Jump to content

F10 525d M-pack+ Black Saphire


flavius.paul

Recommended Posts

Mulțam!

 

Intre timp etrierii au capatat o nou suflu de culoare, iar cat despre placute, desi mai am ceva carne in ele, as vrea sa le schimb. Proprietarul vechi a montat RoadHouse pe discuri si as vrea sa trec pe ceva mai calitativ. Oscilez intre ate, trw, zimmerman. Pareri?

Discuri numai BMW OE! Vezi ca e promotie la BMW si au reduceri mari la tot ce inseamna sistem franare de pana la 40% parca. Un disc pe fata de F30 era la ~350 RON

 

Am gasit link-ul: http://www.bmwnews.ro/oferteservice/?utm_source=farcebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=BMWService

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

@Tavicu - interesant pontul / oferta. Este atractiva dar mai incolo, discurile in cazul meu sunt noi puse odata cu placutele, de aceea as schimba doar placutele fata pt. piticii mei de pe creier ce cauta cele mai eficiente placute pe discurile deja existente.

 

@crazyboy - Discutii pot fi interminabile pe tamatica aceasta. Daca as fi luat 535d costurile erau similare cu privire la modificari, din cauza microbului personal.

 

Intre timp, apusul zilei prin reflexiile jucarie dupa o spalare temeinca in stilul caracteristic:

 

 

NAX_1556rs_copy.jpg

 

NAX_1571_copy.jpg

 

NAX_1596.jpg

 

NAX_1589_copy.jpg

 

NAX_1636.jpg

Edited by flavius.paul
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

"Pentru a te bucura cu adevarĂŁt de plĂŁcerea de a conduce, ĂŽn perioada 01.04.2017 – 30.06.2017, ai pânĂŁ la 40% discount la plĂŁcuĂžele Âşi discurile de frânĂŁ, la dealerul tĂŁu BMW. "

 

Vezi ca este si pentru placute :) nu doar discuri.

 

Eu tocmai ce le-am schimbat in martie si am pus ate + trw! Daca stiam de oderta mai asteptam! Deja au inceput sa scartie si vreau sa ma duc sa vad daca rezolv cu o curatare.

 

P.s am schimbat la Service Scream (Tezparii) bmw si personal nu m-as mai duce. Mi-au dat impresia ca au facut treaba pentru a posta pe farcebook! Etrierii nu au fost curatati deloc cu o periuta ceva desi cadea "pamant" din ei cand ii miscai putin si de pasta aceea ca sa nu frece metal pe metal e deja sf.

 

Daca te decizi sa nu schimbi la reprezentanta si esti din buc iti fac eu cadou doua pliculete de pasta de frana de la BMW daca vii sa le iei :)

Link to comment
Share on other sites

Mulțam!

 

Intre timp etrierii au capatat o nou suflu de culoare, iar cat despre placute, desi mai am ceva carne in ele, as vrea sa le schimb. Proprietarul vechi a montat RoadHouse pe discuri si as vrea sa trec pe ceva mai calitativ. Oscilez intre ate, trw, zimmerman. Pareri?

 

Aceeasi dilema am avut is eu, pana la urma am luat zimmerman + placute textar, gama de discuri perforate cu protectie la rugina, ar arata bine pe utilaj avand vedere ca ai etrierii vopsiti.

 

Disc frana punte fata ZIMMERMANN 150.3483.52

Disc frana puntea spate ZIMMERMANN 150.3480.52

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

20170426_174016.jpg

20170429_160321_copy.jpg

20170429_160332_copy.jpg

20170429_160423_copy.jpg

20170429_160440_copy.jpg

 

 

Pana la urma colegilor am montat pe fata ATE, poate pe viitor voi merge pe TRW sau Zimmerman. Am schimbat si lichidul de frana pe o varianta profi de la Motul si pot spune ca acum frana a devenit o placere, mult mai ferma si responsive. Nu stiu daca din cauza placutelor sau a lichidului caci au fost schimbate in acelasi timp, dar a fost o schimbare mai mult decat binevenita. S-a schimbat totodata si intinzatorul de la cureaua de accesorii, aveam o mica zdranganeala la pornirea motorului din cauza lui.

 

Totodata am facut programare de schimb de distributie, astept 3 iunie sa vedem ce si cum.

 

Dupa Pasti am realizat evacuarea in inox cap - coada unde am montat la mijloc o evacuare sport mica de inox pentru a face Y-ul cu ajutorul ei, sunt putin dezamagit ca e cuminte ca si sound, ma asteptam sa fie mai prezenta in accelerari. De la volan nu e nici o diferenta ca sunet - se comporta ca stock. Cred ca voi scoate in viitor toba intermediara. S-au montat tips-urile de 900mm achizitionate de la Pilot PT - rezultatele atasate :D

 

Am noi ganduri ce cred ca le voi realiza in viitorul apropiat: bara spate va intra la vopsit si cu ocazia asta cred ca voi face difuzorul M5 un gri sobolan mult mai inchis.

