Jump to content

Probleme Pornire la rece 46 318i dupa schimabre filtru


crysty936

Recommended Posts

Salut,sunt nou pe acest forum deci scuzati-ma daca nu am postat unde trebuie.Am cumparat de curand un BMW e46 318i din Germania.

Vreau sa spun ca masina mergea perfect,pornea la sfert de cheie fara nici o ezitare,a avut uleiul si filtrul de ulei schimbate de o ruda in Germania atunci cand am cumparat-o.

Acum,am zis ca orice posesor responsabil,sa-i schimb si filtrul de benzina.Fiind la inceput,dupa ce l-am schimbat la service am uitat sa il iau pe cel original inapoi.

Toate bune si frumoase,filtru este k&l de vreo 200 de lei,dar,a doua zi supriza,la prima pornire incepe sa tremure si sa se inece,ceva de genul.

Se chinuie undeva intre 400-800 turatii dupa care sare la 1500 si scade lin pana cand ajunge la normal.De multe ori se opreste la primele 2 porniri iar la a 3-a o ia perfect.

Cand am fost din nou la service mi-au spus ca e de la pompa si ca sa o duc la ei sa o verifice.... alti bani alte drumuri iar filtrul original normal ca nu il mai au.

Acum va intreb pe voi daca ar trebui sa ma duc "peste ei" sa le spun sa imi dea alt filtru sau sa ma duc la alt service pentru ca au inceput sa imi bage vrajeli de genul ca fitru vechi facea presiune ca era infundat si asta nou e mai greu de trecut prin el...

Link to comment
Share on other sites

Schimba service-ul...La cat de hoti sunt unii mecanici ai sanse sa te duci sa iti schimbe filtre/ulei, sa nu schimbe nimic si sa iti mai si fure cate ceva de pe masina. Faci un test sa vezi ce presiune face pompa la rece (va trebui sa lasi masina acolo peste noapte sau cateva ore), la cald, apoi sa vezi daca tine presiunea(daca scade presiunea foarte mult in cateva minute inseamna ca se dezamorseaza instalatia si de'aici si problemele)si eventual verificat filtrul nou de benzina daca are intradevar vreun defect. E posibil si sa iti scape benzina daca l'au montat aiurea. Nici o diagnoza n-ar strica.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri.

Mentionez ca am stat langa ei cand au schimbat filtrul si doar asta au facut.

Dupa ce o pornesc masina merge bine,trage,nu se ingatuie deloc.

Singura chestie e ca mi-e frica de service-urile de rahat.

Stiti vreun service mai bun si de incredere care se pricepe la BMW-uri in Craiova?

Ah,si daca tin apasat putin pe acceleratie in momentul cand o pornesc,ca asa am vazut ca scrie in carte,nu sa o turez mult ci pana in 2000,porneste dar daca dau drumu la pedala prea devreme da sa se opreasca pana se echilibreaza ea.

Nici nu aveti idee cat de rau imi pare,sa iau o masina din Germania si sa mearga perfect si dupa sa o stric pe la service-urile din Romania...

Daca stiam imi bagam pl in el de filtru :)),ca am auzit si eu ca nu prea se schimba dar am zis sa fiu sigur.

Si filtrul este acesta http://www.ebay.com/itm/BMW-Mahle-Fuel-Filter-w-Pressure-Regulator-KL-149-/281085494306 ,vad ca la compatibilitate scrie doar motoare mari,ar putea sa fie si asta o problema?

Edited by crysty936
Link to comment
Share on other sites

Sal. Am si eu o problema la un e46 316i, cutie automata din 2003. De ceva vreme nu mai porneste decat dupa 20 de chei. Am fost la test( nu unul ci 6-7) si nu are erori. Apropo masina are si gaz( asa am cumparat-o). Dupa ce porneste merge foarte prost zici ca este inecata, miroase a benzina, da rateuri. Cand este cald motorul, se opreste la relanti, dar daca o trec pe gaz merge, darpalpaie relantiul. Daca scot mufa de la debitmetru cand ecald motorul, sta la relanti, dar imi da o eroare la cutie. Am pus alt debitmetru si tot la fel ca al meu. Nu stiu ce pot face. Ma scuzati daca s-a mai dezbatut tema, dar nu am gasit solutii

 

Am schimbat bujiile si am pus cu iridiu pt gaz, baterie noua, am schimbat pompa de benzina, si de curand am incercat sa scot mufa de la motorasul de sub capacul de culbutori si culmea porneste la sfert de cheie dar cum o pun la loc se opreste motorul. Am facut un test de compresie si este foarte buna pe fiecare cilindru.

