Jump to content

Achizitie BMW 318- sfaturi


crus

Recommended Posts

Salut!

 

Doresc sa achizitionez un BMW 318 din anul 2008, pana in 160 000 km, 143CP.

As dori sa aflu DOAR de la persoane ce detin acest model pareri pro si contra unei astfel de achizitii, ce probleme/ defectiuni ati avut la acest model si ce consturi de intretinere are.

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Doresc sa achizitionez un BMW 318 din anul 2008, pana in 160 000 km, 143CP.

As dori sa aflu DOAR de la persoane ce detin acest model pareri pro si contra unei astfel de achizitii, ce probleme/ defectiuni ati avut la acest model si ce consturi de intretinere are.

 

Mersi!

 

 

super masina. am 250k km si merge perfect. reviziile le fac doar la bmw. 2008 pana n 160k km reali este imposibil. in caz ca gasesti o sa coste destul de mult . eu am avut ZERO probleme. bafta

 

 

177cp are probl cu galeria de admisie (dupa 250k km) daca o schimbi (2400 ron ) nu e nicio probl.

 

ce buget ai?

Edited by lavi4175
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut!am eu 318i septembrie/2007/130cp/140000 km .masina am cumparat-o de la cineva care a adus-o din germania,verificata la bmw.investitii:cauciucuri noi vara/iarna,garnitura pompa vacuum,simeringuri supape + distributie(ca tot desfacusem motorul) total cam 600e la care se adauga schimbul de consumabile + incarcare freon (facute la reprezentanta) 200e.masina o am de 6 luni.consum 10-13% in oras in functie de anotimp,aproximativ 6 afara.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

318i, 2006, 129cp, 150.000km. Ce-i drept m-a costat destul de mult, ĂŽnsĂŁ vreau doar sa spun ca poți gĂŁsi cu siguranța mașina in km pe care ii cauți daca ești dispus sa plĂŁtești prețul care il face. Alte sfaturi nu pot oferi, am mașina de doar 2 luni. Poate doar sa confirm consumul, 11-13 in oraș si 7-8 afara.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut!am eu 318i septembrie/2007/130cp/140000 km .masina am cumparat-o de la cineva care a adus-o din germania,verificata la bmw.investitii:cauciucuri noi vara/iarna,garnitura pompa vacuum,simeringuri supape + distributie(ca tot desfacusem motorul) total cam 600e la care se adauga schimbul de consumabile + incarcare freon (facute la reprezentanta) 200e.masina o am de 6 luni.consum 10-13% in oras in functie de anotimp,aproximativ 6 afara.

 

Incarcare freon 200 euro? Incarcare cu freon care se face cu exact acelasi aparat la orice persoana care se ocupa cu asta si care costa de 6-7 ori mai putin in mod normal. Ia posteaza o serie de sasiu sa vezi ca nu are km aia.

Edited by All
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cata vrajeala intr-un singur post... Incarcare freon 200 euro? Incarcare cu freon care se face cu exact acelasi aparat la orice persoana care se ocupa cu asta si care costa de 6-7 ori mai putin in mod normal. Ia posteaza o serie de sasiu sa vezi ca nu are km aia.

+ consumabile a scris :)

Link to comment
Share on other sites

Incarcare freon 200 euro? Incarcare cu freon care se face cu exact acelasi aparat la orice persoana care se ocupa cu asta si care costa de 6-7 ori mai putin in mod normal. Ia posteaza o serie de sasiu sa vezi ca nu are km aia.

De ce esti asa sigur ca nu are km aia? Da, e posibil sa nu ii aiba, dar e posibil si sa ii aiba daca omul a verificat atent. Si eu am 318 din 2006 si am 150k, reali.

Link to comment
Share on other sites

super masina. am 250k km si merge perfect. reviziile le fac doar la bmw. 2008 pana n 160k km reali este imposibil. in caz ca gasesti o sa coste destul de mult . eu am avut ZERO probleme. bafta

 

 

177cp are probl cu galeria de admisie (dupa 250k km) daca o schimbi (2400 ron ) nu e nicio probl.

 

ce buget ai?

 

sa vad, undeva pana in 7000 euro

 

318i, 2006, 129cp, 150.000km. Ce-i drept m-a costat destul de mult, ĂŽnsĂŁ vreau doar sa spun ca poți gĂŁsi cu siguranța mașina in km pe care ii cauți daca ești dispus sa plĂŁtești prețul care il face. Alte sfaturi nu pot oferi, am mașina de doar 2 luni. Poate doar sa confirm consumul, 11-13 in oraș si 7-8 afara.

 

ms de raspuns si de info vizavi de consum

 

salut!am eu 318i septembrie/2007/130cp/140000 km .masina am cumparat-o de la cineva care a adus-o din germania,verificata la bmw.investitii:cauciucuri noi vara/iarna,garnitura pompa vacuum,simeringuri supape + distributie(ca tot desfacusem motorul) total cam 600e la care se adauga schimbul de consumabile + incarcare freon (facute la reprezentanta) 200e.masina o am de 6 luni.consum 10-13% in oras in functie de anotimp,aproximativ 6 afara.

 

ok. ms!

