Jump to content

Ajuto nu porneste


Recommended Posts

Salut, am un bmw e36 316i din 1996, problema este in felul urmator, dupa o noapte de stat, cand vreau sa o pornesc , porneste si moare motorul, il pornesc iarasi si moare dinou, il pornesc si sta in idle pe la 200rpm , apas acceleratia, se tureaza greu si da rateuri, dupa 2 minute de chin, cand incepe si se incalzeste, merge dar are un tremurat ca si cum ar fi in 3 pistoane, daca o scot la drum s i ajunge apa pe la un sfert merge frumos dupa aceea, am pus-o pe test, si mi-a dat insuficient fuel pressure, asa au zis cei cu testul, am schimbat pompa la indemnul lor si regulatorul de presiune din rampa de injectoare, dar problema a ramas. Benzina are, scanteie are ca porneste pana la urma, nu stiu ce sa-i mai fac, am verificat sa nu traga aer fals. Ce am observat cand am fost cu ea la alt mecanic pentru a etansa o pierdere de ulei, ca sub admisie si evacuare, ar fi 2 senzori, unul este conectat, se afla spre fata motorului, si am mai zarit o mufa langa el care iese din motor dar nu are nimic conectat la ea, sa fie de acolo, nu am gasit nici un cablu vizibil atarnat pe acolo, sa aibe vre-o mufa care intra in acel senzor sau ce d..q o fi ala, habar nu am ce este ala in primul rand, daca ma poate lamurii cineva cu un 316, ce e acolo, ca am cautat pe google dar nu gasesc nimic, cel dinspre fata motorului ar trebui sa fie crank sau cam sensor, de la axa cu came sau arbore, iar langa el cam la 10cm este aceea mufa care iese din motor cu 2 pini , in care nu vine nimic conectat, ma gandesc sa nu fi sarit de pe acolo ceva pentru ca problema asta a aparut brusc de pe o zi pe alta, si nu scap de ea. Va rog daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi il rog sa o faca. Va multumesc anticipat, iar daca gasesc solutia o sa o postez! Am sa incerc alt tester, daca stie cineva un tester bun pentru e36 in Bucuresti, sa ma ajute si pe mine cu un raspuns sau un nr de telefon/ o adresa ceva, ca nu am chef sa schimb tot motorul pentru ca dau de idioti care imi spun ca masina nu are nimic dar defapt nu merge.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mai incerci o pompa de benzina si sa verifici filtrul de benzina poate s-a infundat, apoi sa te uiti la senzorul de temperatura dupa _chiulasa_ .

Multumesc pentru sfat, am sa verific si senzorul respectiv, am incercat cu 2 pompe, iar filtrul de benzina este nou , o sa incerc si acel senzor.

Am o intrebare, ca sa nu bajbai, senzorul de temperatura de la _chiulasa_ este cumva in partea dreapta cum ma uit la motor, nu vreau sa par ca nu stiu sa tin o surubelnita in mana, dar nici nu vreau sa bajbai, si mi se accentueaza curiozitatea pentru ca daca stau bine si ma gandesc, cred ca asta e senzorul care la mine nu e mufat.

Link to comment
Share on other sites

Lasa pompa ,nu e de la.ea, ai mai multe probleme: de pe o zi pe alta pierzi presiunea pe.conducta de benzina, ca rezolvare se adauga unreleu temporizator pentru ca atunci cand rotesti de cheie, in treapta1 sa porneasca pompa pentru cateva secunde. Cum spunea si colegul mai sus a 2-a problema e de la senzorul de temperatura care trebuie schimbat ( cel care comanda calculatorul masinii, trebuie data jos admisia, dureaza cam 30 minute), a 3-a problema ar putea proveni de la vre-un injector care ramane semi-deschis, cat motorul e rece. Rezolval-le pe primele 2 ,vezi cum porneste si in cazul in care tot nu porneste normal ,se poate face un montaj simplu care actioneaza regulatorul de relanti pentru a-i da putin aer doar la prima cheie. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Cam la fel am patit si eu. Dupa ce am schimbat/probat o gramada de senzori, debitmetre, pompa de benzina, bujii, etc. am constatat ca de fapt era catalizatorul infundat. Pornea foarte greu si se acelera maxim pana in 2000 de ture si dadea rateuri. Eu zic totusi sa verifici si catalizatorul.
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pentru sfaturi, catalizatorul pica din start, pentru ca nu e deloc :D, tinand cont ca sonda lambda este inaintea lui nu ma incurca cu nimic ca nu e acolo, chestia cu releul , o sa cada si asta pentru ca pompa amorseaza 1-2 secunde la punerea contactului, asta am verificat cand am schimbat pompa, primeste un impuls mic la punerea contactului, nu mereu de ex. daca ii pun acuma contactul baga 1-2 sec pompa, iar daca il pun in 5 min nu mai baga , daca o las jumatate de ora sau chiar o ora , baga iarasi, nici eu nu stiam ca e dotata cu asa ceva dar am aflat ulterior, cat despre senzorul de pe _chiulasa_, am o problema cu el, nu e mufat deloc, atasez o poza ca sa vedeti si voi, nu cred ca l-a avut atasat de cand am luat-o, chiar vreau sa rezolv problema, am facut o programare la Dormag,la recomandarea unui amic, ma intereseaza doar o diagnoza sa imi spuna ce dra... are.

