa fug cu el. mi.am luat pt confort, aspect, dotari etc. si la cat am platit pt ea imi luam lejer 535 cu 100 de mii in bord. dar am preferat facelift.ul cu dotari multe si km pana in 20 de mii. daca vreau fuga si basini la semafoare...imi iau un e30 si il modific sau il iau direct modificat. atunci degeaba ai tu e60 din 2004 cu "treiej dâ mii dã cai, mâncati.as"

daca vrei doar putere sa stii ca sunt destule mari cu putere mai mare decat bmw.ul.

cel mai simplu ex: vw passat 2.0 tsi 220sau230 cp.

am incheiat

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

si ce an e? il ai si acum? eu zic sa deschizi discutia asta dupa ce o a conduci un f10 cel putin 6 luni( sa te bucuri de confort si dotari). nu dupa ce l.ai condus pe a lu vecinu 300 de metri. ca pun pariu ca ai dat atentie doar motorului si zis "mama ce fuge" dãããã.... fuge, cum fuge si un audi de 3000 etc. e logic sa traga super bine. dar eu nu sunt ca tine, nu mi.am luat bmw doar ca sa fug cu el. mi.am luat pt confort, aspect, dotari etc. si la cat am platit pt ea imi luam lejer 535 cu 100 de mii in bord. dar am preferat facelift.ul cu dotari multe si km pana in 20 de mii. daca vreau fuga si basini la semafoare...imi iau un e30 si il modific sau il iau direct modificat. atunci degeaba ai tu e60 din 2004 cu "treiej dâ mii dã cai, mâncati.as"

daca vrei doar putere sa stii ca sunt destule mari cu putere mai mare decat bmw.ul.

cel mai simplu ex: vw passat 2.0 tsi 220sau230 cp.

am incheiat

Nu stiu ce formula de adresare sa folosesc pt ca observ ca ai nume de fata, dar limaj de ''baiat''.Scuza-ma.

Este din 2005 e60-ul pe care l-am avut.Nu-l mai am din 2010, l-am vandut. Urmatoarea masina a fost tot de la BMW un 730d LCI, iar dupa, concomitent mi-am cumparat si un 750Li xDrive, aproape nou sa zic asa, adica avea 9km in bord cand l-am luat.Nu-l mai am nici pe cel din urma. Mi-am cumparat altceva. Imi pare rau ca n-am cumparat si vreun f10 cu care sa merg 6 luni sa stiu despre ce e vorba. Daca observi, nu prea scriu pe forum aiurea, asta tinand cont si de nr de postari in atata timp. Si inca ceva, n-am judecat pe nimeni pt alegerile facute.

Edited by Vision335
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.