Jump to content

PROBLEME 318i


mihaisma

Recommended Posts

Buna seara,am primit cadou un 318i sedan inmatriculat in GERMANIA o masina din 2001(nu am avut niciodata aceasta marca si nu stiu ce si cum), am sa fiu scurt si la obiect.Masina nu are putere nu pot sa fac nici-o depasire iar in talon 143cp suna bine iar pe sosea nimic...Precizez ca se aude la pornire si turatii mici un sunet ca de metal, lant

post-79598-0-00368200-1475417205_thumb.jpg...... vreau sa ma ajutati cu raspunsuri si sfaturi, pareri de la ce ar putea fi. nu as vrea sa renunt la masina pentru ca este TIPLA...are tot istoricul si toate cele 5 chei

Link to comment
Share on other sites

Este o problema binecunoscuta a motorul N42, si anume un defect de fabricatie al intinzatorului lantului de distributie, care duce la uzura/spargerea patinelor si decalarea distributiei; cauta pe forum probleme N42 si vei gasi destule topicuri pe aceasta tema.

 

Probabil ca va trebui sa schimbi intinzator+patine+lant, si daca tot te inhami la o reparatie, vezi in ce stare sunt simeringurile supape si restul garniturilor, care in general la varsta asta isi dau duhul(sunt topicuri deschise pe tema asta, cauta cu search si vei gasi materia de studiu)

 

De reparat, nu o vei repara clar pe forum, dar macar vei regasi aceleasi probleme si la altii, sa cauti un mecanic care are habar de motorul N42, sunt cativa priceputi pe forum in diverse zone ale tarii.

Link to comment
Share on other sites

Nu scoate fum....dar....sincer la 100km am completat 400ml....nu ĂŽnțeleg nici consumul asta.....am sunat la 2 service-uri autorizate BMW ....pentru manopera de distribuție ĂŽmi ia 1000 lei dar nu ĂŽmi garanteazĂŁ ca asta este problema...mi.au explicat ei ceva d Vanos iar in cazul in care este aceasta piesa vinovata pentru lipsa puterii....prețul este astronomic ...... am mai sunat la câteva service-uri ĂŽnsĂŁ nici nu au vrut sa audĂŁ de modelul asta :))... ĂŽncep sa cred ca nu o scot la capĂŁt cu mașina asta ...nu m.ar deranja zgomotul d lanț dacĂŁ as avea putere și consum decent ...in 45 de km mi-a mâncat cam cât circumferințĂŁ unei țigarete din ceasul din bord nu pot face un calcul pt ca nu aveam full.....am vĂŁzut un ĂŽntreg roman pe forum deschis pe aceasta tema ĂŽnsĂŁ toate reparațiile nu au dus la rezolvare..... VA ROG SCRIEȚI ȘI ALTE PĂRERI REZOLVĂRI CE POT FACE ....am pus-o p un tester dar nu a dat nici-o eroare...
Link to comment
Share on other sites

Nu scoate fum....dar....sincer la 100km am completat 400ml....nu ĂŽnțeleg nici consumul asta.....am sunat la 2 service-uri autorizate BMW ....pentru manopera de distribuție ĂŽmi ia 1000 lei dar nu ĂŽmi garanteazĂŁ ca asta este problema...mi.au explicat ei ceva d Vanos iar in cazul in care este aceasta piesa vinovata pentru lipsa puterii....prețul este astronomic ...... am mai sunat la câteva service-uri ĂŽnsĂŁ nici nu au vrut sa audĂŁ de modelul asta :))... ĂŽncep sa cred ca nu o scot la capĂŁt cu mașina asta ...nu m.ar deranja zgomotul d lanț dacĂŁ as avea putere și consum decent ...in 45 de km mi-a mâncat cam cât circumferințĂŁ unei țigarete din ceasul din bord nu pot face un calcul pt ca nu aveam full.....am vĂŁzut un ĂŽntreg roman pe forum deschis pe aceasta tema ĂŽnsĂŁ toate reparațiile nu au dus la rezolvare..... VA ROG SCRIEȚI ȘI ALTE PĂRERI REZOLVĂRI CE POT FACE ....am pus-o p un tester dar nu a dat nici-o eroare...

