Jump to content

Pierd antigel dar stiu pe unde


xcassius

Recommended Posts

Salut colegi.

Este vorba de un e46 '98 318i care pierde antigel. Sunt momente cand pornesc masina, o las 5 minute dupa care curge antigel sub caroserie de o parte si de alta, cam in dreptul pedalelor de la sofer respectiv pasager. La motor si in interior totul este uscat.

Am schimbat acum 2 luni cotul din spatele chiuloasei si termostatul din fata iar ieri radiatorul de caldura.

M-am gandit la conductele care duc la radiator dar logica mea ar fi ca ar trebui sa am presurile ude. Dilema cea mare este ca desi pierd antigel, vasul de expansiune este la nivel :).

De exemplu ieri dupa ce am schimbat radiatorul de caldura, am lasat masina sa mearga 30 de minute si nu s-a intamplat nimic, dupa care am plecat sa alimentez, ca sa vad in peco siroaie dupa mine. Bag capul sub masina... balta. Dupa m-am plimbat iar 1 ora si nimic.

Este posibil sa fie una din conducte fisurate exact sub stergatoare pana sa intre in interiorul masinii iar de acolo sa se prelinga in stanga si in dreapta caroseriei sub masina ? Asta este singura varianta la care ma gandesc. Acolo am pus mana si am vazut foarte putin umed dar comparativ cu balta care o gasesc sub ea este nimic.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

boss sa nu fie condensul de la aerul conditionat. cand mergi cu ac se face un condens care se scurge jos.

 

daca pierzi de iti face balta ar trebui ca in scurt timp (maxim la 1-2 zile) sa se aprinda becul de apa in bord.

 

 

Nu am avut clima pornita cand s-a intamplat sa curga pe jos.

Edited by xcassius
Link to comment
Share on other sites

in cazul asta du masina la o rampa/elevator si las-o sa mearga o juma de ora cu motorul pornit (eventual il si opresti din cand in cand - ca atunci cand il opresti se face presiunea cea mai mare), dai scutul jos si vezi exact pe unde pierde. este singura metoda.
Link to comment
Share on other sites

in cazul asta du masina la o rampa/elevator si las-o sa mearga o juma de ora cu motorul pornit (eventual il si opresti din cand in cand - ca atunci cand il opresti se face presiunea cea mai mare), dai scutul jos si vezi exact pe unde pierde. este singura metoda.

 

 

 

Cosmine acum veni cu masina de la un mecanic care imi pusa masina pe rampa. Vazu urmele de lichid de sub masina iar concluzia lui : este apa de la aerul conditionat .

Eu nu folosesc clima ca nu am freon asa ca ii explicai omui dar nimic. Plecai aiurit de acolo.

Ajunsai acasa si verificai conductele de la radiator. Foarte putin umed sub stergatoare... pana sa intre mai departe in interiorul masinii ... Ceea ce deduc ca pe acolo pierd.

50 de km cat mersai cu ea prin oras nu imi facu deloc balta sub masina.

 

Nu e prea relevant ce zici tu. Adica pierzi o groaza de apa dar nivelul in vas e ok...

 

 

Nu are logica ce spun dar exact asa se intampla.

Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca e antigel si nu lichidul de spalat parbrizul ? Daca zici ca nu iti scade nivelul la antigel si nu e nici din condens nu prea vad ce altceva sa fie...

 

 

La varianta asta ma gandi si eu pe seara. Merg cu ea zilele astae din plin si sper sa imi dau seama. Sa crape ceva ca sa stiu odata ce se intampla :)) Acum pe seara am dat inca odata clima si casetofonul jos ca sa ajung iar la caloriferul de caldura...porni masina, am dat drumul la aeroterma pe cald ( sa faca presiune ) si o lasai 30 de minute... insa nimic. Singura picatura mica a fost dupa ce am oprit motorul pe una dintre tevi aproape de intrarea in interiorul masinii( sub stergataore ) dar repet ceva foarte putin. Am sa golesc maine si lichidul de parbriz ca sa elimin orice suspiciune.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.