Jump to content

Miros de ars la motor...


MzQPauL

Recommended Posts

Salut. Am un bmw e46 320i 2.2 170cp din 2001 fl.

Problema este ca dupa ce merg cu ea mai sportiv (4000-6000) chiar si 1-2 minute,incepe sa miroasa a ars la motor. Daca bag nasul la grilele de la radiator miroase foarte puternic a ars si nu stiu ce ar putea fi.

Precizez ca nu este miros de ambreiaj. Este mai mult un miros de ars metalic intr-un fel... cum ar fii la aeroterma cand se incinge prea puternic.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu sunt prea sigur,dar eu am avut probleme cu scurgerea de ulei si am fost la service cu ea si am schimbat mai multe chestii,inclusiv garnitura de _chiulasa_ si dupa au spus aia ca nu mai am nici o problema pe tema asta... acum nu stiu ce sa zic. Am sa ma duc din nou la service sa fac o inspectie amanuntita.
Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a ramas ulei prin compartiment motor o sa scapi foarte greu de miros daca nu-l speli din pacate... si eu cand am facut test de injectoare mi-a curs ceva motorina pe acolo si mirosea in masina la un moment dat a ulei/motorina incinsa, iar cand ma dadeam jos langa roti mirosea foarte rau. Am spalat doar in locul respectiv cu o solutie si dupa cu pistolul cu aer am curatat tot si numai miroase.
Link to comment
Share on other sites

Asta nu avem cum sa-ti spunem noi daca ai vreo problema si ce riscuri...dar treaba cu mirosul daca nu iti mai curge pe niciunde de acolo e...La fostul Golf 5, mi-a sarit joja si mi-a sarit ulei peste tot era bagat in tot in electromotor,alternator.... nu l-am spalat pentru ca nu am spalat motoare si nu prea sunt de acord cu asta si am mers asa...1 an si ceva cat am mai avut masina dupa mirosea a ulei incins langa ea, in interior deloc, dar langa masina mirosea foarte tare...
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu sunt prea sigur,dar eu am avut probleme cu scurgerea de ulei si am fost la service cu ea si am schimbat mai multe chestii,inclusiv garnitura de _chiulasa_ si dupa au spus aia ca nu mai am nici o problema pe tema asta... acum nu stiu ce sa zic. Am sa ma duc din nou la service sa fac o inspectie amanuntita.

 

Cum adica ai schimbat si garnitura de chiulasa? Cati bani ai dat pentru toata "distractia" ? :))

Sunt multe locuri de unde pot aparea scurgeri de ulei: semering corp filtru de ulei, pompa vacuum, solenoizi vanos, garnitura capac, garnitura baie de ulei. Mirosul de ulei ars de obicei se simte de la pierderile de la pompa vacuum si de la capac. Verifica`le ca ma indoiesc ca ti le-a schimbat mecanicul ala minune pe toate.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.