Jump to content

Sfaturi achizitionare e87


Jayson

Recommended Posts

Buna ziua, in urmatoarele saptamani urmeaza sa merg in Germania cu gandul de a achizitiona o masina. Bugetul meu este undeva la 7000 de euro si ma gandesc la un 120d de prin 2005-2006. Din ce am cautat pe mobile, cam asta gasesc la 7000 de euro in zona Munchenului.

Ca si dotari mi-ar placea sa gasesc o masina cu xenon, comenzi pe volan, clima automata si pilot automat. Nu m-ar deranja sa aiba piele, navigatie sau alte dotari dar din pacate in banii astia nu am gasit nimic cu aceste dotari. Mi-ar placea si un 120i, cel de 150 de cai dar nu am auzit prea multe despre acest model.

Deasemenea m-am uitat si la un e90 320d, tot asa din 2005-2006 si nu am gasit nimic sub 200.000km in bugetul meu, pe cand pe autovit, olx, am gasit plin de ele, cu piele, cu navi, trapa, xenon si toate sub 200.000km la 7000-7500 de euro.

 

Intrebarile mele ar fi:

 

Ce parere aveti de 120d ca si masina si la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar? Eventual si ce probleme ar putea aparea in timp.

Ce parere aveti despre 120i? Cam cat consuma un 120i?

 

Si in final, daca aveti ceva idei cum pot sa gasesc o masina la un pret bun si cam cat se poate negocia la o masina care are un pret de 7500 pe internet. Tot am mai citit pe forum, ca la banii astia gasesti seria 1 din 2009, gasesti linistit un e90, dar nu e asa, eu nu am gasit...

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, in urmatoarele saptamani urmeaza sa merg in Germania cu gandul de a achizitiona o masina. Bugetul meu este undeva la 7000 de euro si ma gandesc la un 120d de prin 2005-2006. Din ce am cautat pe mobile, cam asta gasesc la 7000 de euro in zona Munchenului.

Ca si dotari mi-ar placea sa gasesc o masina cu xenon, comenzi pe volan, clima automata si pilot automat. Nu m-ar deranja sa aiba piele, navigatie sau alte dotari dar din pacate in banii astia nu am gasit nimic cu aceste dotari. Mi-ar placea si un 120i, cel de 150 de cai dar nu am auzit prea multe despre acest model.

Deasemenea m-am uitat si la un e90 320d, tot asa din 2005-2006 si nu am gasit nimic sub 200.000km in bugetul meu, pe cand pe autovit, olx, am gasit plin de ele, cu piele, cu navi, trapa, xenon si toate sub 200.000km la 7000-7500 de euro.

 

Intrebarile mele ar fi:

 

Ce parere aveti de 120d ca si masina si la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar? Eventual si ce probleme ar putea aparea in timp.

Ce parere aveti despre 120i? Cam cat consuma un 120i?

 

Si in final, daca aveti ceva idei cum pot sa gasesc o masina la un pret bun si cam cat se poate negocia la o masina care are un pret de 7500 pe internet. Tot am mai citit pe forum, ca la banii astia gasesti seria 1 din 2009, gasesti linistit un e90, dar nu e asa, eu nu am gasit...

 

 

eu am avut 120d din 2006 si n am avut nicio problema. am alergat o prin toata europa si am fost incantat de ea.

Edited by Pit13
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu am avut 123d din 2010 automat si nu mi-a placut, in afara de puterea motorului nu mi-a placut nimic la ea, portbagaj mic, torpedou mic, cotiera minuscula, zdranganea tot interiorul prin gropi, bord de plastic. In concluzie un vw polo cu motor si pret de bmw.

Pai chestia e ca asta iti ofera o masina din clasa ei, te asteptai la un portbagaj mare/torpedou mare/cotiera voluminoasa cand ea e o mana de masina si cea mai mica clasa de la bmw, plus ca prin gropi incepe sa zdrangane si seria 3/5, nu zic ca este o masina extraordinara dar este reusita per total pentru clasa ei.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Seria 1 este o masina mica dar premium si asta se vede in primul rand in materialele folosite, nu stiu masina colegului prin ce a trecut dar la a mea sigur nu zdrangane tot interiorul la gropi. Un alt lucru important este ca nimeni nu face masini sa fie conduse prin gropi. La o masina de generatie 2004- nu cred ca exista model concurent din punct de vedere calitativ si al dotarilor.

 

La 120d din perioada aia motorul este M47, cel cu distributia pe curea asa ai o alta asazisa "problema" lipsa. La 200k km trebuie sa te astepti sa schimbi discuri de frana, ceva pe la articulatiile fata/spate, neaparat sa cureti galeria de admisie, bujiile incandescente.

