Jump to content

bujii ude


wolf81

Recommended Posts

Salutare, detin un E46 motor 318, 87 kw. Am o problema, masina am cumparat o recent din germania. Acolo cand am luat o a pornit, iar acum cand am ajuns cu ea acasa nu mai vrea sa porneasca. Am schimbat bujii pe care le tot gasesc ude, am incercat sa schimb bobina cu alta ,dar are acelesi efect , NU PORNESTE. A mai patit cineva asta!?? Pe teser imi da doar debitmetru aer, dar nu cred sa fie doar de la debitmetru sa nu porneasca. UN sfat va rog . ms
Link to comment
Share on other sites

Cand pui contactul se aude pompa de benzina daca bazaie ?

da, se aude. nu imi pot da seama de la ce nu porneste. La prima cheie da sa o ia , se ridica turometrul pana la 600rpm si sta vreo 2 sec apoi se opreste de tot. Dupa aia nu mai vrea deloc

Link to comment
Share on other sites

schimba debitmetru sau incearca s-o pornesti cu mufa scoasa

Am incercat si varianta asta si nu merge

 

Senzor vibrochen defect!

Daca ai bujiile ude, inseamna ca senzorul nu mai trimite impulsuri catre ECU, implicit nu ai scanteie. Incearca cu alt senzor. Bafta!!!

Voi incerca si treaba cu senzorul, dar unde se afla mai exact?? Chestia e ca pe tester nu a aparut nimic de senzor vibrochen

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce diagnoza ai folosit, dar nu il da neaparat de fiecare data cand e defect...poate sa iti dea camshaft-ul in locul lui si sa fie defect senzorul de pe vibrochen.

Este pozitionat langa electromotor, iar ca sa ajungi mai usor la el fara sa dai jos admisia...trebuie demontat filtrul de polen si carcasa lui, apoi plasticul de pe partea stanga (de la pompa abs...iti dai tu seama care). Asa poti avea acces cel mai usor la senzor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

am reusit si am pornit masina,chestia e ca porneste in lung ( adika dau la automat cam 5 -10 sec , pana o ia ) si dupa ce porneste nu pot accelera. Moare motorul daca incerc sa o accelerez. Are si unele fluctuatii la relantii , ca si cum ar merge caand in 4 pistoane cand in 3.
Link to comment
Share on other sites

cred ca ultima solutie a ramas sa verific distributia. Am schimbat senzor ax came, senzor vibrochen, senzor detonatie, debitmetru , bujii , bobina inductie. altceva nu mai stiu ce sa schimb. Ramane doar sa fac maine un test de compresie
Link to comment
Share on other sites

Daca dupa mai multe incercari de a porni motorul bujiile sunt ude, atunci cantitatea de benzina e mai mare, daca iti da rateuri poate fi distributia sarita sau senzor ax motor, nu e nicio legatura intre bujiile ude si compresie, senzorul de temperatura motor e responsabil de cantitatea de benzina la pornirea motorului, deasemenea orice furtun care e spart/crapat/fisurat ,orice duce spre galeria de admisie adica aerul ce nu trece prin debitmetru influenteaza si pornirea motorului.Modifica bujiile, adica incearca sa maresti putin.distanta intre electrozi.
Link to comment
Share on other sites

Daca dupa mai multe incercari de a porni motorul bujiile sunt ude, atunci cantitatea de benzina e mai mare, daca iti da rateuri poate fi distributia sarita sau senzor ax motor, nu e nicio legatura intre bujiile ude si compresie, senzorul de temperatura motor e responsabil de cantitatea de benzina la pornirea motorului, deasemenea orice furtun care e spart/crapat/fisurat ,orice duce spre galeria de admisie adica aerul ce nu trece prin debitmetru influenteaza si pornirea motorului.Modifica bujiile, adica incearca sa maresti putin.distanta intre electrozi.

