Jump to content

Recommended Posts

Salut,

 

Am o problema cu vibratii la relantii si martor de bord aprins.

Modelul este 325i e46 (nu e36 am scris gresit in topic) din 2002 (192HP).

Am fost la service aici (in germania) mi s-a spus ca apare eroare pe toti 6 cilindrii, iar ei imi recomanda

sa schimb atat bobinele de inductie cat si bujiile.

Motor are putere normala nu e diminuata dar vibratia de la relantii ramane si e destul de puternica.

Nu cred ca sunt bujiile si nici bobinele atata timp cat masina dezvolta putere normala.

Ce parere aveti ce poate fi?

 

Multumesc.

Edited by alexandru.L
Link to comment
Share on other sites

Cumva in Germania niste oameni de la un service ti-au zis care ar putea fi cauza problemelor la masina si tu ai zis "da-i in p..a mea ca astia nu stiu nimic, mai bine intreb pe forum".

Cosmin daca te pricepi cat de putin la e46 sigur iti poti realiza ca daca ai toata puterea masini bobinele de inductie functioneaza normal, iar sa se le schimbi pe toate doar asa sa fie nu mi se pare o solutie...problema este doar la relanti.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep la mecanica ca nu sunt mecanic. Cand se intampla ceva cu masina merg la service, daca aveam nevoie de o a doua parere mergeam la alt service. Eu nu inteleg cum ai determinat tu ca motorul are putere normala, poate acum dezvolta doar 170 de cai si dupa ce schimbi ce au zis oamenii aia poate ai sa te apropii de cei 190 de cai. Edited by Cosmin S
Link to comment
Share on other sites

senzor pozitie ax came sau pozitie vilbrochen? ar trebui sa rulezi o diagnoza, pentru genu' asta de probleme e sfanta.

 

 

 

vibratiile sunt numai la relanti, daca o turezi putin merge rotund? poti sa uploadezi un filmulet?

 

edit- daca scoti mufa MAF-ului, in timp ce merge, ce se intampla? in dreapta jojei in poza asta http://i.imgur.com/B9YEgBY.jpg

 

daca face doar la relanti poate fi de la valva ICV ce trebuie curatata:

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep la mecanica ca nu sunt mecanic. Cand se intampla ceva cu masina merg la service, daca aveam nevoie de o a doua parere mergeam la alt service. