Jump to content

vreu sa cumpar bmw e92 335 d LCI


obi

Recommended Posts

salut , sunt membru nou si sper sa fi postat unde trebuie daca nu ,rog un moderator sa faca ce crede de cuviinta cu postul meu... Deci , vreau sa schimb masina si am gasit un e 92 335d / 05.2011 LCI performance motor m57y240.000 km Germania carte service , revizii doar in reprezentanta, nu a fost lovita niciodata , interior impecabil culoare negru interior exterior , piele-trapa , pachet M sport , senzori lumini-ploaie,harman kardon, navi mare profesional ,etc ... are mai multe optiuni , nu imi vin in minte acum. Dealer-ul vrea 22.500€ pe ea vreau si eu de la voi cei ce cunoaste-ti modelul asta de bmw daca se merita pretul si ce consumabile/piese trebuiesc schimbate la nr astia de km sau ce-mi puteti spune de ea , astept cat mai multe si bune pareri/sfaturi ce imi puteti oferi, va multumesc si o zi placuta tuturor! scuze pt greseli de ortografie sau alte erori , sunt inca la dealer si ma cam grabesc ( pe tlf ) ms pt intelegere Edited by obi
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

filtru particule schimbat la 210.000 km si mai imi da un set jante de iarna ...acum are 19" 313M performance cu anvelope non rft - 235/35/19 si 265/30/19 si un set de iarna 18" 193M cu anvelope rft 225/40/18 si 255/35/18 Edited by obi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am uitat sa specific ca imi mai da 1 an garantie fara limita de km doar pe teritoriul germaniei, eu am vrut sa stiu mai multe ca din ce am auzit si nu cunosc simptomele la modelul asta trebuiesc schimbate filtru epurator,valva/ pompa vacuum( nu stiu sigur),si cel mai mult ma intereseaza distributia daca se schimba sau nu sau la ce nr de km ar trebui schimbata ( stiu ca e pe lant nu sunt la primul bmw) doar ca nu cunosc foarte multe detalii pt modelul asta . multumesc anticipat celor ce au timp sa arunce un ochi/parere si la mn
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu pui un link cu masina respectiva?

 

Ar trebuii sa fi atent la galeria de admisie sa nu curga, sa nu aiba joc la clapete si sa nu fie colmatata. Termostatele sa nu faca figuri. Cel mai important cutia. Ii automata si sa nu dea socuri la trecerea din 2 in 3 sau la franari.

 

Oricum daca o sa cumperi masina ar trebuii sa ii schimbi ulei ul din cutie.

Distributia ii in fata ,dar sincer nu stiu daca M57 le are probleme sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Nu pui un link cu masina respectiva?

 

Ar trebuii sa fi atent la galeria de admisie sa nu curga, sa nu aiba joc la clapete si sa nu fie colmatata. Termostatele sa nu faca figuri. Cel mai important cutia. Ii automata si sa nu dea socuri la trecerea din 2 in 3 sau la franari.

 

Oricum daca o sa cumperi masina ar trebuii sa ii schimbi ulei ul din cutie.

Distributia ii in fata ,dar sincer nu stiu daca M57 le are probleme sau nu.

mersi pt raspuns , faza cu galeria si clapetele nu am cum sa le controlez eu iar despre cutie pot sa spun ca nu am intalnit asa cv cand schimba vitezele nu simti absolut nimic , nici la frana brusca nici la plecare de pe loc mai tare si nici cand cuplezi pt mersul cu spatele , nu se simte absolut nimic .. motorul se aude foarte bine in schimb cred ca fulia e un pic zgomotoasa . VIN - e252059- pt cine vrea sa vada optiuni sau mai stiu eu ce

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am cerut verificare la reprezentanta iar dealer-ul baiat super dragut a sunat la bmw si le-a spus sa trimita un fax cu ce probleme a avut sau ce a fost schimbat mai important la masina ... la 160.000 km schimbat ulei cutie viteze,discuri si placute frana si la 210.000 km schimbat filtru particule cu discuri si placute frana , Oring furtun aer intercooler iar pe tot parcursul km efectuati masina nu a avut daune sau reparatii majore
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi se pare mult pentru un 335d coupe din 2011 si cu dotarile pe care le are...totusi sa nu uitam ca este 335d nu 320d, cu garantie si cu destule schimbate pe la ea, km nu ar trebuii sa fie o problema, nu sunt la un 320d dapoi la un 335d care este un motor clar mai fiabil.

 

Asteptam pozele, chiar sunt curios cum se prezinta.

