Jump to content

Consum 640i foarte mare


cumhur

Recommended Posts

Vino cu ceva concret ca de misto sunt satul de la soferi conjuncturali care merg seara.

Dar dati-va verdictul despre masina din topic, e defecta? E normala? Ca aia de la Bmw au zis ca e ok, nu e niciun mecanic pe aici? Ca pare ca va pricepeti la orice, imposibil sa nu elucidati misterul. Hai luminati-ma si pe mine cum sta situatia cu motoarele astea noi.

 

Si al tau concret pe ce se bazeaza? Pe comparatia de la tt 2.0 sau grand cherokee de 5.7 sau pe ce? nici unul din cele modele prezentate de tine nu se apropie nici ca cilindree nici ca greutate nici cutie de viteze la fel(banuiesc), au postat colegi consumuri cu motoare din aceiasi cilindree, sau cilindree apropiata, aproximativ aceiasi greutate, aceiasi cutie de viteza in 8 rapoarte, dar se pare ca ei nu sunt credibili si fabuleaza, si doar tu ai dreptate, din punctul tau de vedere trebuie sa aiba consum de 20-25 pentru ca vezi doamne e 3.0 benzina, parca noi restul nu am conduce si noi motoare pe benzina

Toate cele bune

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi-ai dat exemplu cu chargerul tau, care numai masina economica nu e, e clar ce repere ai tu.

Tt ul meu l-am dat exemplu comparand cu audi ul a 6 al colegului care are acelasi motor, e mai greu cu 400 de kg si totusi consuma 8.5 minim in oras, adica vreo 4 litri mai putin.

Apoi am spus ca daca un 2.0 diesel de ultima generatie consuma chiar si 10, un 3 litri nu are cum sa ia 11. Dar na, eu am logica invechita.

Acum se pare ca ati ajuns la concluzia ca de la tobele schimbate i s-a dublat consumul urban. :)))

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

 

Apoi am spus ca daca un 2.0 diesel de ultima generatie consuma chiar si 10, un 3 litri nu are cum sa ia 11. Dar na, eu am logica invechita.

 

 

Daca te raportezi doar la varfuri, intr-adevar ai dreptate. Un 2.0d de ultima generatie nu va scoate niciodata 10% la pompa.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi-ai dat exemplu cu chargerul tau, care numai masina economica nu e, e clar ce repere ai tu.

Tt ul meu l-am dat exemplu comparand cu audi ul a 6 al colegului care are acelasi motor, e mai greu cu 400 de kg si totusi consuma 8.5 minim in oras, adica vreo 4 litri mai putin.

Apoi am spus ca daca un 2.0 diesel de ultima generatie consuma chiar si 10, un 3 litri nu are cum sa ia 11. Dar na, eu am logica invechita.

Acum se pare ca ati ajuns la concluzia ca de la tobele schimbate i s-a dublat consumul urban. :)))

 

Chargerul meu are aceiasi vechime ca masina in discutie si cilindree apropiata, 3.6 si 3.0 masina in discutie, inca nu are 3 ani, are aceiasi cutie in 8 rapoarte de la ZF, consum mare nu are, da ala de 5.7 si cutie in 5 trepte are consum pe masura, da nu 3.6 si cutie in 8 rapoarte, greutatea e aproximativ la fel, 1800 kg, eu nu am spus ca trebuie sa aiba 11% comsumul, am spus doar 20-25% e mult, chargerul nu e etalon, ci o alta masina identica din toate punctele de vedere

 

Ma bucur ca recunosti ca ai logica invechita, si eu sunt ceva mai vechi insa tin pasul cat de cat cu noul, altfel fiul meu ma taxeaza :)

Link to comment
Share on other sites

Daca te raportezi doar la varfuri, intr-adevar ai dreptate. Un 2.0d de ultima generatie nu va scoate niciodata 10% la pompa.

Pai despre ce vorbim? Asa si 2.0 diesel consuma 7 in oras seara. Dar ala nu e consum de oras. Sau poate asa intelegeti voi urbanul. Eu nu folosesc masinile doar seara dupa 9 pe bulevarde libere. De regula merg ca mai toti oamenii la ore aglomerate si prin artere adiacente centrului.

Sau bara la bara nu il mai includem in urban ca e anormal?

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca M4'ele meu este stricat si facut prost daca consuma 12% in oras la acelasi regim de mers ca domnul care a inceput topicul . mie nu imi plac masinile economice , sunt o jignire adusa firmelor petroliere . o sa-mi iau si eu un 640i sa imi consume si mie 20 % . Edited by nyhctrip
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E super tare daca consuma 12 in oras, adica mai putin decat 328i. Sa asteptam un posesor de 640i care merge tot in acelasi oras ca si initiatorul topicului si care merge fix la fel si la aceleasi ore.

