Jump to content

de ce s-a renuntat la motorul in 6 cilindri


cristianghiras

Recommended Posts

E valabil si in ue la fel ca la noi.Taxe mai mari pt motoarele peste 2000 cmc,asa ca au facut un motor peste 2000 cmc care sa aibe performante mult mai bune decat cel de 2,1 si pt.care se platea aceleiasi taxe. :blink:
Link to comment
Share on other sites

E valabil si in ue la fel ca la noi.Taxe mai mari pt motoarele peste 2000 cmc,asa ca au facut un motor peste 2000 cmc care sa aibe performante mult mai bune decat cel de 2,1 si pt.care se platea aceleiasi taxe. :blink:

240375[/snapback]

 

simplu si corect ce a zis colegul.

pe de alta parte stiai ca noul 320i cu 2000cmc in 4 cilidri va avea 170cp la fel ca motorl l6 2171cmc. doar ca in afara de putere ma sunt si alte aspecte care fac diferenta de un motor in 4 cu unul in 6

Link to comment
Share on other sites

simplu si corect ce a zis colegul.

pe de alta parte stiai ca noul 320i cu 2000cmc in 4 cilidri va avea 170cp la fel ca motorl l6 2171cmc. doar ca in afara de putere ma sunt si alte aspecte care fac diferenta de un motor in 4 cu unul in 6

240623[/snapback]

 

si aspectele respective...le cunoaste cineva?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
La motorul de 2.0L si 170cp in 4 cilindrii cuplul e acelasi de 210Nm, la fel ca la motorul de 2.2L si 6 cilindrii. A evoluat tehnologia. La ce sa mai pui un motor greu de 6 cilindrii cand poti sa pui unul de 4 cilindrii mai usor cu aceeasi putere
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.