 

Incearca pe http://imgur.com

 

Pana una alta cele doua poze de pe bimmer.work

 

http://i.share.pho.to/b9a05aad_o.png

Edited by ckh
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

la asta m-am gandit si eu inainte sa o iau si totusi nu ma incalzea cu nimic sa aiba cu 100.000 mai putini km si alergata de vreun pustan dornic de adrenalina si in plus masina a avut un singur proprietar care conteaza foarte mult zic eu... da arata exact ca pozele puse de tine ( multumesc pentru sustinere "ckh" ) :drinks:

 

E92 + 240.000km + 22.000 de euro cam da cu virgula

 

daca avea < 140.000km era ok pretul

ai dreptate intr-un fel doar ca aia erau km la cumparare din ro si nu ma avantaja cu nimic ( km dati inapoi,carte service alba sau fara revizii reprezentanta,garantie,dpf off, etc exemple ) plus de aste e super intretinuta atat estetic cat si tehnic si in principiu nu ma sperie cu nimic km care îi are pt ca stiu sigur ca aia sunt si in afara de asta mai garantia care spune mai multe( sigurata intretinere pe care stiu sigur ca a avut-o) era un bmw 640d fabr.11/2015 cu 60.000 km acum ce era sa mai zic de cea pe care am luat-o eu ?

Edited by obi
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

exact cum ma asteptam dupa ce am intrat cu masina in service pentru verificare,cutia de viteze si motorul in perfecta stare :thumbsup: s-au gasit 3 "probleme" 1 fisura in parbriz cca 1cm , 2 mici ciobituri in proiectorul din dreapta (explicatia a fost pietricele aruncate de masina din fata ) si a 3-a si ultima exact cum am presupus la inceput fulia la arbore are un mic joc si in scurt timp trebuie schimbata, am lasat-o pe saptamana viitoare cca 400€... Astazi schimb urmatoarele: ulei motor-filtre,lichid racire,lichid frana,lichid servo-directie,ulei cutie viteze,ulei diferential.

 

atasez si 3 poze inainte/in service

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

rog un moderator sa schimbe titlul postului in "pareri/sfaturi intretinere e92 335d" ,multumesc ! in timp am sa postez eventuale pareri/sfaturi/retrofit-uri/etc... poate ajuta si pe altcineva
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

gata , in sfarsit am plecat din service cu tot ce trebuia schimbat mai putin fulia cum am spus mai sus.. foarte multumit de serviciul si atentia acordata de cei de la bmw munchen, respect! Pana in momentul de fata sunt super satisfacut si de masina, fara probleme,fara trage stanga dreapta sau alte "minunatii" , pertotal vedem ce va urma si sa speram ca doar bine. maine urmeaza sa schimb grile fata,montat eleron LCI,si sa dau comanda de inelul argintiu de la ( nu stiu cum se numeste ca piesa) controller-ul idrive sau il schimb cu unul ceramic , ma mai documentez pana maine si atunci vad ce va fi pt ca acum am vazut ca e "sifonat" putin... orice sfat/ parere sunt binevenite si cu rugaminte de a nu ne jigni sau contrzice aiurea, respund la orice intrebare in limita bunului simt (am citit mai multe posturi neplacute) si nu vreau sa ajung acolo , orice placere/neplacere sunt binevenite si ele... sa avem numai drumuri bune !
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt achizitie, e frumoasa masina iar un bmw rulat in germania e altfel intretinut si se prezinta altfel la 240K km decat unul rulat doar in Ro. Motorul ala e de vis si trage de rupe :D da-i blana si bucura-te de ea :D

mersi :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt achizitie, e frumoasa masina iar un bmw rulat in germania e altfel intretinut si se prezinta altfel la 240K km decat unul rulat doar in Ro. Motorul ala e de vis si trage de rupe :D da-i blana si bucura-te de ea :D

 

Un Bmw rulat in Germania merge cu maxim 130 pe autobahn vorba aia, ba chiar se stie ca odata ce il aduci in Ro la 200 de mii, incepe sa isi faca rodajul. :))

Ontopic, frumoasa masina, sa o conduci fara probleme.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Un Bmw rulat in Germania merge cu maxim 130 pe autobahn vorba aia, ba chiar se stie ca odata ce il aduci in Ro la 200 de mii, incepe sa isi faca rodajul. :))

Ontopic, frumoasa masina, sa o conduci fara probleme.

 

 

Asta cu BMW care isi face rodajul la 200K e poveste....orice masina isi face rodajul in primii 10-15000 de km. In Germania se circula pe unele portiuni fara limita de viteza si din ce stiu eu nemtii le dau in gura cand le permite autobahn-ul, mai ales cine are o herghelie de 286 cai sub capota :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.