Jump to content

Dezmembrez motor 2.0 Valvetronic (N42B20)


All

Recommended Posts

Se vinde orice piesa. Motorul a prins joc in cuzineti, motiv pentru care am decis sa il inlocuiesc cu totul. Restul pieselor sunt in stare foarte buna: ax valvetronic, axe cu came, baie de ulei, senzori, pistoane, segmenti, bloc etc. Motorul are 215 400km care pot fi confirmati prin istoric si diverse facturi (a fost pe masina personala).

Pot sa aduc piesele in Buzau, Ploiesti, Bucuresti mai putin blocul deoarece nu am cu ce sa il transport.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Se vinde orice piesa. Motorul a prins joc in cuzineti, motiv pentru care am decis sa il inlocuiesc cu totul. Restul pieselor sunt in stare foarte buna: ax valvetronic, axe cu came, baie de ulei, senzori, pistoane, segmenti, bloc etc. Motorul are 215 400km care pot fi confirmati prin istoric si diverse facturi (a fost pe masina personala).

Pot sa aduc piesele in Buzau, Ploiesti, Bucuresti mai putin blocul deoarece nu am cu ce sa il transport.

Vreau eu senzorul excentric ax cu came.

 

 

Codul OEM: 11377527016

Coduri similare: 11377513783 si 11377506503

Piesa, la demontare, nu trebuie sa prezinte urme de ulei in zona mufei altfel este defecta.

 

Reperul nr. 7 -> http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VR71-EUR-12-2005-E91-BMW-320i&diagId=11_3009

0744619051-Gabriel, da-mi un telefon ca sa vorbim oricand poti.

Link to comment
Share on other sites

Vanosurile nu mai sunt.

Din pacate senzorul excentric ax cu came nu se mai poate vinde deoarece tocmai am descoperit ca cel de pe motorul nou este stricat si sunt nevoit sa pastrez senzorul de pe motorul vechi. Cum se manifesta la tine? La mine cu mufa scoasa merge destul de ok masina, dar cu ea pusa moare motorul, uneori nu mai vrea sa porneasca, tremura foarte rau la ralanti. Ulei nu are deloc in zona mufei.

Link to comment
Share on other sites

Nu-i bai ca nu-l vinzi. La mine mine am demontat capacul chiulasei si am ajuns la mufa senzorului carr mustea in ulei. Probleme am la momentul in care pornesc motorul dupa o perioada de repaus in sensul ca se balbaie foarte tare si nu pot pleca de pe loc ca imi moare motorul(a mea e automata). Insa, daca il repornesc dupa ce moare totul e ok si pot pleca insa relanti-ul nu e constant. Pe diagnoza imi apar 2 erori legate de senzor iar unele valori sunt 0 si de aceea am decis sa cumpar alt senzor.

Bujiile si bobinele sunt noi insa acesta balbaiala persista.

Eu personal simt ca masina mea nu are cei 150 cp conform specificatiilor producatorului in conditiile in care am curatat clapeta de acceleratie, fitru de aer, bujiile si bobinele sunt noi iar alte erori nu apar la motor.

Pana la urma cred ca o sa iau un senzor nou desi e cam scump.

Edited by bytzu18
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.