Jump to content

Mers in suturi BMW E36 316i


Recommended Posts

A revenit problema care am avut-o iarna trecuta la un BMW E36 din 96! Deci cum a inceput sa se racoreasca afara a inceput sa imi mearga masina in suturi si fluctuatii la relanti, bujiile le-am schimbat,filtrele, mufa la debitmetru cand o scot se opreste motoru asta inseamna ca nu e de la debitmetru, furtune verificate chestia e ca doar in anotimpul rece se intampla asta , ce ar pute-a fi?????
Link to comment
Share on other sites

1.6 motoru, am pus-o pe mai multe testere dar nu a recunoscut nici un tester motorou.

 

Am fost la diferite service-uri si la fiecare am cumparat cate o piesa,doua si nimic, ma duc la service ma pune sa iau si debitmetru,valva PVC,regulator relanti,sonda lambda injectoare,fise ,nu face masina cat costa astea!!!!

Link to comment
Share on other sites

cipriane, cam asa merge treaba cu masinile vechi.

nu ai ce face, tu vrei sa iti spuna cineva boss vezi ca e de la X? Nu merge asa.

 

ia si schimba piesele pe rand si aia e. Eventual ia-le din dezmembrari cu putin noroc si ceva abilitate de comunicare poti gasi un dezmembrator caruia ii zici ca ii cumperi sonda lambda, dar daca nu e de acolo defectul ii dai piesa inapoi si inca 30 lei diferenta si iti da debitmetrul si asa mai departe.

 

eu as schimba fisele + bobina, apoi sonda lambda apoi valva pcv apoi debitmetrul.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Te-as sfatui sa nu te pripesti cu achizitile. Mai bine te documentezi putin mai bine si vezi simptomele, le analizezi si urmarind o schema logica cauti sursa. Cu piesele noi, cele legate de motor, dar nu numai, e bine sa mergi pe piese originale sau macar pe producatorul pieselor care le trimite celor de la BMW.

 

Tot la capitolul de curatat admisia, poti sa te ocupi si de regulatorul de relanti. Si furtunele toate verificate.

 

Unele piese se pot masura. In programul Autodata, dar si in altele dedicate BMW-ului (dar nu stiu daca mai sunt publice) explica cum se pot verifica individual componentele electrice/electronice, etc.

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca nici cand e cald nu merge bine, doar ca nu ai termen de comparatie. Acum, sunt 2 aspecte, primul legat de densitate, si altul legat de umezeala. Densitatea implica amestecul, deci furtune, valve, regulatoare, etc. Legat de umezeala, probabil probleme la aprindere. Verifica bobinele, fisele - cum a zis si Cosmin. Le poti verifica si fara sa le schimbi. Le poti masura, le poti stropi sa vezi daca fac masa...etc, sunt convins ca un mecanic te poate ajuta sa le faci pe toate.
Link to comment
Share on other sites

eu tot la e36, am schimbat corpul clapetei de acceleratie pentru a scapa de probleme cu relantiul. Desi l-am curatat nu a ajutat. Corpul acel are un regulator de relanti, care din pacate chiar daca il cureti il poti strica, este un ax inauntru care probabil ramane fara ungere si nu mai lucreaza cum trebuie. Eu as incerca cu un nou corp de clapeta. Eu am gasit destul de ieftin din dezmembrari. Gasisem si regulatorul nou, undeva in america, la un pret ametitor.
Link to comment
Share on other sites

La tine la rece ,cantitatea de benzina e mai mare decat normal din cauza.senzorului de temperatura aflat pe corpul motor, dar lot fi si alte cauze care duc la un relanti intrerupt.Astupa intrarea in valva EGR si incearca sa pornesti masina si apoi spune cum merge la relanti.Din ce an e masina?
Link to comment
Share on other sites

La tine la rece ,cantitatea de benzina e mai mare decat normal din cauza.senzorului de temperatura aflat pe corpul motor, dar lot fi si alte cauze care duc la un relanti intrerupt.Astupa intrarea in valva EGR si incearca sa pornesti masina si apoi spune cum merge la relanti.Din ce an e masina?

 

din 1996, azi sa incalzit un pic si merge mai bine dar cand se raceste iar merge in suturi.

Link to comment
Share on other sites

Nu, ci ar trebui inlocuit cu altul nou dar care sa aibe aceleasi caracteristici cu cel original, sau varianta roaneasca si mai ieftina de montat o reziztenta in paralel cu acel senzor ( trebuie tatonata ,in jurul a 6,2k ) pentru a " pacali " calculatorul masinii , ca sa nu mai de-a comanda pentru mai multa benzina. vezi mai multe pe blogul meu : http://bmw-roads.blogspot.ro/p/senzorii-de-temperatura.html
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.