Jump to content

n42 318i probleme?


20cm

Recommended Posts

distributia acestui motor(valvetronic) este f complicata avand multe piese intermediare intre cama si tija supapei ceea ce reprezinta principalul sau drawback, marind sansa unei defectiuni/dereglari si marind inertia mecanismului prin urmare performantele lui sunt limitate la turatii inalte. avantajul este consumul redus si cuplu bun la turatii joase/medii. Pe termen lung are sanse sa fie un motor mai putin durabil decat moatoarele cu distributie simpla gen M40 M43 M42
Link to comment
Share on other sites

am si eu un e46 compact cu motor n42.poate cineva sa imi spuna cat ar trebui sa consume in oras si cat ar trebui sa consume in afara.pt ca al meu ia vreo 13 in oras dar afara nu aam fost inca.

mie imi lua 12/13 in oras si 7/8 in afara localitatii (mers tinereste, nu batrineste).

Link to comment
Share on other sites

eu nu de mult am luat masina si imi consuma 13 in oras fiin cluj napoca

inainte am avut un320i motor m50 si imi lua in jur de 15 in oras si 9-10 afara.da ala mergea in comparatie cu n42.mie mi se pare cam mult

13 la 115 cai si motor de 18 si finnd si compact caroserie usoara.am crezut ca are ceva baiuri de consuma atat.dar vad ca si a vostre consuma tot 13.

Link to comment
Share on other sites

andrei81 - inainte am avut un320i motor m50 si imi lua in jur de 15 in oras si 9-10 afara.da ala mergea in comparatie cu n42.

 

greșești. cred cĂŁ ai mers/mergi cu un n42b20 cam obosit/care nu este ĂŽn parametrii normali de funcționare. n42b20 e mai rapid/mai economic decât m50b20.

Link to comment
Share on other sites

Cei de la FILARET mi-au zis ca e cel mai slab motor de la BMW.

Va rog sa va exprimati parerea , experientele(problemele) despre acest motor.(tacheti prea zgomotosi?, consum, distributie,). :blink:

Nu te lua dupa unu sau altu ... sau dupa "specialistii" nostrii de la BMW din Romania. Motorul N42B20(A) este un motor foarte bun, eu am varianta de 1995 cm 143 cp si sunt foarte multumit de el. Are suficienta vana in el, trage destul de bine iar consumul este unul bun: 10-11 in oras si 7-8 in afara ( ma refer la drumurile de la noi). Intr-adevar este mai zgomotos putin la tacheti fata de celelalte motoare BMW dar nu ii auzi decat cu capota deschisa :). Din partea mea are un + mare acest motor. Probleme nu am avut cu el, doar am schimbat bobinele de inductie pe la 140.000 Km. Ulei CASTROL Longlife-04 5W-30 este tot ce ii trebuie acestui motor. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

bmw 316ti compact 2001 1798 cm cubi 115 cai cod motor n42 valvetronic ce-i asa de greu de inteles.

 

Ce ar fi de inteles in fraza asta? BTW are 116 CP, dar ma rog, nu mai conteaza in ecuatie!

 

N42B20 NU are turbo, aici era problema "funny", daca pot sa-i spun asa.

Link to comment
Share on other sites

Nu te lua dupa unu sau altu ... sau dupa "specialistii" nostrii de la BMW din Romania. Motorul N42B20(A) este un motor foarte bun, eu am varianta de 1995 cm 143 cp si sunt foarte multumit de el. Are suficienta vana in el, trage destul de bine iar consumul este unul bun: 10-11 in oras si 7-8 in afara ( ma refer la drumurile de la noi). Intr-adevar este mai zgomotos putin la tacheti fata de celelalte motoare BMW dar nu ii auzi decat cu capota deschisa :). Din partea mea are un + mare acest motor. Probleme nu am avut cu el, doar am schimbat bobinele de inductie pe la 140.000 Km. Ulei CASTROL Longlife-04 5W-30 este tot ce ii trebuie acestui motor. Bafta.

 

Si eu am varianta de 1995 cm 143 cp pe un 318iA FL. Cand cei de la Filaret au spus ca e motor prost poate au vrut sa spuna prea complicat pentru ei. Buba lui principala(din cate am inteles si experimentat pe propria piele) este patina originala care crapa si astfel sare de la punct distributia. Dupa inlocuirea ei totul ar trebui sa fie ok. Insa pana cand am gasit pe cineva care sa se bage la desfacerea acestui motor am avut ceva de cautat...o serie de mecanici(si nu vorbesc aici de carpaci) nici nu ridicau bine capota ca imi si spuneau "nu...imi pare rau dar la acest motor nu".

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Si eu am varianta de 1995 cm 143 cp pe un 318iA FL. Cand cei de la Filaret au spus ca e motor prost poate au vrut sa spuna prea complicat pentru ei. Buba lui principala(din cate am inteles si experimentat pe propria piele) este patina originala care crapa si astfel sare de la punct distributia. Dupa inlocuirea ei totul ar trebui sa fie ok. Insa pana cand am gasit pe cineva care sa se bage la desfacerea acestui motor am avut ceva de cautat...o serie de mecanici(si nu vorbesc aici de carpaci) nici nu ridicau bine capota ca imi si spuneau "nu...imi pare rau dar la acest motor nu".

Pai si de ce ai schimbat acea patina de la distributie ? Cum se comporta si la cati km ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
eu am n42b18 116cp de 1798 si am i-am dat ulei bmw 5w30 long life-04.dar am schimbat intinzatoru de la lantul de distributie senzoru de turatie de la arbore.tot are un zgomot ciudat cand e rece dar dupa ce trece de 2000 rmp si nu are de cat 170000 km.
Link to comment
Share on other sites

distributia acestui motor(valvetronic) este f complicata avand multe piese intermediare intre cama si tija supapei ceea ce reprezinta principalul sau drawback, marind sansa unei defectiuni/dereglari si marind inertia mecanismului prin urmare performantele lui sunt limitate la turatii inalte. avantajul este consumul redus si cuplu bun la turatii joase/medii. Pe termen lung are sanse sa fie un motor mai putin durabil decat moatoarele cu distributie simpla gen M40 M43 M42

 

Culmea ca acest drawback cum ii spui tu a facut ca toate motoarele mai noi de la BMW sa aiba valvetronic ... dece oare ? ia vezi tu toate motoarele care incep cu N cate din ele nu sunt valvetronic ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Si eu am varianta de 1995 cm 143 cp pe un 318iA FL. Cand cei de la Filaret au spus ca e motor prost poate au vrut sa spuna prea complicat pentru ei. Buba lui principala(din cate am inteles si experimentat pe propria piele) este patina originala care crapa si astfel sare de la punct distributia. Dupa inlocuirea ei totul ar trebui sa fie ok. Insa pana cand am gasit pe cineva care sa se bage la desfacerea acestui motor am avut ceva de cautat...o serie de mecanici(si nu vorbesc aici de carpaci) nici nu ridicau bine capota ca imi si spuneau "nu...imi pare rau dar la acest motor nu".

 

salut, spune-mi unde ati gasit mecanicul ala care stie cu ce se mãnâncã motorul asta.

sunt numai carpaci care habar nu au, am intalnit un mecanic care a lucrat la BMW in germania si a zis ca e extraordinar motorul dar mi s-a parut cam scump.

da-mi si mie nr de tel poti sa mi-l dai si pe mail dragos_im@yahoo.com

multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.