astazi am facut compresia si la 1,2 si 4 aveam presiune intre 11 si 12 bari, dar la pistonul 3 aveam presiune 6. este un semn de intrebare. Se poate sa fie sarita distributia de la punct. Ramane sa verific si asta. PS ( bujiile nu le mai uda , ci le afuma acum )

Edited by wolf81
Link to comment
Share on other sites

La.pistonul 3 ori vre-o supapa nu inchide bine, ori segmentii sunt uzati, oricum ar fi motorul in 3 pistoane tot ar trebui sa porneasca, si nu are nicio legatura bujiile afumate cu pistonul 3. Scoate bujia de la pistonul 3 si incearca sa pornesti motorul, la.fel iti face?
Link to comment
Share on other sites

La.pistonul 3 ori vre-o supapa nu inchide bine, ori segmentii sunt uzati, oricum ar fi motorul in 3 pistoane tot ar trebui sa porneasca, si nu are nicio legatura bujiile afumate cu pistonul 3. Scoate bujia de la pistonul 3 si incearca sa pornesti motorul, la.fel iti face?

de pornit am reusit sa pornesc masina aseara, dar merge zici ca este tractor. Nu pot sa o accelerez, si cand fac asta moare motorul. Si iar dau la autumat vreo 15 -20 sec pana o ia. Cam atat se intampla dupa ce am schimbat toate astea. Cineva mi a spus ca sa nu fie din calc masinii, cica ceva de vreo sincronizare. Are cineva vreo idee daca ar putea fi de acolo ??? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude ca un tractor, doar ca eu mi-am modificat avansul de deschidere al.supapelor, dar nu ai raspuns daca iti da rateuri.si daca te-ai uitat dupa furtune fisurate, ai verificat si senzorul de temperatura de.pe.motor? Ai cumva senzor rotatie clapeta de.aer,.cea care e pe galeria de admisie? Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude ca un tractor, doar ca eu mi-am modificat avansul de deschidere al.supapelor, dar nu ai raspuns daca iti da rateuri.si daca te-ai uitat dupa furtune fisurate, ai verificat si senzorul de temperatura de.pe.motor? Ai cumva senzor rotatie clapeta de.aer,.cea care e pe galeria de admisie?

senzorul de temp este cel de langa electromotor !?? La pe galerie dedesubt are un senzor cu o mufa, dar nu da nici un fel de eroare. dupa furtune fisurate nu am apucat sa vad, si rateuri mai dadea cand se oprea motorul

Edited by wolf81
Link to comment
Share on other sites

Sunt 2 senzori unul duce catre ECU , altul duce catre calculatorul din bord si iti spune cam ce temperatura ai, in aceeasi capsula pot fi si amandoi.

-Uita-te neaparat si dupa coliere nestranse, furtune crapate tot ce intra in galeria de admisie, si neaparat valva PCV poate fi o pacoste si mai mare la pornirea motorului, este cea care recupereaza gazele nearse din motor), din capacul de la _chiulasa_ pleaca un furtun destul de gros in valva PCV, terporar scoate furtunul din valva si lasa-l liber, si infunda bine teava pe care venea furtunul cu o carpa cu un dop de cauciuc cu orice gasesti. Asta doat temporar cat faci probe de pornire al motorului.

Incearca si spune daca ti-a pornit.

Ca sa-ti faci o idee despre senzorii de temperatura , aici ai link catre pagina mea de blog : http://bmw-roads.blo...emperatura.html

Valva PCV localizare :http://bmw-roads.blogspot.ro/p/valva-pcv.html

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
rezolvat problema. Deci, masina era sarita de la punct cu 2 dinti , cauza ar fi ( au spus cei de la service ) catalizator infundat, eram varza, nu trecea pic de fum prin el. Scos catalizator afara, masina porneste sfert, doar cand vreau sa accelerez parca da in nas un pic, parca nu are suficienta putere. Bagat tester si da senzor temperatura aspiratie. Daca scot mufa de la deimetru merge super, trage bine si nu se ineaca. Stie cineva unde se afla senzorul de temperatura aspiratie !?? Edited by wolf81
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.