Atasez si poza, nu gasesc nici o mufa pe care sa o bag acolo!

 

Link Direct

http://s32.postimg.org/uh6f6ss05/IMG_20160509_171701.jpg

 

Ma enerveaza ca bag piese noi pe ea , urmeaza sa ii schimb toata directia, doar saracia asta de motor sa mearga cum trebuie, ma chinui sa fac ceva frumos di ea, nu am luat-o sa-mi bat joc de ea, chiar vreau sa o duc la un rezultat frumos, atat estetic cat si tehnic, oricum in momentul in care o sa inceapa modificarile, de prin luna august estimez, ma refer la cele vizuale/estetice, interior/exterior, o sa fac un post pentru a ma ajuta cu pareri si a va arata progresele. Momentan estetic se putea si mai bine, are ceva rugina, a aparut recent pe la aripi, boala lor, si va urma reconditionare totala, cu vopsitorie finala, deja imi imaginez un candy apple red, un vader la interior, cu tapiteria usilor refacuta, plus un body kit surpriza inca nu m-am decis asupra lui. iar puntul de rezistenta , in timp o suspensie pneumatica ;). Nu o am de mult timp, de cateva luni, si am fost multumit de cum se comporta , pana acuma, daca tot nu ii dau de cap cred ca ii fac un transplant de motor , un 2.0 ma gandesc, mai ales ca nu am serie de motor trecuta in carte.

Va multumesc mult si va spun maine daca am rezolvat ceva!

Edited by DarkRapier
Link to comment
Share on other sites

Pe blogul meu : http://bmw-roads.blo...emperatura.html

gasesti o mica descriere cat si culorile firelor ce duc la calculatorul masinii, cat si cele pentru calculatorul din bord, trebuie sa dai galeria de admisie jos (max 30 minute de lucru, asta in ritm de melc), ca sa gasesti mufa tata lipsa, accesul acolo e destul de greoi ,deoarece acolo umbli doar o data in viata, se poate sa fie modificata , si sa ai 2 senzori ,intr-o singura capsula, adica 4 fire, 2 catre ECU , 2 catre bord care iti indica temperatura chiloasei, senzorii de temperatura nu sunt amandoi la fel, deci nu se pot inversa( daca vrei sa faci prob cu celalalt), cel mai bine ar fi o verificare stricta a cablajului , nu doar vizual,culorile firelor le ai in linku-ul din blogul meu, 2 fire sper sa le poti gasi.

-despre senzorul de pe _chiulasa_, am o problema cu el, nu e mufat deloc - senzorul se afla pe blocul motor nu pe _chiulasa_, pe _chiulasa_ se afla senzorul axa cu came, care lucreaza impreuna cu senzorul axa motor . Intra pe blogul meu si vei gasi multe din raspunsurile pe care le cauti, rabdare sa ai: http://bmw-roads.blogspot.ro/

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Am shimbat , regulator relanti, senzor clapeta, regulator presiune rampa, debitmetru, pompa de benzina, filtrul, senzor volanta,ax,arbore,sonda lambda, si tot degeaba, s-a ajuns la concluzia ca nu are compresia corecta, deja m-am saturat sa ii bag piese, asa ca l-am dat jos de pe masina, l-am pus frumos la conservat la loc ferit de intemperii, si am trantit frumos un m42b18 318is din '96, fara a mai sta pe prea multe ganduri partea buna este ca majoritatea pieselor s-au potrivit pe el, si acum nu mai am dureri de cap, costul acestei operatii, 10 doze cola, 10 cafele, 3 pachete tigari, si

1500 ron mana de lucru si motorul+calculator+partea electrica+bobine inductie individuale, durata o zi jumate, cu modificarile aferente, mai trebuie s aii pun un catalizator, ca nu a avut nici inainte, si de pus la punct directia, bielete+capete de bara + bascule complete+bucsile aferente, si am cam terminat partea tehnica, chiar sper asta, cu ajutorul lui Dumnezeu. Si pot trece linistit la exterior + interior. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor, chiar mi-ati fost de ajutor. Multumesc si o sa va tin la curent cand o sa vina modificarile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.