Link to comment
Share on other sites

Sal. Am si eu o problema la un e46 316i, cutie automata din 2003. De ceva vreme nu mai porneste decat dupa 20 de chei. Am fost la test( nu unul ci 6-7) si nu are erori. Apropo masina are si gaz( asa am cumparat-o). Dupa ce porneste merge foarte prost zici ca este inecata, miroase a benzina, da rateuri. Cand este cald motorul, se opreste la relanti, dar daca o trec pe gaz merge, darpalpaie relantiul. Daca scot mufa de la debitmetru cand ecald motorul, sta la relanti, dar imi da o eroare la cutie. Am pus alt debitmetru si tot la fel ca al meu. Nu stiu ce pot face. Ma scuzati daca s-a mai dezbatut tema, dar nu am gasit solutii

 

Am schimbat bujiile si am pus cu iridiu pt gaz, baterie noua, am schimbat pompa de benzina, si de curand am incercat sa scot mufa de la motorasul de sub capacul de culbutori si culmea porneste la sfert de cheie dar cum o pun la loc se opreste motorul. Am facut un test de compresie si este foarte buna pe fiecare cilindru.

 

"motorasul de sub capacul de la culbutori" este vanosul. Cred ca acolo-i baiul. thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri.

Mentionez ca am stat langa ei cand au schimbat filtrul si doar asta au facut.

Dupa ce o pornesc masina merge bine,trage,nu se ingatuie deloc.

Singura chestie e ca mi-e frica de service-urile de rahat.

Stiti vreun service mai bun si de incredere care se pricepe la BMW-uri in Craiova?

Ah,si daca tin apasat putin pe acceleratie in momentul cand o pornesc,ca asa am vazut ca scrie in carte,nu sa o turez mult ci pana in 2000,porneste dar daca dau drumu la pedala prea devreme da sa se opreasca pana se echilibreaza ea.

Nici nu aveti idee cat de rau imi pare,sa iau o masina din Germania si sa mearga perfect si dupa sa o stric pe la service-urile din Romania...

Daca stiam imi bagam pl in el de filtru :)),ca am auzit si eu ca nu prea se schimba dar am zis sa fiu sigur.

Si filtrul este acesta http://www.ebay.com/itm/BMW-Mahle-Fuel-Filter-w-Pressure-Regulator-KL-149-/281085494306 ,vad ca la compatibilitate scrie doar motoare mari,ar putea sa fie si asta o problema?

 

Pompa sa chinuie sa tina deschis regulatorul de presiune din filtru, ori filtru are un regulator pentru o pompa cu presiune mai mare , ori pompa ta nu mai baga ca pe vremuri si nu face fata la noul regulator.

Link to comment
Share on other sites

Florin Iovan

24 October 2016 - 22:49

View PostSly1981, on 24 October 2016 - 22:43, said:

Sal. Am si eu o problema la un e46 316i, cutie automata din 2003. De ceva vreme nu mai porneste decat dupa 20 de chei. Am fost la test( nu unul ci 6-7) si nu are erori. Apropo masina are si gaz( asa am cumparat-o). Dupa ce porneste merge foarte prost zici ca este inecata, miroase a benzina, da rateuri. Cand este cald motorul, se opreste la relanti, dar daca o trec pe gaz merge, darpalpaie relantiul. Daca scot mufa de la debitmetru cand ecald motorul, sta la relanti, dar imi da o eroare la cutie. Am pus alt debitmetru si tot la fel ca al meu. Nu stiu ce pot face. Ma scuzati daca s-a mai dezbatut tema, dar nu am gasit solutii

 

Am schimbat bujiile si am pus cu iridiu pt gaz, baterie noua, am schimbat pompa de benzina, si de curand am incercat sa scot mufa de la motorasul de sub capacul de culbutori si culmea porneste la sfert de cheie dar cum o pun la loc se opreste motorul. Am facut un test de compresie si este foarte buna pe fiecare cilindru.

 

 

"motorasul de sub capacul de la culbutori" este vanosul. Cred ca acolo-i baiul. Posted Image

 

Nu cred ca este vanosul pt ca nu s-ar mai tura iar mie in turatie urca pana in zona rosie

Ulterior am mai facut si testul de compresie si este foarte bun. Ce sa mai fac? Cineva a mai avut problema mea

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Problema era de la benzina. Am sunat pe un bĂŁiat de la MHS Motors și a fost destul de amabil ĂŽncât sa ĂŽmi spunĂŁ direct sa bag numai efix de la Rompetrol ca sunt pretențioase la benzina aceste mașini,nu m-a chemat la service ca sa ĂŽmi ia banii degeaba. Acum pornește perfect cu excepția momentului când e acul ĂŽn zona rece mai sus,tipica problema de soft.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.