Vrea si fata sa o schimb, voi vinde bara actuala asa cum e in momentul de fata si vreau sa montez bara de M5 (varianta cu proiectoare) + Splittere in zona proiectoarelor din fibra de carbon. Ce spuneti? Merita schimbarea de look?

Edited by flavius.paul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca o sa arate mai bine cu difuzorul gri-negru.Acum arata bine cu bara fata si va arata cel putin la fel de bine si daca vei face schimbarea la M5 cu splitere insa ce nu mi se pare mie ok pe langa difuzor, este spoiler-ul cromat de pe portbagaj.

 

Nu ma intelege gresit, masina arata extraordinar de bine si m-as uita la ea pe strada incontinu asa cum e facuta acum, dar daca ar fi sa mai modific eu ceva asta as face.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@win60 - Te inteleg perfect, apreciez punctul de vedere. Suntem pe aceeasi idee, maine las masina la vopsit bara, si implicit voi cere sa faca difuzorul un gri inchis perlat. Nu prea am inteles mentiunea cu spolier-ul cromat de pe portbagaj, e din fibra de carbon instalat.

 

Cat despre bara M5, inca cumpanesc, ar fi 300euro bara, daca nu voi pune splitere din fibra carbon, am mai gasit asa ceva, dar usturator la transport, ar fi 240$ +140$ + tva:

 

Ar fi ideal daca as gasi modelul acesta de lip undeva prin UE, dar nimic, doar modele ce nu se inchega la fel de bine in design ca si acesta :(

 

 

HTB1_PGCx_QXXXXXXo_Xp_XXq6x_XFXXX6.jpg

HTB1_Jh_Gx_QXXXXXco_XXXXq6x_XFXXXE.jpg

HTB13_QN7_QXXXXXXia_XXXq6x_XFXXXJ.jpg

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

A plecat in Y de la mijloc cu evacuarea cum se face si la E60 de obicei cel mai simplu, nu? . Scuze, eram adormit, am vrut sa spun de spoiler ca nu i sta ok cu carbon. Mi se pare de domeniul trecutului si nu se potrivește cu culorile mașinii. Fa l exact culoarea mașinii si cu difuzorul schimbat o sa fie o schimbare in bine.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca tot faci un lucru, fa-l pana la capat. pune bara M5 1:1, adica exact cum e cea OE, mai lata. Pune aripile mai late. Renunta la proiectoare. cat despre fusta/splitere, vei decide ulterior, dar daca pui bara M5 lata, ai multe optiuni; daca pui replica de aia cu proiectoare, nu prea ai optiuni
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sau cum zice Harsh...daca tot ai niste banuti care te incurca, altii nu ar reusi sa o faca nici cum o ai acuma, dar sa se mai gandeasca sa schimbe ce e acuma ca sa puna "altceva".

 

Eu zic ca tot ce-i lipseste difuzor-spoilerul revopsite cum ti-am spus. Adica un 500-600 lei si e ok...sa mai bagi 1000 euro + si....intelegi tu ce vreau sa spun.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@WIN60 & @harsh - corect, suntem pe aceleasi idei, pe luna viitoare imi doresc sa montez si botul de m5, momentan are prioritate revizia schimbului de distributie, iar dupa va urma si schimbul de look.

 

Intre timp, spatele asa cum se vorbea, a fost reimprospatat cu bara revopsita si difuzorul intr-un gri mult mai inchis + perla.

 

Totodata, a fost din nou rasfatata cu mici corectii de lac + protectii de conservare a lucrarii si un luciu cat mai intens, s-a procedat astfel:

 

- 1-2 pasi cu rotativa + HCC 400 + Quantum galben

- 1 pas cu rotativa + PF2500 + Quantum verde

- 1 pas cu DA + PF 2500 + Quantum verde

- 1 pas cu DA + Wolf Nano Glaze

- Wolf Chemicals Mystery Juice SiO2 protection

- Wolf Chemicals Nano QD pe geamuri exterioare

- Nanolex Trim pe cele cateva chedere exterioare

- Carpro Perl pe chederele interioare

- detailing rapid interior (Wolf Chemicals Interior dressing)

 

- curatare si dressing rapid motor

- curatare/protectie piele (APC 1:20 + Gyeon leather coat)

 

 

18358923_1538261312871366_994084019275317471_o.jpg

 

18402191_1539247959439368_7729468566769521654_o.jpg

 

18404193_1539876562709841_7394282525910628467_o.jpg

 

18422309_1538261012871396_7956827389707929731_o.jpg

 

18449331_1539247682772729_2034386256088312951_o.jpg

 

18449532_1539876299376534_3600522837110593304_o.jpg

 

20170513_223040.jpg

 

NAX_3396.jpg

 

NAX_3398.jpg

 

NAX_3403.jpg

Edited by flavius.paul
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

NIKON CORPORATION NIKON D610

10/8000s ƒ/2 ISO400 85mm - exif-ul din ultimul cadru.

 

In principiu folosesc cateva lentile fixe la diafragme cat mai deschise :D

 

De exemplu la aceasta facuta ieri in drum spre Gura Humorului, am folosit un Sigma Art de 20mm / f1.4

 

NAX_3473_copyrs.jpg

Edited by flavius.paul
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.