Jump to content

e90 320d - from ZERO to HERO


Theo42

Recommended Posts

Mustangul 2.3 ecoboost nu are 300 cp sau ceva de genu?

Ba da,insa are cuplu mai mic decat mine si 1,7 tone comparat cu 1,45 cat am eu. :)

+ Jante pe 19" vs 16".

@Andrei Tipsul l-am luat de la colegul ckh,a fost de vanzare aici pe forum si l-am pus la alex(baiatul care se ocupa de masina mea). Parca m-a costat 250ron moftul,oricum a durat ceva montajul pentru ca vreo 2h am stat doar sa il aliniem cum am vrut. Taie,sudeaza iar etc.

Gasesti la topgear tipsuri de inox,tot in jurul a 200ron.

Insa isi merita toti banii,schimba complet aspectul. Ovalul ala era oribil,l-am urat de cand am luat masina..

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Am dezapezit ieri masina,pe seara am scos-o la plimbare prin bucuresti,totul dezapezit si fara emotii.

Spre sfarsitul serii,stiind ca masina deja era calda am fugit intr-o parcare ca un copil fericit sa vad daca pot sa ma joc putin. Toate bune si frumoase,pe sport(sa nu omoram cutia),dsc/dtc off te distrezi ceva insa trebuie turata destul de mult. Per total mi-am facut damblaua si anul asta,singurul downsize e ca la un moment dat am prins pe sub zapada putina gheata si n-a mai vrut sa fuga.Tras maxim de volan,frana din toate colturile(oricum abia plecam de pe loc) si am luat un morman de zapada afanata,presand cam 10cm zapada cu coltul barii. No harm done,m-am uitat deja la proiector,grile,bara,crapaturi etc. totul e in perfecta stare.

Sunt in schimb foarte incantat de cum porneste,nu stiu cum e pe la voi insa la mine porneste ca vara,invarte o singura data.

O sa pun azi filmulet cu pornirea la -8c,super ok pentru un diesel. Motorina de iarna de la rompetrol.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am uitat sa mai pun filmuleĂâşul .

Masina merge bine,tot aĂâ˘tept caldura sa ii fac ce mai vreau eu pe la ea. Mâine urmeazĂŁ boxele fata de logic 7 + tweetere. Ma uit la ele momentan,nu am avut timp sa le pun.

Cred ca trebuie curĂŁĂâşat egr'ul,ĂŽmi tot da position control de ceva timp si nu m-am mai uitat pe acolo. Cand o sa am timp sa ma ocup de egr o sa ii scot si clapetele de la admisie (nu mai am DPF deci sunt mai degeaba) si cred ca ii ĂŽnlocuiesc si tamponul cutiei si cele de pe evacuare. Sunt ale ei si am un vad dubiu ca cel putin cel de la cutie e spre sfârĂâ˘itul vieĂâşii. Cele de la motor au fost schimbate acum 2 ani tot de mine,bĂŁnuiesc ca ĂŽncĂŁ se Ăâşin bine.

In rest,de cand i-am fĂŁcut cutia,spĂŁlatĂŁ,apa,paie si bĂŁtaie. :) b432ebc3fffecd046d9664d1c93b6b8f.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Update: montat azi boxe fata si tweetere de logic 7. Toate bune,la volum mic se aud extraordinar fata de ce aveam eu ĂŽnainte. ĂnsĂŁ cand dau mai tare ĂŽncepe problema. Pe cati ohmi sunt boxele de logic 7? Cele standard erau de 4,astea sunt pe 2 sau tot pe 4? Dar tweeterele?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Update: montat azi boxe fata si tweetere de logic 7. Toate bune,la volum mic se aud extraordinar fata de ce aveam eu ĂŽnainte. ĂnsĂŁ cand dau mai tare ĂŽncepe problema. Pe cati ohmi sunt boxele de logic 7? Cele standard erau de 4,astea sunt pe 2 sau tot pe 4? Dar tweeterele?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ai montat si amplificatorul de L7?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu inca,sunt nehotarat daca sa fac retrofitul complet la l7 sau sa imi pun un amplificator pe 6 canale(pe care deja il am) pentru 2 sub + 4 boxe/tweetere.

Nu sunt mare audiofil si nu stiu cat ar renta sa mai investesc inca 500e minim pe partea asta pentru retrofitul complet.

Intre timp am anulat clapetele de la admisie,cea mai buna decizie posibila. Neavand dpf ele ramaneau deschide constant si nu faceau decat sa stea sa bata aerul in ele. Aveau un joc extraordinar,axul era mancat pe clapeta nr 4 destul de mult. Chiar daca la n47 au rezolvat problema cu inghititul clapetei(clapeta e mai mare decat gaura) tot exista sansa de a manca un lagar sau chiar o bucata din ax. In ambele cazuri,bine nu era..

Am poze pe telefon,o sa le urc mai pe seara cu starea lor. Ah si inca ceva,extraordinar de multa calamina gasita,in admisie era ok (a fost curatata cand s-a refacut motorul) insa pe teava de la egr cred ca stratul avea minim 2cm,era practic blocat fluxul de aer. Cum sa nu dea eroare saracul,el poate deschide insa daca nu trece nimic dupa el degeaba. Am mai gasit si un vacuum gatuit,s-a rezolvat si asta. In final masina se comporta putin mai bine la turatii joase,am scapat de o parte din trepidatia de "diesel" din relanti (daca deschideam usa inainte tremura tot ce se gasea in fata de usa) si am scapat de eroarea pe egr.

Link to comment
Share on other sites

Povesti,povesti. Dupa o groapa zdravana luata acum o saptamana ieri am remarcat ca la viteza mica scartaie ceva pe spate la cazan. M-am apasat pe masina,scartaie pe spate-dreapta.

