Jump to content

Downgrade? I think not.


eneh

Recommended Posts

Vorba lui @Vlad scoate masina putin in trafic,fi sigur ca ai facut aerisirea corect si esti gata de drum.

In Grecia dupa Thessaloniki ai numai autostradĂŁ care trece prin munti si cateva tuneluri.Poti sa mergi fara probleme putin peste limita de 130 km/h.Totusi daca tin bine minte sunt 2 radare fixe pe la jumatatea drumului dintre Thessaloniki si Igoumenitsa care sunt semnalizate din timp.Eu am luat un blitz acolo dar fiind masina de UK nu cred ca trimit prin posta.

Partea nasoala zic eu este BG,eu evit pe cat posibil sa ajung pe acolo.

 

P.s.In grecia benzina este extrem de scumpa 1.70E litrul,te sfatui sa faci plinul la iesire din BG.

 

Concediu placut!

Link to comment
Share on other sites

Vorba lui @Vlad scoate masina putin in trafic,fi sigur ca ai facut aerisirea corect si esti gata de drum.

In Grecia dupa Thessaloniki ai numai autostradă care trece prin munti si cateva tuneluri.Poti sa mergi fara probleme putin peste limita de 130 km/h.Totusi daca tin bine minte sunt 2 radare fixe pe la jumatatea drumului dintre Thessaloniki si Igoumenitsa care sunt semnalizate din timp.Eu am luat un blitz acolo dar fiind masina de UK nu cred ca trimit prin posta.

Partea nasoala zic eu este BG,eu evit pe cat posibil sa ajung pe acolo.

 

P.s.In grecia benzina este extrem de scumpa 1.70E litrul,te sfatui sa faci plinul la iesire din BG.

 

Concediu placut!

 

Zis si facut, am dat cateva ture cu masina prin oras si este ok :), multumesc pentru sfaturi, Bulgaria am facut-o de atatea ori si nu au fost probleme, evit pe cat posibil sa nu stau peste noapte.

Edited by eneh
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A fost un drum interesant, masina s-a comportat extraordinar de bine si este foarte comfortabila la drum lung. Consum total cu A/C, 4 persoane de circa ~280 total si bagaje 7.9 facut la pompa iar consumul de ulei a fost cam 500 ML in cei ~2200 km, datorita celor 3300 ture la 130 :). Mers lejer, fara graba, talpa doar pe anumite portiuni cand mai fortam autostrada grecilor cu un prieten (golf V GTI stage 2).

 

http://oi68.tinypic.com/2hcnwno.jpg

 

http://oi67.tinypic.com/2j2gp3c.jpg

 

http://oi64.tinypic.com/2it6903.jpg

 

Urmeaza > Terminat retrofit spalatoare faruri, splittere CSL, interior electric cu reglab lombar, ma gandeam la un interior negru de m3 , vertebrele l5-s1 cer reglajul! :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I-am pus semnale portocalii, a fost o nebunie de a mea dar sunt foarte multumit de cum arata.

 

De asemenea a venit o comanda mai maricica si urmeaza sa fie schimbate urmatoarele:

 

Brate fata pe TRW

 

Bucsi punte Lemforder

 

CVV + furtunele aferente pe Swag

 

Role + curea accesorii si curea A/C pe Contitech

http://i.imgur.com/undefined.jpg

 

http://i.imgur.com/Ex31kMz.jpg

Edited by eneh
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

e foarte misto masina, am avut placerea sa ma lase eneh s-o conduc putin si e RA-fucking-CHE-TA.

dyno-ul fesier imi zice ca combo-ul ambreiaj kevlar + volanta usurata se traduce in suta sub 6 secunde. parca 6.5 au astea de fabrica, in conditiile in care nemtii de obicei sunt conservatori la cifrele astea deci cred ca am dreptate.

 

eu nu m-as vedea din pacate folosind masina asta zi de zi, e putin cam hardcore - sau mai degraba sunt eu prea comod - dar sunt sigur ca la cine ajunge se bucura maxim de ea, mai ales ca e intretinuta exemplar.

 

reiterez pt propietar - du-o la un trackday in adancata, o sa te distrezi pe cinste si cred ca masina se va comporta exemplar

Link to comment
Share on other sites

Gata te-ai plictisit de ea, poate ti-o cumpar inapoi ))

La cine ajunge masina asta o sa aibe numai zambete pe fata.. stiu ce zic

 

Spor

 

Parca incep sa ma razgandesc cu vanzarea, as mai tine-o...am ceva planuri! Inca zambesc zilnic cand o conduc :)

 

e foarte misto masina, am avut placerea sa ma lase eneh s-o conduc putin si e RA-fucking-CHE-TA.

dyno-ul fesier imi zice ca combo-ul ambreiaj kevlar + volanta usurata se traduce in suta sub 6 secunde. parca 6.5 au astea de fabrica, in conditiile in care nemtii de obicei sunt conservatori la cifrele astea deci cred ca am dreptate.

 

eu nu m-as vedea din pacate folosind masina asta zi de zi, e putin cam hardcore - sau mai degraba sunt eu prea comod - dar sunt sigur ca la cine ajunge se bucura maxim de ea, mai ales ca e intretinuta exemplar.

 

reiterez pt propietar - du-o la un trackday in adancata, o sa te distrezi pe cinste si cred ca masina se va comporta exemplar

 

A fost placerea mea, cred ca am reusit sa scot 5.8 daca nu ma insel :)

 

Multumesc pentru review si ne mai auzim.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.