Jump to content

bmw e46 se opreste in mers, a 2-a zi merge normal


xxlms

Recommended Posts

Salutare,

 

Masina in cauza este un bmw e46 320d 136hp din 2001 cu 238.000 km

 

De 1 luna de zile umblu la mecanici care ori nu stiu, ori nu se baga la asa ceva ori nu au timp..

 

Din senin m-am trezit ca imi moare motorul la iesirea din curte, cand am incercat sa dau la automat invartea si nu pornea. peste 2 zile am mers la ea sa o trag dar cand am dat cheie a pornit normal...Am circulat toata ziua cu ea si seara mi-a murit in mers cand am vrut sa ma opresc undeva cand era la liber. am lasat-o acolo si a 2-a zi iarasi mi-a pornit normal.

Masina asa face in fiecare zi de 1 luna incoace...merg cu ea pana se opreste si trebuie sa astept o noapte sau 1 zi pana porneste la loc si merge normal iarasi (undeva maxim 1 zi)

 

De fiecare data da alta eroare pe tester ex: senzor presiune turbo, injector cu fir, senzor rampa motorina, etc etc

Valorile in timp real cand masina functioneaza sunt ok

Cand urmeaza a porni se aude cand pun contactul pompa din rezervor

Am schimbat senzor pozitie arbore cotit, la sfatul unui mecanic care a zis ca asta a fost solutia la un caz asemanator, la mine nu a fost valabil

Toti mecanicii au variante care mai de care si nu stiu ce sa ii mai fac si unde sa o mai duc

Partea electronica de pe pompa de injectie a fost reparata acum 4 luni (atunci nu a mai pornit deloc)

Intr-o zi am fortat nota si am dat de mai multe ori la automat si mai lung..nu porneste nici in ruptul capului dupa ce se opreste..decat cum ziceam anterior dupa ce o las o perioada de timp

Am masina de 2 ani jumate si ruleaza impecabil, intretinuta corespunzator, trage cum trebuie, nu scoate fum, nu o i-a razna bordul , NIMIC NIMIC

 

 

Va rog sa imi spuneti daca ati mai intalnit cazuri asemanatoare si care a fost rezolvarea..multumesc anticipat

Edited by xxlms
Link to comment
Share on other sites

Rezolvarea e relativ simpla ! intai se gaseste vinovatul ... in cazul tau ... pompa de inalte / rezervor , ecu ul sau fire intrerupte pe undeva ! dar la ce spui tu aici , iti garantez ca valorile nu sunt ok . ceva tot da cu virgula ! problema asta o intanlisem pe un proiect ! era pompa de inalte si din cand in cand... firul de la senzorul de presiune turbo in scurt !
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

pune-o pe tester , la un service adevarat. Iti gaseste problema si o rezolva.

Mie mi se oprea in drum la viteza mai mare. Aveam un furtun spart, de langa debitmetru))Cand lua prea mult aer, taia motorul. Un pisat de furtun,fisurat de o curea . Carcasa filtrului de aer nu fusese montata corect in service si o curea sapase in acel furtun)). Teroare. Vreo 2 saptamani m-am chinuit cu ea, nu stiam ce are. ))) M-am dus la un service sa schimb simeringuri si la montare , a uitat sa monteze ceva corect si mi-a futut altceva))).Teroare si cu serviceurile astea. Faci ceva, crapa altceva.))

Toate merg in lant)))

Edited by cristisad
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.