Am fost azi la alex,amortizorus mucius.E scurs de tot,bine ca arcul e intreg. O mai las asa 2 saptamani pentru ca oricum urma sa ii pun arcurile,macar sa le fac pe ambele o data. (zic ca mai astept atat ca poate se mai duce din zapada/sleauri) Intre timp comand piesele. Daca tot umblu pe acolo as vrea sa ii iau si flanse pe fata + protectii noi pentru amortizoare. Se mai schimba si altceva?

Sachs/bilstein,ce sa pun?

Link to comment
Share on other sites

25k km de la curatare cu motorina din ro. Cam asa se fac..

Bine ale mele au stat si deschise non-stop(fara sa le mai incline putin actuatorul in turatie) si probabil depuneri vizibile sunt si de acolo.

 

Vezi pe topicul meu cum aratau clapetele la prima curatare, km la bord aprox 120.000. Foarte putin murdare. Sfatul meu e sa schimbi si epuratorul de gaze.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Am vrut sa il schimb insa cand am sunat la mhs mi-au zis ca vine cu tot cu capacul de culbutori la un pret de 1600ron. Am zis pas.

Se gaseste separat?

La clapete am pus dop in capat sa nu scape presiune ( garnitura + un surub de 13 ) . Diferenta nu stiu se sa zic,poate putin in ture joase insa eu oricum avand dpf off clapetele mele erau acolo doar sa stea. Am scos tot,clapete,lagare,ax,am anulat inclusiv tija de la actuator pentru ca lucra in gol.

Masina oricum de cand cu dpf off + soft e cu totul altceva,in anumite ture chiar si pe D unde am cuplul limitat electronic se simte ca vrea sa fuga,se ridica de bot instant. Ca idee,pe 205 cauciuc ( vara asta am in plan sa trec la 255 pe spate ) cu dsc off + pe sport + kickdown de pe loc scartaie roata pana la 80-90. Nokian wr d4,uscat pe jos,temperaturi sub 0c.

Cuplul pe care i-l poti da jos cu o simpla resoftare e incredibil pentru un 2.0d,la 1300ture am peste 140nm,la 1500 am full boost in turbo,cuplul maxim sta pana aproape de 4000rpm. Din punctul asta de vedere n47 chiar e un motor reusit,chiar daca toti fug de el pentru problemele cu distributia ( pe care si eu o sa o schimb din nou in 30-40k,just to be safe,momentan am 50k cu cea noua ) La 1500ron kitul,chiar nu o vad ca pe ceva scump. Am calculat acum si mai mult ma costa 2 amortizoare + arcuri + flanse...

edit: M-am mai interesat de parbriz ca se termina iarna. 1000ron,cel mai ieftin am gasit cu 885. Cine zicea de 550 lei pe aici pe piklington? Vreau si eu :))

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

La mine vine cu tot cu capacul de la culbutori si e de plastic ceva. O sa ma uit si pe acolo mai exact pentru ca si eu am vrut insa cand cei de la mhs mi-au zis ca piesa e 1600ron am zis pas. Am n47,nu m47.

@cavaliere La ce corp de aluminiu te referi? Am curatat supapa si "teava" din admisie. Daca prin corp te referi la racitorul de gaze al egr'ului atunci nu,la ala n-am umblat si nu stiu sa se umble. Egr'ul propriu zis cand il dai jos trebuie sa gatui furtunele altfel pierzi niste mai mult antigel.

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revin si eu pe aici dupa o pauza. Cazanul merge bine,in curand ne asteapta o noua revizie + amortizoare/arcuri/flanse noi .

Intreb si eu pentru ca nu am gasit mai nimic despre asta si vreau cumva sa scap. De cand i-am facut primul soft masinii la cateva ore distanta a inceput sa "bata" ceva pe spate in accelerari puternice. Doar intre o anumita turatie si doar la o anumita pedala (niciodata la talpa) ceva baraie in spatele masinii. Am luat-o prin eliminare,am schimbat ambele flanse ale cardanului care erau semi-muci,uleiul in diff,acum urmeaza sa schimb bucsa de la grup.

Ce poate fi altceva? S-a mai confruntat cineva cu o situatie de genul? Sunetul e prezent acolo deja de 6 luni,s-a ameliorat putin cand am schimbat flansele insa nicio schimbare in rest. Nu m-a deranjat pana acum pentru ca e foarte rara situatia in care face si cred ca se intampla o data la 2 saptamani sa il aud. Repet,seamana cu o bataie,merg in 2000rpm si accelerez putin mai tare,din spatele masinii se aude un "brrrrrrrr" + o vibratie in caroserie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Niciun raspuns in 2 saptamâni,cool.

Mai postam ca se pune praful,cazanul merge bine. 182k km pe bord,~30k cu motorul asta.

A apĂŁrut pe tester o bujie arsa,in rest nimic nou. Motorina,spĂŁlat si detailingul interior periodic,nimic in plus :)

In schimb a primit volan cu padele + presuri de velur (nu sunt oe,luate de pe olx,ĂŽnsĂŁ sunt foarte mulĂâşumit de calitate) . Punem si poze.

Ma tot Ăâşin sa ii schimb amortizoarele si sa trec pe arcuri eibach,mai am 1k si fac revizia,le combinam atunci..42284cbaa73e9f661955b676e9aba2f3.jpg381bbe97bf4c8ce80569e39ed976c2ab.jpg9986680d98b5e87c9342c249d86ff21c.jpgpost-67923-14913300642089_thumb.jpgb00bd56f38c05e53c470d56a3af9a2a3.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.