Jump to content

Vand bmw seria 5f10


nettoVerkauf

Recommended Posts

Pai normal ca verificarea se plateste de client, e logic. Cu tine am vb la tel atunci,nu?

 

Da, cu mine ai vorbit la telefon. Distributia merita investigata. Si da, verificarea se plateste nu de client, ci de cine o solicita, in cazul asta de mine. Andrei a fost ok, motiv pentru care i-am dat si lui informatiile. Altfel, nu aveam nicio obligatie in a i le da, plus a fost cu mine langa masina.

 

Referitor la MHS: daca ei nu au zis nimic de distributie, inseamna fie ca nu se pricep, fie...nu stiu. Aici nu sunt convins ca Andrei nu a fost informat de asta .Daca a fost, si n-a zis nimic sperand ca eu nu verific, rusinica, n-am ce sa mai zic... si I-am zis de la inceput ca ce m-ar determina sa renunt ar fi probleme descoperite la distributie (desi stiu ca nu e vesnica) sau la cutie. Si am fost sub masina, urcata pe elevator, cu capacul de vizitare deschis, si da, exista sunet de la distributie. Cat de grav e, n-am idee.

 

Important este ca masina altfel este ok, nelovita, posibil usa spate stanga revopsita, dar chiar daca ar fi revopsita, nu ar fi nicio problema. Discutiile astea cu vopsit/revopsit/vopsea originala sunt din punctul meu de vedere niste aberatii, Important este ca masina sa nu fie implicata in accidente serioase care sa afecteze structura. Daca ai un cretin care iti zgarie masina, n-o s-o lasi asa ca "nu mai e vopseaua originala". In fine...

 

 

Eu am fost multumit de cum au verificat baietii din service. Chiar stiu la ce probleme sa se uite, si s-au uitat la tot, mai putin de cutie. Eu le-as da 9/10.

 

Scorurile nu sunt subiectul discutiei. Fiecare practica ce scoruri vrea, nu te obliga nimeni sa mergi undeva. Singura obiectie ar fi ca ei, neavand acces neaparat la istoricul complet al masinii, au recomandat ca si cand nicio operatiune nu ar fi fost efectuata (partea de fluide). Cat despre cum e masina mecanic, nu pot sa am o parere obiectiva...Da, au tras de roti in toate pozitiile, etc. Nah, mai au un mic joc poate, dar nu stiu ce sa zic....nu e o masina noua. Am mers cu masina, nu troncane, nu bocane, nu face nimic...e ok.

 

In fine, oricum ar fi maina asta isi va gasi comparator, pentru ca e o masina ok. Eu doar nu vreau sa incep cu reparatii, caut o masina cat mai in regula. Stiu ca la N47 exista probleme, nu o sa fiu surprins, dar totusi as vrea sa gasesc una care sa capete problemele la mine, si sa o fac mai incolo... Asta daca nu gasesc ceva de 3.0 care sa imi placa, unde situatiile cu rupere de distributie sunt mai rare...

 

In fine, vom vedea.

 

 

 

 

Edited by mcliviu
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mai bine te duceai si la bmw sa verifici istoricul cu ce s-a schimbat in trecut...una alta. Asa iti mai faceai o idee. Eu cel putin asa am facut de dinainte sa iau masina. Dupa ce am luat-o am fost tot la ei pt o verificare si n-au fost probleme. Depinde si de noroc ce-i drept :)
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mai bine te duceai si la bmw sa verifici istoricul cu ce s-a schimbat in trecut...una alta. Asa iti mai faceai o idee. Eu cel putin asa am facut de dinainte sa iau masina. Dupa ce am luat-o am fost tot la ei pt o verificare si n-au fost probleme. Depinde si de noroc ce-i drept :)

 

Andrei, am facut asta inainte. Am verificat masina fara sa merg la BMW, dar nu am cerut informatii ultra detaliate (si uneori unele informatii nu sunt inregistrate detaliat). Eu doar speram sa nu fie distributia. Cand a zis Alex de distributie, mi-a pierit tot cheful. Chiar voiam masina aia...

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fac pariu ca si daca ma duc eu cu a mea la efficient o sa-mi spuna ca tre sa schimb distributia :) In fine, nu contest, distributia cam trebuie schimbata cand a trecut de 100k km desi sunt multe care au sarit si de 250k cu ea de fabrica fara sa le faca nimic.

