Jump to content

325I E90


crtir

Recommended Posts

celor ce se plang de impozit mare la 3.0, cei ce fumati sau aveti alte vicii, cat dati pe tigari timp de 4-5 luni? Eu nu fumez, asa ca nu ma deranjeaza sa dau 1900Ron/an ca sa ma bucur de un motor potent, prefer sa-i ard asa decat sa-i bag in plamani, mai bine un viciu ca asta :thumbsup:

 

credeti ca oricum nu bagam bani fara voia noastra la stat? nenumarati si pe orice cumparam, diferenta e doar ca la impozit ii dai gramada...e doar psihologie...

Edited by mik15
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma cred ca in majoritatea tarilor occidentale din Europa luxul se taxeaza extra.Am auzit de niste impozite in Olanda si Danemarca de ajungi sa concluzionezi ca e un adevarat paradis fiscal in Romania.Sincer nu mi se pare ceva exagerat de mare impozitul pt, un motor de 3000 chiar daca pt. mine personal ar fi foarte aproape de limita a ceea ce as putea considera o valoare rezonabila.Avand in vedere ca obisnuiesc sa fac reviziile si mentenanta la reprezentanta,sunt oarecum intr-o situatie aproape de limita vizavi de posibilitatea de a-mi permite actuala masina.

Inainte de achizitie m-am gandit ca ajung 218cp dar acum realizez ca-mi pare rau dupa cei 300Nm de pe 330i.Mai ales ca la scurt timp dupa achizitie am realizat ca nu e mare diferenta la taxa de inmatriculare intre un 325i si un 330i E90.Plus ca tot ulterior am vazut un 330i E90 la vreo 11.000 de euro intr-o reprezentanta din Koln parca si chiar foarte dotat(navi professional,piele,xenon etc.) cu 110.000km.

Revenind pe tema impozitarii, adevarul este ca in tarile occidentale platesti taxe si impozit mari dar si calitatea serviciilor sociale este pe masura.Adica e un fel de cerc vicios.Dai mult si primesti mult,dai putin primesti putin.

Edited by crtir
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi treaba si la mine nu fumez si ma deranjeaza rau impozitul respectiv nu se justifica preturi/impozite/taxe atat de mari pentru ROMANIA, pentru salarii, pentru beneficiile care ni le da statul etc... chiar nu e vorba ca am salariu 1400 pe luna si dau la casco 450 lei pe luna, la fel de bine as mai fi putut da 2000 lei pe an la impozit, dar nu se merita sincer pentru tara asta de cacao in care m-am nascut. Cum sa nu-i intelegi pe cei plecati afara sa muncesti 2-3-4-5 ani in afara doar ca sa strangi banu, daca si la mancare avem preturi mai mari ca in alte tari mai dezvoltate ce sa mai zici.

 

La fel si cu mentenanta in reprezentanta cum a spus colegul, as putea sa-mi fac si eu acolo mentenanta foarte bine, dar daca te gandesti logic se merita? sa sun la bmw sa-mi zica ca ma costa 1800 piesele pt revizie? cand eu le fac cu 600 lei aceleasi piese diferenta fiind ca ale mele sun MANN, dar uleiul este acelasi bmw 5w30 longlife twin turbo si nu e reprezenanta de vina aici...tot tara in care traiesti e de vina.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca daca ajungi la spital in olanda nu alearga viermii pe tine...

Saltul de impozit de la 2500 la 3000 e f mare ( de la simplu la dublu ).taxele sunt mari oricum pt o tara care "mananca de pe jos".era mai corect daca impozitau la cp. Nu la cc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Azi am facut asigurare Casco premium pe masina la Allianz-Tiriac. Asigurata impotriva unor riscuri ca furt, vandalism, calamitati naturale, pagube cauzate de animale si altele.

Plus ca mi-am configurat polita astfel incat sa pot sa repar masina si in reprezentanta BMW. Platesc eu si in termen de cateva zile primesc banii de la Allianz.

Am platit deja prima rata, in total 4 rate a cate 1380 lei pe an.

Link to comment
Share on other sites

Doar atat? e foarte bine ! Eu platesc 1365 lei pe 3 luni fiind din 11/2008 masina si la groupama...la allianz tiriac era 90 mil/an. La ce valoare maxima a fost asigurata masina?

 

Deci 1380 x 4 = 5520 pe an. Masina e din 2006 si a fost asigurata pt. val. maxima de aprox. 9300 de euro.Desi eu am prezentat printre documente si factura emisa de la reprezentanta din Austria de unde reiese ca am platit 10.000 de euro pe masina.

Oricum sunt tare multumit de riscurile pe care le acopera asigurarea.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

"Am platit deja prima rata, in total 4 rate a cate 1380 lei pe an"

 

Daca citesti mai atent o sa-ti dai seama ca acolo scrie 4 rate , a cate 1380 lei rata /an.M-am gandit ca ai facut contract direct pe 4 ani de zile si ai 4 rate. Atunci e mult...bine este allianz tiriac.. la mine au asigurato la 14.200 euro, sunt curios cat imi scade si valoarea maxima despagubita, dar si reducerea la casco pentru anul urmator.

Edited by WIN60
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Deci datorita consumului mare de ulei am zis sa fac niste investigatii serioase la reprezentanta BMW din Timisoara.KM actuali 65.000.

Asadar le-am cerut sa verifice potentiale surse pe unde s-ar pierde ulei. In mod expres le-am cerut sa verifice si separatorul de ulei+furtune, corpul filtrului de ulei si capac chiulasa pt. urme de ulei,am cerut de asemenea si o diagnoza si un test de compresie.

Zilele trecute m-au sunat baietii sa-mi zica rezultatul investigatiei.Discutia a inceput cu faptul ca vestea e atat proasta cat si buna in acelasi timp.Proasta in sensul ca nu au gasit potentiala problema pt. consumul mare de ulei.Nicio eroare,problema constatata.

Rezultatul testului de compresie a fost:

cil 1 : 14,8

cil 2 : 14,7

cil 3: 14,8

cil 4: 14,8

cil 5: 14,4

cil 6: 15,3

Am primit si ceva documentatie oficiala BMW in engleza despre mai multe variabile care pot influenta consumul incluzand specificatia(despre care am mai scris pe aici) ca la motoarele pe benzina de turatie, consumul de ulei e normal pana la 0,7l /1000km iar la cele M chiar si pana la 1,5l/1000km.

Probabil mai ramane ca potentiala problema simeringurile supape care imi zicea cineva de la reprezentanta ca, calitatea lor e proasta iar schimbarea lor ar insemna rezolvarea problemei doar temporar. Poate ca pe viitor ma voi gandi la schimbarea lor.

Pana atunci mai vad cum o fi.Deocamdata merge bine masina.

Link to comment
Share on other sites

am estimat eu cam 1,5l la 2500km. Zicea ceva in documentatie ca in timpul iernii dupa multe drumuri scurte urmate de un drum mai lung, s-au inregistrat si scaderi de nivel de ulei si de 1l dupa numai 100km(customer complaints).Acel afisaj nu ar fi si cel real cica.Nu am inteles exact faza, dar tot in documentatie se recomanda si completarea cu ulei abia cand se apropie de minim afisajul. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.