Jump to content

Relanti E36 M40B18


Laurentiu G.

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Nu stiu daca postez unde trebuie dar este prima data cand scriu pe forum.

Detin un BMW E36 318I din 1991 cu motor M40B18. Azi am curarat ICV sau regulator Relanti. Curatarea am facut-o cu spary WD 40. Dupa curatare am lasat regulatorul sa se usuce un pic dupa care l-am montat pe masina.

Dupa montaj mi-am dat seama ca relantiul nu mai sta absolut deloc. Am incercat sa pornesc masina fara sa fie mufa bagata in relanti. Surpiza: Motorul nu mai moare ci sta la 1000 de ture. Daca incerc sa ii pun mufa la regulator, moare motorul.

 

Va rog, daca stiti, imi puteti spune ce se intampla si de ce anume face asa ceva.Se intampla ceva daca nu am bagata mufa in regulator si practic eu merg fara el?

 

Va multumesc si astept un feedback din partea voastra

 

Cu stima Laurentiu

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Sincer nu l-am desfacut.

L-am scos de pe masina, am dat cu spray pe gauri apoi am inceput cu betiosul urechi sa il curat.

Am observat ca el este inchis pe 3 sferturi si am incercat cu betisul de urechi sa il inchid (adica sa ii formez o miscare) si merge usor dar revine la pozitia intiala. (Inchis 3 ferturi)

Opus, adica sa il deschid mai mult nu a mers.

Ar trebui sa il desfac pe tot, adica sa il fac bucatele?

 

Va multumesc

 

Laurentiu

Link to comment
Share on other sites

Probabil ti-a rĂŁmas spray ĂŽnĂŁuntru si nu lucreazĂŁ bine electromagnetul.Ai ĂŽncercat sĂŁ faci câțiva km cu masina? Așa se curĂŁța,aerul trage ĂŽn admisie,sau ĂŽl demontezi și ĂŽl lași la uscat.Cu desfĂŁcutul lui ai grijĂŁ,e bĂŁtrân plasticul,eu am crĂŁpat unul,pe altul am fost nevoit sĂŁ ĂŽl desfac,avea ruginĂŁ ĂŽn interior și nu mai fĂŁcea contact bine.DacĂŁ mașina merge e super sĂŁ te bucuri de ea,e deja istorie,cu piesele ai grijĂŁ,sunt vechi și de multe ori cedeazĂŁ la demontaj-montaj.
Link to comment
Share on other sites

nu se curata cu spray wd-40 deaorece e unsuros, ( asta ar suna bine) dar nu este o insuare buna pentru ICV si alte sensori

 

alta cauza ar fi posibilitatea nefunctionari acestui ICV

cand pui contactul acesta trebuie sa bazaie.

 

Laurentu tata , are 30 de ani masina ta, inca te mai incapatanezi sa o pastrezi?:)

 

tu de unde ai scos aceasta teorie?

si de masinile din anii 60' ; 70' ce mai zici?

sau de un urs ani' 80 care dupa parerea mea nu se compara multe masini din zilele noastre cu el

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.