 

Aici exagerezi. Poate cand o sa o vinzi, daca o sa o vinzi la 10k dupa ce ai schimbat uleiul din cutie, o sa recomande schimbarea lui daca se uita la bord si nu au informatia legata de aceasta operatiune pe care tu ai efectuat-o sau nu. Pe principiul cand iei o masina despre care nu stii nimic, schimbi preventiv (schimbi minim ulei si filtre).

 

 

 

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Liviu,in orice masina sh ai sa bagi bani in reparatii!

 

 

De acord, si sunt constient de asta. una este sa bagi bani in reparatii, altceva este sa fii nevoit sa schimbi motorul (worst case scenario). Daca totusi o sa iau N47, o sa iau unul care nu prezinta probleme cand il cumpar. Sunt constient ca aceasta problema exista, mi-o asum, dar nu vreau sa incep cu "investitii". Asa, raman cu actuala masina, care merge si ea, chiar daca are 200K, si care nu m-a lasat niciodata pe undeva. Eu merg cu masina asta cu familia, nu am chef sa vin cu autobuzu' din vreo calatorie, ca ii dau foc. La propriu. :rolleyes:

 

 

 

 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Depinde unde te duci. La bmw spun ca uleiul din cutie e lifetime si doar daca ceri tu ti-l schimba, altfel nu ii intereseaza. Iar legat de distributie, din ce am inteles ziceai ceva de 9000 lei la efficient, ceea ce e total exagerat, pana si la mine la bmw aici in Ploiesti e mai ieftin. Edited by Andrei_VUV
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fac pariu ca si daca ma duc eu cu a mea la efficient o sa-mi spuna ca tre sa schimb distributia :) In fine, nu contest, distributia cam trebuie schimbata cand a trecut de 100k km desi sunt multe care au sarit si de 250k cu ea de fabrica fara sa le faca nimic.

 

 

Da, fix asa fac, apoi cer 9000lei fara fluide, la Bavaria costa aproape 10000lei cu tot cu fluide.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai fi dispus sĂŁ dai circa 1.132.50.000 lei pe o mașinĂŁ, dar nu, sĂŁ zicem 2.000 lei (cam jumĂŁtate din cât scrie pe acel deviz) ca sĂŁ o ai stas?

Nu mai bine, mai pui ĂŽncĂŁ de 2 ori pe atât și o iei nouĂŁ? MĂŁcar așa, poate-poate, vei fi mulțumit.

SĂŁ fii amabil sĂŁ pui și devizul mașinii pe care o vei cumpĂŁra, dupĂŁ.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai fi dispus să dai circa 1.132.50.000 lei pe o mașină, dar nu, să zicem 2.000 lei (cam jumătate din cât scrie pe acel deviz) ca să o ai stas?

Nu mai bine, mai pui încă de 2 ori pe atât și o iei nouă? Măcar așa, poate-poate, vei fi mulțumit.

Să fii amabil să pui și devizul mașinii pe care o vei cumpăra, după.

 

Asta imi era adresata mie, sa inteleg. :rolleyes: Deci acum trebuie sa dau si explicatii pentru ce fac eu cu banii mei, nu? Mie mi s-a parut ca suntem asa, ca o comunitate in care discutam, ne ajutam... Interesant punct de vedere, ce sa spun.

 

Cred ca ce-a fost de spus, s-a spus. Ii stricam omului topicul cu discutii pe margine, si nu are niciun rost.

 

 

Edited by mcliviu
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@mcliviu parerea mea pentru tine sa iti iei o masina noua daca tot cauti perfecta.

Am fost si eu la efficent service ei per total sunt ok doar ca preturile sunt prea mari si cam exagereaza( destul de mult) cu schimbatu la multe, trebuie si patronul sa faca bani nu?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@mcliviu parerea mea pentru tine sa iti iei o masina noua daca tot cauti perfecta.

Am fost si eu la efficent service ei per total sunt ok doar ca preturile sunt prea mari si cam exagereaza( destul de mult) cu schimbatu la multe, trebuie si patronul sa faca bani nu?

