Jump to content

BMW E46 320d wagon


Winnetou

Recommended Posts

Salutare.

Daca pentru drift pregatesc un E30, aveam nevoie si ca masina de zi cu zi ceva din familia BMW.

Visez demult la un E46. In ultima vreme eram nehotarat, dat fiind faptul ca e plin pe strazi cu cazane berline...au ajuns sa fie cum erau pisicile. Ma rog. Apoi mi-a picat fisa: vreau masina mare si sa nu moara in depasiri. Asa ca am ajuns la concluzia ca vreau break.

 

...Si cum stateam linistit pe autovit joi pe la 4 dimineata, vad un break proaspat adus din germania. De 2 zile mai exact. 320D, an 2000, o gramada de optiuni pe el. Am asteptat sa se faca o ora mai decenta ( :))) ) am pus mana pe telefon, l-am sunat pe om, ne-am inteles, pe dupa-masa plecam sa vad masina la Targu Mures. Mi-a placut, am pus banii jos, contract, mi-am luat actele si ambele seturi de chei si m-am intors tot cu Ford-ul personal cu care m-am dus...ca numere nu mai puteam scoate la ora aia.

 

Luni mi-am scos numere rosii si am facut excursia nr 2 in care m-am si intors cu masina.

 

Sa incep optimistic. Probleme: ori senzorul de presiune de pe evacuare la turbo, ori electrovalva, nu intra turbina tot timpul. Inteleg cum functioneaza o turbina, dar asta cand vrea intra, cand nu, poti s-o duci in 3.500 ca e degeaba.

 

Restul sunt detalii: un cheder trebuie schimbat, stergatoarele, inchiderea din cheie cand vrea ea nu mai imi deschide masina, si ma distrez, pot deschide doar usa soferului cu cheia si in rest niciuna, nici din interior.

 

Sa zic si partile bune:

-xenoane fabrica cu lupa, spalatoare faruri

-pachet M la interior, scaune incalzite

-cd player original ( cu cd! )

-roti de iarna si un set de aliaje de vara BMW

-Climatronic

-Asc ( sa-mi explice cineva ce e asta mai exact)

-Proiectoare ceata

-cotiera piele

-spatarul din spate, mijloc, se lasa jos si ai suport de pahare, masuta, etc

 

Ce urmeaza: i-am facut programare in service sa vedem ce e cu turboo

Pluus o verificare amanuntita, ca asa fac eu cand iau masina.

Bineinteles, schimb uleiul si toate filtrele (motorina, aer, habitaclu, ulei)

Am inteles ca ulei e recomandat Shell.

 

Niste poze...

post-69822-0-69106600-1455686450_thumb.jpg

post-69822-0-09708900-1455686466_thumb.jpg

post-69822-0-94625000-1455686477_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa-i fac astazi poze la interior. Ca idee, volanul o sa-l reimbrac in piele. In rest e ok considerand varsta.

Am fost ieri la atelierul unde lucrez in ideea sa-i schimb usa...si sa mut subwooferul din Fiesta...

Ajuns acolo m-am demoralizat total, i-am dat cheie si nu se intampla nimic...dupa ce am violat contactul a pornit, deci e destul de clar.

Pe langa asta are probleme cu electrica, ba se deschide ba nu se deschide.

Amortizoarele trebuie sa le schimb toate

Luni o duc pe tester, o sa ma asez pe un scaun mai intai.

Nici n-am mai schimbat usa ieri nici n-am mai mutat muzica, sper sa reusesc azi sa schimb usa, cu muzica nu ma grabesc ca nu imi dau Ford-ul pana nu ma pot baza pe asta.

 

2450 cerea pe ea si mi-a lasat-o la 2200, puteam sa mai scad dar urasc sa fiu tigan.

 

//Pe de alta parte vreau sa-mi temin ursul pana la fest, deci ma bat pe 2 planuri mari :D

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

http://i68.tinypic.com/30atmaa.jpg

http://i65.tinypic.com/30mafk6.jpg

http://i68.tinypic.com/30cxhmo.jpg

http://i65.tinypic.com/lwto8.jpg

http://i66.tinypic.com/znspjr.jpg

http://i68.tinypic.com/28iz21z.jpg

http://i65.tinypic.com/2dje6px.jpg

 

I-am scos numere rosii...am programat-o la RAR pentru inmatriculare

Am programat-o pe luni in service, am o lista destul de lunga, masina o sa fie ceas elvetian (ironic, e nemteasca) :D

Amortizoarele toate le schimb, pun Bilstein

Electrovalva sau senzorul de presiune turbina, dupa mine

Stergatoarele le schimb ca-s gata, pun Bosh (am experiente deosebite cu ele pe Ford)

Frana de mana sa stea sus, e butonul ala de vina sau ceva, prinde dar nu sta

Fitrele de motorina, ulei, uleiul (am inteles ca Shell recomanda BMW, asta pun)

Chederul de la parbriz e mancat, il schimb.

 

O sa iasa din service cand toate astea plus maruntisuri sunt rezolvate.

Edited by Winnetou
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I-am cumparat niste jante pe 17 cu incaltari de vara...

Am niste aliaje pe 16, alea o sa se las de iarna.

Intre timp masina e in service...

S-au schimbat multe...

O sa pun poza cu factura cand iese cu ce s-a schimbat, o sa fac cu inima.

post-69822-0-29478400-1456340231_thumb.jpg

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

Pentru motorul tau iti recomand ulei 5w40 iar pe factura nu vad nimic legat de problema cu trasul. Ar trebui verificate furtunasele de vacuum, electrovalva de la turbo si EGR-ul.

 

PS: Eu iti recomand sa anulezi din start EGR-ul si sa cureti admisia.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

M-am distrat si cu jantele.

Imi trebuie prezoane speciale, lungi si subtiri...si inele de centrare. Ah si o tubulara subtire...

Mi-am facut comanda vineri, inca 280 lei distractia.

 

Maine sau poimaine ar trebui sa fie gata.

Marti sun electricianul, azi ma duc la sturimex sa rezolv cu fisura din esapament si tamponul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poti suspecta modulul de confort (GM5) pentru problemele legate de inchidere. Poti verifica si bateria din cheie...banuiesc ca ai modelul vechi de cheie, la care se poate schimba.

 

 

Asta a zis si electricianul.

Am descoperit inca o problema, s-ar putea sa fie legate de tras: era scoasa mufa de la electroventilarot, si cand am conectat mufa, am inteles de ce era scoasa: ramanea pornit incontinuu.

 

Mi-am cumparat electroventilator, urmeaza sa-l montez.

Mi-am cumparat si o finala originala sh dar buna, aia e deja sus.

Mi-am montat jantele...si bineinteles ca dupa ce au fost sus, mi-am zis...clar trebuie s-o las jos.

 

Si cam asta am mai facut. Ah si i-am mai sos un set de nr rosii azi...iar 186 lei asigurare/ O LUNA :))))

post-69822-0-37010400-1458156243_thumb.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ce am mai facut la masinuta...

Am dus-o la cosmetica :D

Nu mai are nicio pata in tapiterie, acum scaunele si bancheta arata ca noi.

 

Caut niste suspensii sport....dar sa nu fie foarte tari, ci asa, medii, nici nu o vreau foarte coborata.

Ceva sugestii?

 

@Kenbobo sper sa ne vedem saptamana viitoare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.