Jump to content

Furtun (conducta) E36 M40B16


Recommended Posts

Salut, motorul este 316i, an 92, model M40B16, am observat ca de pe galeria de admisie imi lipseste un furtun, cel care e aproximativ langa cablul de acceleratie, si are suport si pe conducta de la filtru de aer cea cu diametru mare. Ma intereseaza intre cine si cine face legatura acest furtun, intre galeria de admisie si mai ce? atasez o poza. In poza furtunul care ma intereseaza e cel cu sageata rosie. Ca si solutie de moment l-am infundat cu un capac, pentru ca tragea aer fals pe acolo.

post-68753-0-60706900-1454759032_thumb.jpg

Edited by Bogdan2000
Link to comment
Share on other sites

La mine la M43B16, sub debitmetru era o un mic filtru , care semana cu o mica butelie neagra, iar acest furtun intra mai intai intr-o electrovalva si mai departe in aceasta mica butelie.

Din butelie (continea un soi de praf din carbune) pleca un furtun in rezervor , iar un alt furtun duce sub masina si e liber (adica capatul lui e in aer.

Eu aceasta butelie am eliminat-o , pentru ca mai mult incurca si ocupa loc degeaba.

Care era ideea: vaporii de benzina din rezervoare (mai ales vara cand e foarte cald) se duc pe un furtun de culoare albastru(la mine), catre acea butelie urata si neagra, cand pornesti motorul ,prin electrovalava vaporii de benzina amestecati cu aer , se duc mai departe prin acel furtunas ds care intrebi , catre galeria de admisie.

E am pastrat acel furtun si electrovalva si am legat furtunul care vine din rezervoare (cel albastru) direct in intrarea electrovalvei. Pe pagina mea de blog gasesti si cum am facut aceasta modificare : http://bmw-roads.blogspot.ro/p/blog-page_10.html

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

In acelasi link de mai sus si in prima poza si in a 3-a poza chiar in mujlocul pozei e acea electrovalva , in ea intra furtunul albastru, descrierea o ai deja in postul #3,in poza apare modificarea deja facuta, eu nu am facut decat sa cuplex furtunul albastru direct in intrarea de la electrovalva, pe acolo circula doar vaporii de benzina (daca exista), si nimic altceva.

Am eliminat butelia aceea mare ,neagra si urata din lipsa de spatiu, si in locul ei am montat un releu care porneste demarorul, si nu direct din cheie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.