Jump to content

oprire motor in mers si pe loc


neacsunrv

Recommended Posts

Salutare oameni buni, proaspat posesor al unui BMW E90, 320d, 163 cp din 2006. Sunt super multumit de masinuta mai putin partea cu muritul motorului. Prima data s-a intamplat cand mergeam pe autostrada la o viteza constanta de 130 Km/h. Pur si simplu mergeam si dintr-o data am simtit o zvacnire, nu puternica, si masina a inceput sa decelereze. Am apasat pedala de acceleratie ... nimic. M-am dat usor usor pe banda de urgente si cand m-am oprit de tot am observat cu stupoare ca motorul era oprit fara niciun fel de martori aprinsi in bord. Apoi am dat sa o pornesc, a luat-o din prima si mi-am continuat drumul. Iar urmatoarea data, pur si simplu ma deplasam din punctul A in punctul B, am ajuns la destinatie, m-am oprit, am inceput sa caut ceva prin cotiera si s-a oprit pur si simplu motorul. Era aprins doar martorul de la frana de pana in bord pentru ca era trasa.Nu stiu daca are vreo legatura una cu alta dar tin sa mentionez ca bateria e moarta. Este bateria originala cu care a venit masina din fabrica si deja mi-a aparut in bord ca trebuie sa o inlocuiesc. Saraca i-a ajuns si ei. Si daca tot imi iau o baterie noua si merg sa o programez sa o pun si pe tester poate mi s-a stocat vreo eroare de la cele doua opriri ale motorului. Are cineva idee de la ce ar putea? A mai patit cineva asa ceva? Va rog nu veniti din prima cu idei de genu: e pompa de inalta sau te lasa injectoarele etc. Va multumesc mult de tot. Inca o chestie, cunoaste cineva prin Bucuresti vreun baiat care face diagnostice pe E90 si programeaza baterii ? Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Greu de zis fara o diagnoza , asta ar fi primul pas. Pompa nu prea pica asa usor, depinde cati km are. Bafta sper sa ii gasesti problema si sa revii sa ne zici ce a fost. Daca te pun mecanicii sa schimbi piese aiurea , refuza sa platesti daca nu aia e problema. Pana la urma nu trebuie sa fi mecanic oricine poate schimba piese aiurea.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

Masina are 250000 de Km (acum decideti voi daca reali sau nu), urmatorul pas oricum este o diagnoza dar am zis sa intreb pe aici poate a mai patit cineva. Am citit intr-un post tot ceva asemanator si spre fericirea posesorului a fost un senzor la axa cu came sau la arbore. Nu mai stiu exact. Masina de tras trage foarte bine, ce mai trebuie schimbat acum este ambreiajul care patineaza foarte tare la rece si mai putin la cald dar acestea sunt treburi remediabile usor. Ce ma framanta este oprirea aceasta a motorului care se pare a fi ceva random. Si mai rau ma framanta ca nu imi afiseaza nimic in bord. Acum tot ce sper este sa fi stocat eroarea in calculatorul masinii.
Link to comment
Share on other sites

Incearca cu diagnoza, la fel imi aduc aminte ca din senin a inceput si a mea sa se opreasca fara martor in bord ! Doar ca eu am schimbat..destule pana am ajuns la problema (injector, rampa injectoare cu tot cu senzorul si valva aia)...
Link to comment
Share on other sites

Incearca cu diagnoza, la fel imi aduc aminte ca din senin a inceput si a mea sa se opreasca fara martor in bord ! Doar ca eu am schimbat..destule pana am ajuns la problema (injector, rampa injectoare cu tot cu senzorul si valva aia)...

 

Unde ai facut diagnoza ? Poti sa imi recomanzi pe cineva ? Nu vreau sa fiu zgarcit dar nu dispun momentan de banii necesari pentru o diagnoza la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe teste la X,Y,Z n am reusit sa aflu o concluzie concreta..pana n am ajuns la reprezentanta, de acolo a venit si deznodamantul cu pompa de inalta ! Recomand...e in jur de 100 lei diagnoza ! Acum tu stii mai bine..cu diagnoza is capabili multi..dar nu toti stiu sa interpreteze valorile/codurile corect !
Link to comment
Share on other sites

Dupa multe teste la X,Y,Z n am reusit sa aflu o concluzie concreta..pana n am ajuns la reprezentanta, de acolo a venit si deznodamantul cu pompa de inalta ! Recomand...e in jur de 100 lei diagnoza ! Acum tu stii mai bine..cu diagnoza is capabili multi..dar nu toti stiu sa interpreteze valorile/codurile corect !

 

 

Am inteles. Multumesc frumos de info. O sa ma interesez cat mai e o diagnoza la ei si o sa imi fac o programare. Cu ocazia asta imi resetez si parametrii la bateria noua.

Link to comment
Share on other sites

Completeaza locatia la profil, poate te ajuta vreun coleg. Daca ai avut eroare de arbore cotit ramane in memorie. Daca esti din zona te pot ajuta cu o diagnoza.

 

 

Multumesc frumos, sunt din Bucuresti deci cam departe un pic. Poate ma ajuta colegii din Bucuresti cu o diagnoza si o programare de baterie.

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe teste la X,Y,Z n am reusit sa aflu o concluzie concreta..pana n am ajuns la reprezentanta, de acolo a venit si deznodamantul cu pompa de inalta ! Recomand...e in jur de 100 lei diagnoza ! Acum tu stii mai bine..cu diagnoza is capabili multi..dar nu toti stiu sa interpreteze valorile/codurile corect !

 

 

M-am interesat si eu si o diagnoza e cam 250-300 lei la reprezentanta, probabil tu ai fost acum ceva timp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.