Daca nu apare, inseamna ca tobele i-au dublat consumul. Problema elucidata.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare dar daca te raportezi doar la consumul facut pe distante scurte (3-4km) si doar in trafic bara la bara este fix problema ta. Iarna nici macar nu se incalzeste motorul pana la destinatie.

 

Tine cont si de tehnologie, azi un 640d consuma in regim urban cat un 320d e46.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, ma raportez de la plin la plin facut, impartit la cati km parcurg.

Cand impart si iese 9-10 putem spune ca e mediu, nu?

Si daca am de parcurs 4 km, ce sa fac, iau taxiul? E vorba de utilizarea masinii indiferent de cati km are drumul. Fix unde am nevoie acolo ma duc si cand se aprinde rezerva alimentez iar.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

BTW 330xD cat consuma? (Bucuresti, DN, autostrada)

 

LE: sunt in pauza de masa si nu ma plictisesc :)

 

Salut Cornel,

 

In Bucuresti imi ia 13% la mers frumos pe eco pro si 15% sau 17% cand o calc si eu de regula merg cu ea pe comfort ca sa nu intre functia start stop. Ii mai dau sport+ seara sa ma mai distrez si atunci normal ca ia mai mult. Pe autostrada imi ia 8% la mers elegant si frumos si pe DN cam 10% (bucuresti - timisoara). Problema e ca eu ii dau mereu in gura si nu ma uit la consum. Consumul l-am facut asa de curiozitate o data si atat. In rest ii dau pedala cat vreau si merg din plin in plin. La motor de 3000 e pacat sa mergi cu ea subturata :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Personal am verificat consumul la pompa la un 750i (fara x drive din 2011, masina avea la momentul testari 2000 de km) si pe autostrada soarelui la 150 km /h a consumat undeva la 13 14 . Cum am ajuns in Bucuresti... cu traficul pana la autostrada (prin oras) mi a consumat 27 la suta . Mentionez ca ambele calcule de consum au fost facute in felul urmator : facut full mers 100 de km facut full mers 100 de km(consum REAL). In bord calculatorul arata 16 17, :laugh: .

e38 730d in Bucuresti consuma 15 in Constanta maxim 12. La drum lung pe autostrada 7 dar pe drum national romanesc undeva la 10. Consumul facut la pompa nu prostiile care le arata ea in bord

640i nu am condus dar 630i da si consuma 20 la suta in Bucuresti. Mentionez ca eu conduc sportiv si cam de la fiecare semafor demarez in forta. Acum daca mergi batraneste si schimbi mai jos sunt convins ca scoti un consum mai mic.

PS cel mai spectaculos consum l am vazut la un Escalade 30 la suta pe autostrada 130 km h

Edited by malasorte
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eram sigur ca strang minusuri... hahaha . Sunt convins ca multi din cei care dau minus au diesel si stau cu ochii pe consumul din bord... 320 d consuma doar 4 la suta... serios? hahahhahaha . Dar cat credeti voi ca este consumul la un motor de 5000? 10 maxim 15 hahhahah.. . In primul rand cand iti cumperi o masina noua de 100000 de euro consumul este cea mai mica grija.. numai casco te ajunge vreo 5000 pe an , impozitul 5000 samd. Ce mai conteaza ca va consuma 30 la suta?

La un simplu calcul daca masina consuma cu 30 in loc de 10 inseamna 3500 euro anual diferenta la 30000 de km parcursi. E mult? avand in vedere ca numai casco ul este 5000 euro? tragedia este cand o iei la mana a doua cu 10000 15000 si consuma in 2 3 ani exact cat ai dat pe ea.Atunci intri pe forum si te plangi la alti care au facut ca tine. :frantics: :frantics: sau ii pui GPL (citez: " merge la fel, chiar mai bine") Daca te duci si iti cumperi un seria 7 nou si prima intrebare este cat consuma nu prea cred ca ti o permiti

Ps consum in bord daca vreau pot sa obtin si 5.5 la suta, merg pe autostrada cu 100 la ora pe pilot automat. In linie dreapta atat consuma 3000 diesel. Dar aici vorbim de conditii reale de condus si drum nu testele care le fac producatori in conditii optime

Edited by malasorte
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Personal am verificat consumul la pompa la un 750i (fara x drive din 2011, masina avea la momentul testari 2000 de km) si pe autostrada soarelui la 150 km /h a consumat undeva la 13 14 . Cum am ajuns in Bucuresti... cu traficul pana la autostrada (prin oras) mi a consumat 27 la suta . Mentionez ca ambele calcule de consum au fost facute in felul urmator : facut full mers 100 de km facut full mers 100 de km(consum REAL). In bord calculatorul arata 16 17, :laugh: .