 

Schimba distributia si simeringuri supape + garnituri si daca cumva ai un vanos defect (admisie sau evacuare), il schimbi si nu e nimic astronomic...un vanos sh costa undeva la 2-300 lei si unul nou aprox. 900 lei.

 

Cel mai important e sa dai de un mecanic care stie ce inseamna N42, care are cale pentru fixarea distributiei la punct si nu in ultimul rand, un mecanic care sa nu te abureasca ca "daca e vanosu', esti mancat".

 

Nu stiu din ce oras esti, dar din cate s-a mai povestit pe forum, ar fii cateva variante de macanici ok prin Bucuresti, Chitila ..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@mihaisima

Am inteles ca il cheama Florin pe baiat. Nr de telefon iti pot da colegii de pe forum care au fost pe la el. (eu sunt din TM si era prea departe, altfel si eu tot la el mergeam la cate recomadari are)

 

@wind

In Romania, toate persoanele cu care am avut ocazia sa vorbesc despre "chestii mecanice", traiesc cu impresia ca daca distributia e pe lant, ea trebuie sa fie "lifetime" (indiferent de marca,model).

De aici traieste toata lumea cu impresia ca N42 e un motor praf si pulbere. (sinceri sa fim, e printre sigurele modele pe lant cu atatea probleme la distributie).

Totusi, exista si avantaje ... din cate stiu a fost declarat prin 2001 motorul anului datorita raportului putere/consum.

 

App.

Stiti ca aproape toate E46 N42 care ajung la noi din Austria,Germania, ajung din cauza ca neamtu' renunta la ele imediat cum motorul scoate fum ?! (din cauza simeringurilor pentru care mecanicii de acolo cer niste preturi de cocaina sau in general, nu se baga) :frantics:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In București locuiesc in Chitila lucrez .... dacĂŁ m-a poți ajuta cu o locație sau un Nr d tel...ar fi minunat

 

Un mecanic bun care este langa tine (Bucurestii noi) si repara N42, este Florin, poti sa cauti pe acest thread http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/ impresii si feedback despre el.

Personal il recomand cand vine vorba de motorul asta.

Link to comment
Share on other sites

Posted 09 December 2015 - 21:52

 

snapback.pngM1haiD, on 09 December 2015 - 02:27, said:

 

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu numarul de contact domnului Florin din Bucuresti?

 

Pentru schimbat simeringuri si alte garnituri. Fun, fun.

 

Multumesc.

 

Florin 0728 444 108 recomand cu incredere acum 3 zile am fost la el e totul perfect

0

  • add.png
  • delete.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
SALUT ..... am rezolvat problema mașinii ,se pare ca porțiunea aceea d plastic de la intinzator pe care intra lanțul era fĂŁcut bucĂŁți .... reparația Distribuției s-a decurs in intervalul orar 8:30-22:30......pentru a recupera toate bucatile de la intinzator , și p cele din baia de ulei....au fost schimbate urm piese: Kit distribuție ,filtru combustibil, habitaclu, filtru ulei + ulei, filtru particule, plĂŁcute frâna fata spate geometrie....iar acum mașina e alta rupe asfaltul :D....o zi buna
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

SALUT ..... am rezolvat problema mașinii ,se pare ca porțiunea aceea d plastic de la intinzator pe care intra lanțul era fĂŁcut bucĂŁți .... reparația Distribuției s-a decurs in intervalul orar 8:30-22:30......pentru a recupera toate bucatile de la intinzator , și p cele din baia de ulei....au fost schimbate urm piese: Kit distribuție ,filtru combustibil, habitaclu, filtru ulei + ulei, filtru particule, plĂŁcute frâna fata spate geometrie....iar acum mașina e alta rupe asfaltul :D....o zi buna

Filtru particule ?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.