Jump to content

M40 Regulator Relanti NOK


Recommended Posts

Buna ziua,

 

Nu stiu daca postez unde trebuie dar este prima data cand scriu pe forum.

Detin un BMW E36 318I din 1991 cu motor M40B18. Azi am curarat ICV sau regulator Relanti. Curatarea am facut-o cu spary WD 40. Dupa curatare am lasat regulatorul sa se usuce un pic dupa care l-am montat pe masina.

Dupa montaj mi-am dat seama ca relantiul nu mai sta absolut deloc. Am incercat sa pornesc masina fara sa fie mufa bagata in relanti. Surpiza: Motorul nu mai moare ci sta la 1000 de ture. Daca incerc sa ii pun mufa la regulator, moare motorul.

 

Va rog, daca stiti, imi puteti spune ce se intampla si de ce anume face asa ceva.Se intampla ceva daca nu am bagata mufa in regulator si practic eu merg fara el?

 

Va multumesc si astept un feedback din partea voastra

 

Cu stima Laurentiu

Link to comment
Share on other sites

Vezi cĂŁ poate nu ai montat sau a ieÂşit furtunelul valvei care intrĂŁ ĂŽn furtunul ĂŁla mare ĂŽndoit Âşi striat (ce pleacĂŁ de la debitmetru Âşi merge la clapeta de acceleraĂžie).

Cam ĂŁsta e simptomul... MaÂşina porneÂşte dar nu stĂŁ singurĂŁ la ralanti Âşi trebuie "ajutatĂŁ" din acceleraĂžie.

VerificĂŁ furtunelul care pleacĂŁ din valvĂŁ!

Link to comment
Share on other sites

Probabil regulatorul a ramas blocat inchis. Din cate am mai citit WD40 nu e tocmai bun pt curatatul regulatoarelor pt ca e destul de uleios si le poate bloca. Eu l-am curatat pe al meu cu spray de curatat discuri. Curata foarte bine si se evapora imediat in intregime. Poti sa incerci sa dai jos regulatorul si sa il cureti cu altceva. Cred ca merge si cu alcool izopropilic, spray de contacte... Ceva sa nu fie unsuros :)
Link to comment
Share on other sites

Eu am acelaşi tip de motor (M40 1.8 ) şi am curăţat cu WD40 atât valva de ralanti cât şi debitmetrul.

Nu s-a stricat nimic până acum.

De unde eşti? Nu ai un amic cu acelaşi tip de motor (poate fi şi 1.6 dar să fie M40) care să-ţi împrumute puţin valva lui?

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Axul regulatorului de relanti se roteste usor? Ai verificat dupa ce la-i curatat? Nu cumva ramane blocat pe inchis? Ai incercat sa misti de axul lui? Apropo, regulatorul de relanti e comandat de catre calculatorul masinii, iar acesta primeste date de la senzorul de temperatura al motorului,
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.