 

Ai uitat sa mentionezi doua aspecte destul de importante la acest 750i, capacitatea motorului(V8 4.4) si cutia de viteze in cate rapoarte e, si probabil mai grea cu aproape 200 kg decat 640i

 

App, nu ti-am dat minus, scriu de pe tel, habar nu am cand iau minus si nici nu pot da

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut Cornel,

 

In Bucuresti imi ia 13% la mers frumos pe eco pro si 15% sau 17% cand o calc si eu de regula merg cu ea pe comfort ca sa nu intre functia start stop. Ii mai dau sport+ seara sa ma mai distrez si atunci normal ca ia mai mult. Pe autostrada imi ia 8% la mers elegant si frumos si pe DN cam 10% (bucuresti - timisoara). Problema e ca eu ii dau mereu in gura si nu ma uit la consum. Consumul l-am facut asa de curiozitate o data si atat. In rest ii dau pedala cat vreau si merg din plin in plin. La motor de 3000 e pacat sa mergi cu ea subturata :)

 

Deci tie iti consuma 13 pe eco pro, iar un seria 6 mai greu si cu mai multi cai consuma 11 12. Ai masina defecta, intreaba expertii forumului.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eram sigur ca strang minusuri... hahaha . Sunt convins ca multi din cei care dau minus au diesel si stau cu ochii pe consumul din bord... 320 d consuma doar 4 la suta... serios? hahahhahaha . Dar cat credeti voi ca este consumul la un motor de 5000? 10 maxim 15 hahhahah.. . In primul rand cand iti cumperi o masina noua de 100000 de euro consumul este cea mai mica grija.. numai casco te ajunge vreo 5000 pe an , impozitul 5000 samd. Ce mai conteaza ca va consuma 30 la suta?

La un simplu calcul daca masina consuma cu 30 in loc de 10 inseamna 3500 euro anual diferenta la 30000 de km parcursi. E mult? avand in vedere ca numai casco ul este 5000 euro? tragedia este cand o iei la mana a doua cu 10000 15000 si consuma in 2 3 ani exact cat ai dat pe ea.Atunci intri pe forum si te plangi la alti care au facut ca tine. :frantics: :frantics: sau ii pui GPL (citez: " merge la fel, chiar mai bine") Daca te duci si iti cumperi un seria 7 nou si prima intrebare este cat consuma nu prea cred ca ti o permiti

Ps consum in bord daca vreau pot sa obtin si 5.5 la suta, merg pe autostrada cu 100 la ora pe pilot automat. In linie dreapta atat consuma 3000 diesel. Dar aici vorbim de conditii reale de condus si drum nu testele care le fac producatori in conditii optime

 

Partea nasoala e ca 3 sfert dintre cei care si-au dat cu parerea aici, au diesel. Jumatate din cei 75% au diesel pentru ca nu isi permit/nu vor sa-si permita/etc benzina logic. (ei sustin ca le place diesel ca are cuplu nu de alta ... vrajeala ieftina) - un motor 3.0i,4.0i nu are destul cuplu iti dai seama ... mai sa-i crezi nu alta.

Pentru cei care au macar o masina pe benzina, chiar nu ai ce sa acuzi prea mult ... e parerea lor si macar au un argument,macar unul.(au benzinare, nu diesel frate).

De exemplu, arabu09, e noarmal sa isi dea cu parerea, macar conduce/a condus o masina puternica.(BENZINA nu diesel), respect, nu vorbesti din carti si auzite ca majoritatea. (chiar daca charger'u consuma 15 chiar daca consuma 55, macar e o parere avand o baza clara, concreta, personala.)

 

Cat despre faptul ca unii avem epave/rable de prin 2000 ... sa nu uitati ca sunt useri care au chiar e34, e28, etc ... ar trebuii sa aveti putin respect..oamenii sunt atasati in general de masinile lor, intr-un fel sau altul ;)

 

Nu m-am putut abtine, am crezut ca doar eu am impresia ca majoritatea cu pareri au fost diesel. :frantics:

Nu ma bagati in seama oricum, plec pe topic'u de E46 ca aici nu-mi permit . :download:

Edited by hf_now
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.ampmpr.com/wp-content/uploads/2015/05/anonymous-says-keep-calm.jpg

 

 

+1

 

Nu v-ati prins ca astia sunt pe panarama??

Ei tot le povestesc posesorilor cat le consuma masinile lor de fapt. Si mai vrei sa porti o discutie cu ei?

 

Vii cu 316 de 15 ani sa povestesti de consumuri, cand tu habar nu ai de diferente turbo/aspirat, injectie directa, start-stop, etc... :popcorn:

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

+1

 

Nu v-ati prins ca astia sunt pe panarama??

