Jump to content

Problema motor M47 136cp


Caravaggio

Recommended Posts

Salut. Masina a inceput sa nu mai mearga rotund si scoate mult fum, se accelereaza greu si am lag de la 1800 pana pe la 2700. Masina mergea bine, urmatoarea zi a inceput sa dea un fel de rateuri. Daca accelerez incet se aude cum se ineaca motorul jumate de secunda si scoate fum alb/albastru. Am traseu de inox, dar am pastrat catalizatoarele. Am fost sa fac o diagnoza si nu prea a dat cine stie ce in legatura cu eroarea. Mi-au aparut 4 erori. Una relevanta era "injection regulation opening valve". Am golit rezervorul si am bagat alta motorina, tot la fel face. Turbo lucreaza cum trebuie, MAF/MAP tot la fel, furtunele nu au nimic. A mai intalnit cineva problema asta ? Pompa de injectie are avansul cerut. Daca accelerez tare pe loc nu are nimic, nu se ineaca, dar daca accelerez treptat se ineaca si uneori arunca si fum de motorina nearsa. Astept o parere, nu am putut sa-i dau de cap pana acum. Multumesc.

 

Din injectoare nu e ca motorul merge bine la relanti, nu am vibratii mari.

Edited by Caravaggio
Link to comment
Share on other sites

Daca vei incerca sa faci singur aceasta operatiune, sa ai in vedere calarea distributiei corect plus blocarea pompei de injectie. Dupa ce scoti pompa, sa faci semn pentru ca, ulterior, vei fi nevoit sa desfaci pompa bucati pentru a scoate si debloca pistonasul de avans.

 

 

http://s32.postimg.org/vix3h5pj5/IMG_20160502_160741.jpg

 

http://s32.postimg.org/god3gq5c1/IMG_20160502_160802.jpg

 

In poza nr. 2, ai capul hidraulic si pistonasul de avans.

Link to comment
Share on other sites

Nu se merita, eu am cumparat o pompa de injectie refurbished cu calculator nou, garantie 1 an, de cand am inlocuit pompa nici macar odata nu am mai avut lag, inainte arata 8.7% acum 5.9% .... plus ca urca mai usor in ture, cu totul alta masina

 

Nu ai ce sa umbli in pompa, nu are rost

Link to comment
Share on other sites

Pe costuri, e mai indicat sa o repari pe a ta. La o privire pe E-bay, o pompa e aprox. 600 dolari iar ca sa repari ce ai pe masina e undeva la 300 euro.

 

700e din austria

3-400e una sh in stare buna dar care nu stii cat mai merge

am optat ptr una reconditionata profesional si cu calculator nou tocmai datorita preturilor din service, am platit 600e manopera...daca mai se si strica peste 4 luni iar sigur ii dadeam foc..... sh este loterie

s-a mai discutat pe forum legat de reparatie la pompa vp44, nu se merita, si costurile in romania sunt excesiv de mari la firme specializate care te ard de nu te vezi

Link to comment
Share on other sites

Calculatorul e toata treaba. Pompa in sine, e usor de reparat, adica de schimbat pistonasul de avans si electrovalvele. Capul hidraulic nu cade asa usor.

In calculator e minunea aia de tranzistor pe etajul final si un rezistor. Oricine cu bune cunostinte mecanice si electronice o poate repara insa nu oricine are banc pentru teste. 20% e lucrearea efectuata pe partea mecanica si electronica iar 80% inseamna bancul de testare.

E plin netul de anunturi privind reparatii calculatoare Bosch VP44 si altele dar fara banc de probe este egal cu zero. Spun asta pentru ca am incercat si eu ''marea cu degetul" adica am schimbat pistonasul de avans insa m-am blocat la partea electronica pt. ca nu am gasit o informatie corecta referitoare la tipul de mosfet folosit in calculator pe etajul final. Am preferat sa o trimit la o firma sa-si bata capul cu ea.cool.png

Link to comment
Share on other sites

Pompa are 120 mii km. Nu cred ca e de aruncat. O sa o dau jos si o duc la o firma sa o repare. Sunt cu facultatea acum. Daca era sa am timp liber o desfaceam ca mare inginerie nu e si sunt atatea tutoriale pe internet. O sa revin cu un raspuns cand o repar, poate o sa mai aibe si altii problema asta.
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema. Nu era din pompa <_< . O electrovalva care nu functiona. Am fost la un baiat cu un tester si au dat niste erori de pierdere vacuum la electrovalva. Era plina de ulei si nu mai lucra. S-a curatat tot si s-a mutat mai sus ca sa nu mai curga ulei pe ea. Totul a costat 250 lei cu tester, furtune, spray de curatare.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.