Jump to content

318iFL vs 316i FL drag race


cristisad

Recommended Posts

Kit-ul acela M este pur estetic la masina in cauza, si daca vrei tinuta de drum ai de lucrat la suspensii, roti, geometrie, etc. Cat despre masina, mergi asa cum este, lasa prostii, e o mica diferenta la motorul de 2 litri,insa in viata de zi cu zi aproape insesizabila.

 

Daca vrei deja senzatii in scaun la capacitati de 1.8, macar cauta ceva din grupul vag, unde cu turbo se ajunge la 225 cp, si poti spune ca platesti impozit acceptabil.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Multi hateri aici la mine)))

Hai sa va zic de ce am deschis acest topic.

 

Voiam sa vad daca merita sa fac upgrade de la 316iFL la 318iFL , ca mai mult nu-mi permit, gen 320,325,330.

 

De ce as vrea upgrade la 318iFL? pentru ca are 2.0 si sunt curios daca trage mult mai tare si daca e diferenta mare.

 

Am facut niste liniute cu un coleg, el avea laguna 1,motor 1.6 , ambreiaj tare si pneuri iarna, pe anotimp de vara.

Facand aceste liniute, foarte ,foarte greu luam avans, nici macar 2 metri de la start. Cursa era pe o distanta de 350metri.

Credeti ca daca as avea 318i l-as lasa mult in spate?

 

Cursa avut cu colegul a fost intre urmatoarele masini, pe anotimp de vara:

 

renault laguna 1 ,1.6 motor 107CP ,pneuri iarna vs bmw 316iFL 116CP , pneuri vara pirelli

 

a fost cam egalitate mai mereu, desi spre final 316iFL avea cam 2 metri avans.

:gathering: :gathering: :gathering: :frantics: :frantics: :frantics:

Edited by cristisad
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

foarte simpatic topicul asta...

 

@cristisad...la intrebarea ta "Credeti ca daca as avea 318i l-as lasa mult in spate? "

dupa tine 1.6 107cp/tractiune fata vs 2.0 143cp/tractiune spate, da, il lasi in spate, dar depinde de 2.0/143 cp cu cat.

de curiozitate, cati ani ai ?

trimite pm daca nu vrei sa scrii aici.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

foarte simpatic topicul asta...

 

@cristisad...la intrebarea ta "Credeti ca daca as avea 318i l-as lasa mult in spate? "

dupa tine 1.6 107cp/tractiune fata vs 2.0 143cp/tractiune spate, da, il lasi in spate, dar depinde de 2.0/143 cp cu cat.

de curiozitate, cati ani ai ?

trimite pm daca nu vrei sa scrii aici.

 

 

Pai stai ca nu intelegi. Cum iti explici ca eu cu 1.8 nu-l lasam in spate pe asta cu 1.6 107cai.

Si nu cred ca 1.8 e chiar asa slab fata de 2.0 , sa zici ca 2.0 il laasa lejer in spate pe 1.6

Edited by cristisad
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina ta cat si a colegului tau sunt de mers din pct a in pct b fara nici un drag race. Nu-ti bate capul.

 

PS masina ta functioneaza corect? Nu miroase a benizna, scoate putin fumulet, etc?

 

Dar a fost un drag race intre mine si prietenul meu.

Masina mea e ok, are revizii la zi,pneuri destul de noi si trage bine pt 1.8. Nu scoate fum ,nu miroase a benzina. Sunt multumit de ea, desi voiam sa lase 1.6 cu mult in spate.

Eu facusem acest topic poate aveati sugestii sa imbunatatesc masina. Un kit M m-ar ajuta? sau sa trec pe 318iFL? Merita?

Credeti ca la o liniuta pe o distanta de 360metri, un 318iFL ma lasa pe mine cu 316iFL cu mult in spate? Cam cu cati metri?

Edited by cristisad
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci tu vrei sa-ti pui kit m dar nu gasesti o justificare pentru el...

 

Revenin la caii nostrii, putere, daca vrei sa fie mai sprintena, incearca un filtru de aer sport dedicat de calitate, de la K&N in sus, bujii de calitate, si o resoftare din care poti scoate 5 cai suplimentari.

 

Nu in ultimul rand o benzina cu cifra octanica 98 si roti pe 16.

Link to comment
Share on other sites

Deci tu vrei sa-ti pui kit m dar nu gasesti o justificare pentru el...

 

Revenin la caii nostrii, putere, daca vrei sa fie mai sprintena, incearca un filtru de aer sport dedicat de calitate, de la K&N in sus, bujii de calitate, si o resoftare din care poti scoate 5 cai suplimentari.

 

Nu in ultimul rand o benzina cu cifra octanica 98 si roti pe 16.

 

Spunea cineva mai sus, ca un KIT M ar putea sa ma ajute. Bujii am noi NGK, iar jante am pe 16 originale. Benzina 95 aveam ambii cand am facut liniuta , el cu 1.6 , eu cu 1.8

Nu as baga turbo pe ea, ca-mi omoara motorul cu timpul, cica.

Un filtru aer sport e o idee buna, dar daca imi da doar 6 cai, nu e cam putin? As vrea un 20 cai pe masina si as fi multumit.As vrea sa duc 316iFL aproape de nivelul lui 318iFL

Edited by cristisad
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.