Ei tot le povestesc posesorilor cat le consuma masinile lor de fapt. Si mai vrei sa porti o discutie cu ei?

 

Vii cu 316 de 15 ani sa povestesti de consumuri, cand tu habar nu ai de diferente turbo/aspirat, injectie directa, start-stop, etc... :popcorn:

 

Vii cu o parere sau ?

Faci parte din categoria "troll", esti penibil bogatane'.

 

Troll mic, masina mea e de 12 ani nu de 15 + ca nu am pomenit despre consumul epavei mele. Intelegi sau esti mult prea frustrat si chitit pe 316 meu ?

Edited by hf_now
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Start stop doar strica motorul nu face economie, ie prosti injinerii astia de la bmw ai dreacu cu melcii lor... orice beamweu pe benzina consuma minim 20%, pai voi vreti sa consume un 640i 13-14 in oras? Ha ha ha pai pisicuta mea din 28 consuma 30 si asta doar cand o pornesc si e 2.5 (frate). Beamweu ia tot bordu' asta se shtie din totdeauna...

Re-ati voi de bogatani cu efishant dainemicsul vostru de ras... auzi la ei, ei are bani si vor si consume mici...

Edited by AlexChris
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Frustratii societatii zilelor noastre ...

Pai bai experti, ingineri, atotstiutori ce sunteti ... nu era vorba ca asteptam decizia BAVARIA si dupa "mai vorbim noi" ??!

 

A venit decizia !

 

CE DUMNEZEU MAI VRETI CA NU VA INTELEG ?

 

PS. Aveti o reactia care o sa semene cu declaratia de maine a lu Iordanescu dupa ce ne da Franta vre-o 5.

"Am facut un meci bun, dar am avut ghinion"

Edited by hf_now
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi-ai dat exemplu cu chargerul tau, care numai masina economica nu e, e clar ce repere ai tu.

Tt ul meu l-am dat exemplu comparand cu audi ul a 6 al colegului care are acelasi motor, e mai greu cu 400 de kg si totusi consuma 8.5 minim in oras, adica vreo 4 litri mai putin.

Apoi am spus ca daca un 2.0 diesel de ultima generatie consuma chiar si 10, un 3 litri nu are cum sa ia 11. Dar na, eu am logica invechita.

Acum se pare ca ati ajuns la concluzia ca de la tobele schimbate i s-a dublat consumul urban. :)))

 

1. Diferenta de greutate e de vreo 250kg.

2. Consumul am spus ca este in jurul a 12l/100km, am pus poza cu 8.5l ca sa arat ca se poate.

3. Repet, ca vad ca nu se intelege ideea, mai sunt si proprietari de masini scumpe, gen 640i, care nu merg in traficul bara la bara fiindca nu au de ce, nu sunt angajati si isi fac programul cum vor ei. Traficul urban nu se calculeaza mergand bara la bara, poti sa mergi urban de la Victoriei pana in Baneasa cu viteza medie de 40km/h, tot consum urban se numeste. Viteza mea medie in Bucuresti este de 22-24km/h, daca ar fi 10km/h probabil as avea un consum mediu de 20l/100km.

4. Niste tobe puse aiurea, cu traseu de un diametru gresit fata de cel stock influenteaza negativ consumul.

Nu exista un consum urban exact, suprem si corect, pentru nici un fel de masina, sunt foarte multi factori care influenteaza acest indicator. Dar daca ai un consum dublu fata de cel declarat de producator, fie ai probleme la masina, fie ai o viteza medie de kkt.

Si ultima idee...fratilor, consum urban nu inseamna consum de Bucuresti, mers bara la bara, doar in aglomeratie, cu talpa intre semafoare, numai distante scurte.

Edited by B-490-RZV
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Vii cu o parere sau ?

Faci parte din categoria "troll", esti penibil bogatane'.

 

Troll mic, masina mea e de 12 ani nu de 15 + ca nu am pomenit despre consumul epavei mele. Intelegi sau esti mult prea frustrat si chitit pe 316 meu ?

 

 

Nu stiu cum am ajuns mic.. probabil de aia imi consuma putin masina :frantics:

 

Raspunsul este simplu, sunt foarte frustrat pe 316 ala... si invidios

Nu il vinzi? :hyper:

Edited by Merlin21
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum am ajuns mic.. probabil de aia imi consuma putin masina :frantics:

 

Raspunsul este simplu, sunt foarte frustrat pe 316 ala... si invidios

Nu il vinzi? :hyper:

Mi-as pune mintea cu tine ca e plictiseala la lucru, dar chiar nu pot, ca esti penibil cu ce vorbesti.

 

App. de masina ... nu, nu o dau ca e piesa de muzeu si in 5 ani o vand la pret dublu :hyper:

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.