Jump to content

Bmw E90 Lci 318d n47 automat


Make21

Recommended Posts

Va salut ! Dupa mult timp petrecut pe forum, ca spectator, am decis sa imi prezint masina.

Dupa cum spune si titlul - 318d n47, 143cai cu power reduction, deci 136 in momentul de fata.

Dupa indelungi cautari si multe masini cu km dati peste cap si neingrijite am ajuns la asta, care m-a incantat cu 178.000 km reali si distributie schimbata ca la carte la Bmw in Belgia la 120.000 km ( pana unde a avut si carte service, spre surprinderea mea, reala).

Ca si dotari imi doream foarte tare navi mare, ea avand si piele, cotiera dubla retractabila, senzori lumini,ploaie si parcare spate si automata venind ca un bonus. Dupa ce am verificat-o la bmw si mi s-a confirmat ca sunt km reali si ca are distributia schimbata,m-am incantat f tare si am cumparat-o.

La cumparare nu am putut sa o verific la Bmw deoarece ma programau peste o saptamana si trebuia sa iau o hotarare in ziua respectiva, asadar am mers cu ea la un mecanic care mi-a confirmat ceea ce stiam deja. Are nevoie de discuri-placute si cauciucuri. Ok, bun..o iau.. Facut schimb ulei ( Motul specific LL-04) + toate filtrele ( Mann). Intr-un final masina s-a hotarat sa imi ofere ceva mai mult..asa ca intr-un final m-am enervat si am schimbat cam tot ce se putea.

Dupa o verificare la Service Premium am tras linie si am inceput investitiile : Schimbat garnitura + suruburi capac tacheti, discuri+placute+senzori fata/spate ATE, saboti frana de mana+ accesorii frana de mana ATE; Captele de bara (TRW) , bielete directie, biele antiruliu, un brat inferior pe dreapta (Lemforder); apoi pe spate a inceput sa faca zgomot un rulemnt, asa ca i-am schimbat pe amandoi (FAG); rola/intinzator+ curea (Gates) + saptamana asta mi-a venit de la Cataxxl fulia Corteco. Dupa toata investita asta trebuia sa fac si geometria, deci m-am simtit fortat sa schimb si cauciucurile, trecand la cele de iarna ( Continental TS850 ).

Toate bune si frumoase, mergem dupa toate investitiile si caucicuri noi la autosoft militari sa pun cauciucurile si sa fac geometria. Aici masina a dorit sa imi faca inca o surpriza :frantics: si la ultima roata ma cheama un baiat de acolo sa imi spuna ca o roata are nevoie de indreptare..Ok..hai sa o indreptam..dupa alte 10 minute chemandu-ma sa imi spuna ca este si crapata. Dupa inca o zi pierduta la autosoft fundeni, de data asta, m-am ales in sfarsit cu janta inteagra si dreapta.

Acum privind partea plina a paharului, pot spune ca acum este in sfarsit intr-o stare mecanica perfecta si mai important, e silentioasa !! Dupa asa experienta de aprox 1700 euro investitie in 4000km parcursi, i-am oferit cadou un detalinig interior si un tratament piele marca Sonax. Acum sa speram ca nu mai are alte surprize in program. :no:

 

Alte poze

post-62693-0-32468300-1448019562_thumb.jpg

post-62693-0-40065900-1448020383_thumb.jpg

post-62693-0-18001600-1448020397_thumb.jpg

post-62693-0-64273400-1448020410_thumb.jpg

post-62693-0-21242000-1448020742_thumb.jpg

post-62693-0-77814200-1448020748_thumb.jpg

post-62693-0-47827000-1448020756_thumb.jpg

post-62693-0-98922900-1448020767_thumb.png

post-62693-0-16772900-1448020777_thumb.png

post-62693-0-86747100-1448020787_thumb.png

post-62693-0-61207200-1448020828_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am facut obicei, pun contactul si pana se sting toate becurile imi pun centura..acum, sa vreau sa nu o port si tot o pun din reflex, chiar daca conduc in oras.. in bucuresti cand nu e aglomeratie se circula destul de tare. Better to be safe than sorry.