 

super masina. am 250k km si merge perfect. reviziile le fac doar la bmw. 2008 pana n 160k km reali este imposibil. in caz ca gasesti o sa coste destul de mult . eu am avut ZERO probleme. bafta

 

 

177cp are probl cu galeria de admisie (dupa 250k km) daca o schimbi (2400 ron ) nu e nicio probl.

 

ce buget ai?

 

poti sa'mi spui din ce an e si ce consum are a ta? mersi!

Link to comment
Share on other sites

vrei sa cumperi 318d sau 318i? sunt diferente semnificative intre costuri de achizitie, consum, costuri de intretinere, probleme cunoscute, etc.

 

fiecare are avantaje si dezavantaje; cel mai important este sa fie bine intretinut si cu istoric destul de clar de service.

Link to comment
Share on other sites

vrei sa cumperi 318d sau 318i? sunt diferente semnificative intre costuri de achizitie, consum, costuri de intretinere, probleme cunoscute, etc.

 

fiecare are avantaje si dezavantaje; cel mai important este sa fie bine intretinut si cu istoric destul de clar de service.

 

inca nu m'am hotarat. un criteriu important ar fi consumul. am vazut pe mobile.de o gramada de anunturi cu consumul declarat "≈ 5,9 l/100km (mixt);≈ 4,9 l/100km (extraurban); ≈ 7,9 l/100km (urban)", dar nu stiu ce sa spun...unul e cel declarat si altul cel real

 

as aprecia orice alt sfat de care sa tin cont. Ms!

Link to comment
Share on other sites

inca nu m'am hotarat. un criteriu important ar fi consumul. am vazut pe mobile.de o gramada de anunturi cu consumul declarat "≈ 5,9 l/100km (mixt);≈ 4,9 l/100km (extraurban); ≈ 7,9 l/100km (urban)", dar nu stiu ce sa spun...unul e cel declarat si altul cel real

 

as aprecia orice alt sfat de care sa tin cont. Ms!

 

La 318d cam acesta este consumul - in general pana in 120km/h extraurban ceasul indicator de consum instantaneu este putin sub valoarea de 5l/100Km.

In Bucuresti, am consum de 7l/100km si fac zilnic 10km (dus) in ~45min.

Din punct de vedere al consumului nu am ce sa ii reprosez.

 

Un aspect in defavoarea diesel-ului este zgomotul specific de tractor la viteze mici si probabil costuri mai mari de intretinere fata de un benzinar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La 318d cam acesta este consumul - in general pana in 120km/h extraurban ceasul indicator de consum instantaneu este putin sub valoarea de 5l/100Km.

In Bucuresti, am consum de 7l/100km si fac zilnic 10km (dus) in ~45min.

Din punct de vedere al consumului nu am ce sa ii reprosez.

 

Un aspect in defavoarea diesel-ului este zgomotul specific de tractor la viteze mici si probabil costuri mai mari de intretinere fata de un benzinar.

 

 

corect

si eu am 318D urban 6.8l/100km extraurban poti sa o calci cat vrei de 5.5l/100km nu trece

referitor la benzinar cred ca este mai indicat pentru Romania fara autostrazi,dar depinde de fiecare

daca vrei consum mic/desel si reparatii mai costisitoare in timp

consum mai mare benzin si reparatii mai putin costisitoare in timp

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La 318d cam acesta este consumul - in general pana in 120km/h extraurban ceasul indicator de consum instantaneu este putin sub valoarea de 5l/100Km.

In Bucuresti, am consum de 7l/100km si fac zilnic 10km (dus) in ~45min.

Din punct de vedere al consumului nu am ce sa ii reprosez.

 

Un aspect in defavoarea diesel-ului este zgomotul specific de tractor la viteze mici si probabil costuri mai mari de intretinere fata de un benzinar.

 

Ms frumos!

Link to comment
Share on other sites

116i, motor de 2000 CMC, 2009, viteza medie in oraș 17km/h, consum 13,5℅ , de la ĂŽnceputul iernii - doar drumuri foarte scurte (max.2,5km). e important acest aspect, dacĂŁ am face drumuri intre 5 - 10 km, tot ĂŽn oraș, consumul ar scĂŁdea simțitor.
Link to comment
Share on other sites

consumul depinde foarte mult de drumurile pe care le faci preponderent:

- drumuri scurte in oras (<5km) - motorul nu prea are timp sa se incalzeasca, risc de infundare DPF: se recomanda benzina; consum probabil 318i: ~12-13%, 318d: ~11-12%

- drumuri medii in oras (>5km), drumuri rare in afara orasului - aici depinde de aglomeratie: daca este foarte aglomerat, probabil e mai bine benzina; la diesel creste riscul de infundare DPF, probleme turbina, injectoare, etc; trafic usor: ambele variante sunt ok; consum probabil 318i: ~10-12%, 318d: ~9-10%

- drumuri medii in oras (>5km), dar drumuri dese si destul de lungi in afara orasului (macar 50% din km) - se recomanda diesel;

- drumuri lungi zilnice (naveta, 7-8km in oras, >10-15km in suburbii - se recomanda diesel; consum probabil 318i: ~9-10%; 318d: ~8-9%

- drumuri exclusiv in afara orasului: clar diesel; consum probabil 318i: ~7-9%; 318d: ~6-8%; evident, depinde de cat de grea e talpa :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.