Un aspect la care sa fii atent este sa aiba istoric verificabil adica sa nu cumva sa provina dintr-o dauna si reparata pentru colectionarii de chilipiruri.

Despre 120i nu ma pot pronunta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere dotarile cele mai folositoare sunt comenzile audio pe volan + telefon, climatizarea automata si scaunele incalzite. Acum ca are trapa, navi, xenon, etc este un plus dar de care ma pot lipsi.

Trebuie sa te gandesti si la spatiu, adica daca ai copil sau ai in plan nu prea recomand seria 1 si as spune ca un Golf e mai potrivit.

Masina din linkul al doilea nu mai este disponibila.

Link to comment
Share on other sites

Am eu un 120i varianta de 150cp automat. Sincer iti spun ca esti mult mai castigat cu un diesel. La drumuri in afara localitatii se simte foarte tare lipsa cuplului in depasiri plus ca motorul n46 are bubele lui. Am schimbat un set de semeringuri pentru ca manca ulei si cam toate garniturile de pe la motor pe la 80000 km. Plus ca un diesel consuma mai putin. Eu scot in cluj undeva intre 13.8-14.5 depinde cum o calc.

 

Ca si masina per total imi place foarte mult ii destul de fun. Are dimensiuni ok pentru oras si o tinuta la drum buna. Suspensia ii o idee cam rigida.

 

Daca gasesti un e87 cu scaune spate rabatabile nu o sa ai probleme cu spatiul din porbagaj. La cele cu nagigatie ccc sa ai grija ca se poate arde modulul de navi (eu am schimbat 1) si ecranul la navigatie rabatabil iarna la temperaturi scazute mai face fite la pornire.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Ti-ai ales masina pana la urma? Si eu am buget cam ca tine si impreuna cu nevasta am ramas intial pe 4 modele: seria 1, A3, golf sau astra j. Nevasta m-a facut sa renunt si la ultimele 2 si insista foarte mult pentru seria 1 in detrimentul unui A3.

 

Asa ca am si eu cateva intrebari proprietarilor de seria 1 diesel:

- care sunt probleme specifice modelului (daca exista asa ceva)

- la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar

- exista aspecte specifice modelului in ceea ce priveste intretinerea.

 

Legat de punctul 3, stiu ca seria 1 nu are roata de rezerva, are ceva kit de pana. Asta inseamna ca are si ceva cauciuri speciale?

Motorul de 123d este mai galagios decat 120d sau 118d? Se simt in interior vibratii? Momentan am Peugeot 206 cu motor 2.0 HDI. Imi tremura buburuza din toti ranunchii, in mare parte din cauza materialelor ieftine din interior dar si din cauza motorul supradimensionat. As vrea sa evit aceste neplaceri la urmatoarea masina.

 

Va multumesc anticipat si sper sa devin membru pe deplin al acestui club :)

Link to comment
Share on other sites

La nfl eu nu stiu sa fie probleme la motor, chiar sunt foarte ok daca le ingrijesti.

Ai grija la modelele 2005-2006 118d in special au ceva probleme la diferentiale - nu e scump reconditionatul (500eur) dar sa fii atent ca de obicei suna/hurie urat.

La 120d nu am auzit sa fie probleme din acelasi an.

 

La fl sunt cunoscute probleme la distributie motor N47 - schimb distributie (in jur de 800-1000eur cred)

 

Nu are roata de rezerva - vin echipate cu cauciucuri RunFlat (ai ceva kit, poti sa mergi pe pana 50km ceva de genu), dar poti pune cauciucuri normale daca vrei. E destul de rigida cu RunFlat.

Pentru 1-2 persoane e ideala, daca sunt si copii e greu ca e destul de mica.

Intretinerea nu e scumpa, avand in vedere ca o faci 1data pe an - ca idee 600-700ron un schimb de ulei + filtre

Edited by MihaiCarunta
Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

Inca nu am achizitionat masina, sunt in Munchen si pe ultima suta de metri din pacate. Maine sau poimaine am sa merg sa cumpar o masina deoarece miercuri dimineata trebuie sa merg sa fac numere de tzoll si sa ma intorc in Romania.

Din pacate, nu am gasit nici o masina de care "sa ma indragostesc" sau macar sa simt ceva cand o vad sa zic in gandul meu "asta e ceea ce caut". Toate masinile din zona mi se par montone si aici ma refer si la e87 si la e90 (nici bugetul meu nu este prea ridicat).