 

P.S Hai sa facem schimb de interioare! :D Habar nu ai cat imi doream si inca imi doresc un interior crem, mai ales cu pianno black !

Edited by Make21
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am facut obicei, pun contactul si pana se sting toate becurile imi pun centura..

 

Este foarte OK ca iti pui centura dar becurile alea se sting dupa un time out din bord. Nu inseamna nimic stingerea lor gen bujii, presiune in stalatie etc.

 

Este o masina de generatie noua. De ce mai pui contactul? Nu pornesti direct?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca face ceva cand ii pun contactul, dar asa m-am obisnuit. La fel si cu plecatul de pe loc dimineata..vara stau cam 3 minute pe loc si iarna cam 5 minute, dupa drum lung las masina cateva minute sa se raceasca putin turbina. Cateva minute e un pret mic pt a mai proteja putin motorul.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La pornirea la rece nu-l protejezi cu nimic. Ba mai mult ii faci rau pt ca il tii rece mai mult timp.

In mers se incalzeste cel mai repede. Evident nu-i dai blana din prima dar plecatul de pe loc imediat dupa pornire este si recomandat de producator (e scris in manual).

 

La cald, nu parchezi? Vii cu 200+ km/h si opresti cu scaratait de roti fix in fata casei? :pardon:

 

Ma rog, fiecare face cum vrea dar mi se pare exagerat. Noi conducem masina, nu ea pe noi. Din obicei in obicei si din legenda in legenda ajungem ca cei cu folie pe canapea si sau telecomanda in punga...

Link to comment
Share on other sites

La prima pornire o tin asa in ideea ca tr sa isi "traga" si motorul ulei..nu o pornesc si in secunda 2 plec. Si da, pana nu se incalzeste nu depasesc 2500 turatii. Iar cat despre oprit, dupa un drum lung, ajung acasa si parchez masina dar ii mai las motorul oprit putin.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e safe sa nu mai credem fara sa cercetam cand vine vorba de ilustrii ingineri BMW care au conceput N47, recomanda schimburi de ulei longlife si spun ca uleiul cutiilor de viteze nu trebuie schimbat.

Ingrijitul chestiilor e un stil de viata, asa cum nu se intampla nimic (pe termen scurt cel putin) nici daca facem miscare si mancam sanatos versus baut, fumat si mancat fast food.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e safe sa nu mai credem fara sa cercetam cand vine vorba de ilustrii ingineri BMW care au conceput N47, recomanda schimburi de ulei longlife si spun ca uleiul cutiilor de viteze nu trebuie schimbat.

Ingrijitul chestiilor e un stil de viata, asa cum nu se intampla nimic (pe termen scurt cel putin) nici daca facem miscare si mancam sanatos versus baut, fumat si mancat fast food.

 

Explicatia este foarte simpla: uleiul lifetime nu se schimba pe durata de viata a masinii. Si este corect pentru ca durata de viata a masinii nu este un milion de km ci e pe la 150k km.

Apoi, daca vrei sa mai tii masina, esti pe cont propriu si deci va fi nevoie sa inlocuiesti uleiul.

 

E simplu si logic.

 

Doar masina romanului la 140k km este tipla si fara urme de uzura :rolleyes:

 

Ah, si daca se mai strica, sigur e o conspiratie in spate sau proprietarul anterior nu a intretinut-o corect.

 

p.S. Si eu am inlocuit distributia. A fost mai ieftina in comparatie cu un set nou de anvelope pe iarna. Nu e capat de lume schimbul ei.

Link to comment
Share on other sites

interfata displayului arata ca la f30...la e90-uri nu prea am vazut asa

DimpotrivĂŁ e exact ca la orice E90, cel puțin din 2010.

 

@ Make De unde ai luat-o? Cât timp a circulat În Ro pânã s-o cumperi?

Cam mulți bĂŁnuți ți-a pĂŁpat pentru a o pune la punct.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.