Jump to content

BMW F36 420xDrive M individual


neo_andersson

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Azi i-am montat grilele si pedalele M Performance.

 

http://s7.postimg.org/lwrdzxhmv/IMG_0455.jpg

 

http://s7.postimg.org/x6k3uvmo7/IMG_0458.jpg

 

 

si pachetul 2TB (schimbatorul si padelele pe volan).

 

http://s2.postimg.org/sguovhch1/IMG_0456.jpg

 

http://s2.postimg.org/x1gvaew6d/IMG_0457.jpg

 

 

Mai am in plan:

- pragurile iluminate M Performance (au un pret foarte bun la BMW DE, mai putin de jumatate din cat am dat pe cele de E93)

- farurile LED (sper sa gasesc la un pret OK)

- modul TV OEM

- camerele de TopView (astea le am in stoc dar nu ma inteleg cu BMW sa imi vanda cablurile HSD pentru ele, se vand cu toata instalatia din portiere si ajung la un pret de te lasa nervii)

Edited by neo_andersson
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pentru ca am terminat toate retrofit-urile care le aveam in plan ma bate gandul sa ii pun MPPK daca tot a redus BMW preturile la ele.

Are cineva pus pe F3x 2.0d?

Mi se pare destul de mica cresterea la 200cp, 420nm.

Pareri?

e mica diferenta dar cred ca este cel mai safe din tot ce este pe piata. si pe mine ma bate gandul pt 520.ul meu. daca te bagi te rog sa ne spui si noua.

ps: foarte faina masina, culoarea cel putin...e criminala. ii da un aspect aparte.

Link to comment
Share on other sites

Am comandat kit-ul de MPPK deja, vine saptamana viitoare, kit-ul contine intercooler nou si un alt calculator de motor (DDE).

 

Dupa ce il instalez voi incerca sa incarc softul de la varianta MPPK pe calculatorul original de motor pe care il dau jos, din documentatie rezulta ca BMW a renuntat la protectia cu FSC pentru MPPK si sunt aproape sigur ca un DME normal poate fi incarcat cu softul de MPPK.

 

In cel mai rau caz brick-uiesc DME-ul vechi dar nu e nici o paguba.

Edited by neo_andersson
Link to comment
Share on other sites

nu am idee, trebuie sa recunosc ca discountul nu e foarte mare, dar daca calculezi ca un DME costa 865 euro + tva si intercoolerul 260 euro + tva atunci pretul e mai mult decat OK.

 

Nu am idee cat e instalarea la dealer dar conform instructiunilor BMW sunt necesare 0.85 ore de manopera si o reprogramare generala a masinii. Daca faci un calcul un upgrade de ilevel este in jur de 250 ron iar ora de manopera aproximativ 200 ron (depinde de reprezentanta). Una peste alta nu cred ca manopera de instalare la deaelr e mai mult de 100 euro.

 

https://mega.nz/#!sEdBDTSB!9JNlFPfZqpTmlQREYn-r5qf3_7Cj4HmwOPu6TiLMeWg

Edited by neo_andersson
Link to comment
Share on other sites

Intre timp pentru ca ieri au fost 22 de grade in Bucuresti am trecut la rotile de vara.

Saptamana trecuta am montat si kit-ul MPPK. Cea ma vizibila imbunatatire este la cuplu. Totodata a disparut lag-ul de la cutie si acceleratie pe care il simteam din plin cand treceam de la F13 la F36.

Intercoolerul din kit-ul MPPK este mai mare cu aproximativ 30% fata de cel original.

 

La instalare noului DME, ISTA a cerut o resoftare pentru activarea codului de retrofit, resoftare care nu a inclus si cutia de viteze, softul din cutie fiind OK pentru MPPK.

 

 

In optiunile masinii a aparut urmatorul cod de retrofit:

 

Aftermarket_Fitment

KDD2_DIESEL_PERFORMANCE_PACKAGE

 

http://s15.postimg.org/io0kpoas7/IMG_0632.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

FRE: in FA este o sectiune denumita Aftermarker Fitment, orice retrofit official apare acolo. Si daca pui o baterie de capacitate mai mare decat cea originala, noul cod de baterie apare in sectiunea Aftermarket Fitment.

 

Acero: amortizoarele cad doar la clienti si numai dupa ce se incarca codul FSC pentru Apps. Asa le face bmw, usb-ul din cotiera e legat de amortizorul stanga spate :)))))))))))))))

Link to comment
Share on other sites

FRE: in FA este o sectiune denumita Aftermarker Fitment, orice retrofit official apare acolo. Si daca pui o baterie de capacitate mai mare decat cea originala, noul cod de baterie apare in sectiunea Aftermarket Fitment.

 

Acero: amortizoarele cad doar la clienti si numai dupa ce se incarca codul FSC pentru Apps. Asa le face bmw, usb-ul din cotiera e legat de amortizorul stanga spate :)))))))))))))))

Asta era nedumerirea,multumesc de lamurire :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.