M-am tot uitat pe Autovit si pe Olx iar la 7000-8000 de euro gaseste niste e90-uri mortale (cel putin asa arata in poze, cine stie ce e de capul lor in realitate dar tare greu mi-e sa cred ca sunt ok avand in vedere ca pe aici un e90 cu km si dotarile de pe autovit este cu cel putin 2000 de euro mai scump.

 

In legatura cu spatatiul nu este problema deoarece eu am 20 de ani si nu am in plan nici nevasta nici copii momentan. Pana la urma as dori un Bmw deoarece sunt un mare fan al marcii. Chiar daca un golf 6 ar fi si el frumos parca as simti ca lipseste ceva...

 

In concluzie, dupa cum spuneam maine sau poimaine trebuie sa achizitionez o masina deoarece miercuri e ultima zi in care pot face numere de tzoll si astea sunt masinile ce le voi vedea.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219696205&ambitCountry=DE&zipcode=81475&zipcodeRadius=100&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&maxMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213845256&ambitCountry=DE&zipcode=81475&zipcodeRadius=100&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&maxMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219071401&ambitCountry=DE&zipcode=81475&zipcodeRadius=100&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&maxMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

Incepand de miercuri dimineata, in urma lungilor cautari sunt posesorul unui Bmw 120d din 10/2005. Miercuri dimineata i-am facut nmere de zoll si seara am pornit spre Romania. In cei 1000 de km masina s-a comportat superb, nu am absolut nimic de reprosat, sunt multumit in totalitate.

 

Masina are 120k km si urmatoarele dotari:

 

- xenon

- pilot automat

- climatronic

- senzori de parcare spate

- senzori de ploaie

- scaune sport

- suspensie sport

 

Mai jos aveti niste poze cu masina si VIN-ul - WBAUG51000PV22060

 

http://s2.postimg.org/ihacaquh5/IMG_0614.jpg

http://s28.postimg.org/3mylt97nh/IMG_0615.jpg

http://s15.postimg.org/6k4pnotyz/IMG_0617.jpg

http://s3.postimg.org/rc4ycwokz/IMG_0611.jpg

http://s1.postimg.org/itriiecqn/IMG_3458.jpg

http://s11.postimg.org/jsm1lf3er/IMG_0648.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am mai scazut deoarece nu am gasit nici una mai nou care sa fie la un pret bun in raport cu dotarile. Am dat 7500ââÂŹ pe ea si are 120 de mii de km. Astazi merg la Bavaria pentru verificarea VIN-ului, sunt tare curios...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ceva noutati?

 

As vrea sa ma ajutati si pe mine cu o parere. Am gasit un seria 1 cu cutie automata din 2007. Aveti idee la cat timp trebuie schimbat uleiul din cutie si la cat ajunge un astfel de schimb? De-asemenea si alte cheltuieli periodice de intretinere, un pret mediu si un interval la care trebuie facute?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ceva noutati?

 

As vrea sa ma ajutati si pe mine cu o parere. Am gasit un seria 1 cu cutie automata din 2007. Aveti idee la cat timp trebuie schimbat uleiul din cutie si la cat ajunge un astfel de schimb? De-asemenea si alte cheltuieli periodice de intretinere, un pret mediu si un interval la care trebuie facute?

 

Multumesc.

 

ulei cutie 1200 ron (normal nu se schimba). schimb ulei filtre 650 ron(cel mai ieftin). sfat - cumpara ulei shell de la bmw , filtrele ia ti le de oriunde pret 1200 ron. eu n as cumpara NICIODATA ulei de la diversi , NICIODATA. REVIZIE FILARET 1600 RON. Daca te doare inima de 700 ron sa dai pe ulei at nu ti lua BMW.

 

 

Daca pui ulei shell maxim 15.000 daca pui altceva maxim 10.000

 

 

http://www.4tuning.ro/piese-si-accesorii-auto/uleiul-de-motor-contrafacut-in-rusia-a-inundat-toata-europa-de-est-28898.html

Edited by lavi4175
Link to comment
Share on other sites

Pai ar trebui schimbat uleiul in cutie cel putin o data, desi multi zic ca e lifetime. Daca are in jur de 200k rulaj ar trebui schimbat.

Intretinerea nu e o avere, consumabile de ex: stergatoare 150 ron, revizie filtre + ulei 600 ron, lichid frana 200 ron, lichid diferential 100 ron, ulei servo 50 lei, placute + discuri fata spate 1000-1500 ron (in functie de ce alegi originale sau aftermarket)

Revizia o faci o data pe an, restul la 2-3 ani, acum depinde si in ce stare e masina ai un link ceva sa vedem si noi?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.