 

Si tu ai citit pe sarite, nu? :-) Am spus eu pe undeva ca imi doream sa gasesc o masina "perfecta"? Am spus ca nu doresc sa iau o masina care sa prezinte vreo problema la cutie sau motor in momentul achizitiei, si care sa nu fi fost implicata in vreun accident care sa ii fi afectat structura. Greu...

Edited by mcliviu
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu n47 e subiectiva, orice n47 ti-ai lua e bine sa ii schimbi distributia, pt a dormi linistit.

La al meu am avut distributia schimbata in germania si tot am mai schimbat-o odata.

Deh N47 paranoia...

Iar despre cutie, nu prea s-au auzit zvonuri(ca ar fi proasta), momentan.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fie ca se aude fie ca nu se aude, N47-le tot are "probleme la motor" cum ii spui tu. Deci e aproape tot aia ca iei un N47 fara sunetul ala de distributie(destul de fin in cazul de fata din cate se intelege) sau cu el. Oricine de pe forum iti va recomanda ca prim lucru sa schimbi distributia. Poti sa iti iei un 2.0d fara zgomot si sa se rupa oricum. Nu spune nimeni ce sa faci cu banii tai, omul spune doar ca e gresit ca mentalitate sa fi dispus sa dai 25.000 pe o masina si sa nu mai fi dispus sa aloci o mie pentru distributie imediat ce iei masina, care dupa cum poti sa gasesti si pe topicul "Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D" din subforumul "Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW" cedeaza si fara zgomot.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu ies din aceasta discutie. Daca cineva este interesat de masina, cred ca il poate intreba pe Andrei direct, pentru ca are toate informatiile, si a fost cat s-a putut de transparent in conditiile date. Topicul despre N47 e in alta parte.

 

@nettoVerkauf - deci ori sunt ei incompetenti si nu stiu cum trebuie sa se auda sau nu un N47, ori... Ai fost si tu sub masina, si ai auzit. Daca vrei sa auzi un N47 cu aproape 200k care nu se aude asa, sa imi zici, ca am mai multi cunoscuti cu acest motor si pe E90, si pe x1...

Edited by mcliviu
  • Like 2
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Asta imi era adresata mie, sa inteleg. :rolleyes: Deci acum trebuie sa dau si explicatii pentru ce fac eu cu banii mei, nu? Mie mi s-a parut ca suntem asa, ca o comunitate in care discutam, ne ajutam... Interesant punct de vedere, ce sa spun.

 

Cred ca ce-a fost de spus, s-a spus. Ii stricam omului topicul cu discutii pe margine, si nu are niciun rost.

Discutam.

De ce te superi cand ti se spune ca esti ca majoritatea cumparatorilor romani?

Vrei la bani de sh, produsul ca nou, zero investitii.

Dar de ce doar atat? Ar putea orice vanzator sa schimbe consumabilele in fata cumparatorului, sa-i faca plinul si bonus o reducere de o mie euro.

Daca si asta era masina cu probleme...

Ai scris ceva de zgomot metalic la distributie, daca nu apare pe deviz, ar trebui considerata doar o afirmatie rauvoitoare.

  • Like 5
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Si tu ai citit pe sarite, nu? :-) Am spus eu pe undeva ca imi doream sa gasesc o masina "perfecta"? Am spus ca nu doresc sa iau o masina care sa prezinte vreo problema la cutie sau motor in momientul achizitiei, si care sa nu fi fost implicata in vreun accident care sa ii fi afectat structura. Greu...

Problemele enumerate de tine nu se regasesc pe hartiile de verificare.

Aaaa, ca zis nea Cheie Fixa ca s-ar parea ca...

Atata timp cat nu a scris nimeni negru pe alb, nu exista. Cu atat mai mult ca ai mers la ce service ai vrut, necrezand devizul Mhs.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Se vede clar ca majoritatea lucrurilor din acel deviz sunt mai mult aberatii pentru cei nestiutori, sunt multi de le schimba, service-ul merge foarte bine si patronul e cel mai fericit.

Pentru masina in cauza cel mai important merita un schimb de ulei + filtru la cutie si cutie de transfer restu prostii de 2 lei, la masina atata timp cat nu bate nimic nu necesita schimbare de brate.

 

@mcliviu am inteles ce zici tu, dar poti cauta cel mai bine masina putin mai noua si km mai putini gen maxim 100k, parerea mea.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.