Jump to content

E46 320d nfl


Dorofte

Recommended Posts

Ămi cer scuze daca am deschis un topic greșit.

Am o problema si eu cu masina din subiect, e46 nfl 320 d .

Scoate fum negru in sarcina mare ( cu pedala la fund) , e zgomotoasĂŁ fata de o alta masina același motor același an, nu trage cum trebuie, are un consum mĂŁricel si la rece merge in suturi.

Am pus test si mi-a dat injectorul cu fir. Am schimbat injectorul cu fir ca ĂŽntr-adevĂŁr la cel care era pe masina avea de jur ĂŽmprejur motorina (balta). Cel pus pe masina provine din Dezmembrari si nu mai arunca motorina in schimb fum negru tot scoate, de tras tot nu trage calumea si tot in suturi merge la rece si pe test tot injectorul cu fir da eroare. Am scos mufa la debitmetru si nu mai scoate fum deloc si parca trage si o idee mai bine. Am luat debitmetru nou l-am lontat si nimic fum maxim si de tras nu trage deloc !!!! Am montat ĂŽnapoi debitmetru vechi si am ajuns in același punct in care nu trage masina bine si scoate si fum negru in sarcina mare. Nustiu la ce sa ma mai uit, specific ca am schimbat Egr, filtre si ulei recent, chiar si filtru epurator, inclusiv acel injector cu fir (din Dezmembrari). Masina in rest pornește bine, nu vibreazĂŁ, nu bate absolut nimic la ea...Un sfat , o pĂŁrere, o experiența asemĂŁnĂŁtoare, va rog.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

La mufa trebuie sa aiba 100ohmi injectorul cu fir!!!

egr anulat= fum negru

Termostate vechi care nu mai incalzesc sunt o pacoste, ai doua bucati unul normal, celalat pe egr, temperatura in bord trebuie sa fie constant la jumatate altfel scoate fum

 

Cand merge in suturi ai furtunele de vacuum sparte, alea de 3.5mmm, schimba tot traseul, verifica electrovalvele

 

Pe admisie in spate ai un senzor map, verifica sa nu fie infundat cu calamina

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Revin, am schimbat injectorul cu fir cu unul bun si am pus-o pe tester. Nu ĂŽmi mai apare eroare la injectorul cu fir in schimb apare eroarea 101 Boost controll - positive control deviation / Boost pressure to low

. Apoi Am schimbat senzorul de pe admisie nici un rezultat, debitmetru schimbat - nu mai scoate fum deloc dar nu trage deloc deloc, furtune vacuum verificate... Electrovalve verificate si sunt ok.. Mașina merge mult mai In suturi si scoate fum negru...

Edited by Dorofte
Link to comment
Share on other sites

Daca e furtun de la intercooler spart de ce reacționeazĂŁ mașina doar la schimbarea debitmetrului. Pun un debitmetru nou si nu scoate gram de fum dar nu trage si cu debitmetrul vechi scoate fum dar trage... Totul se ĂŽnvârte in jurul debitmetrului.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.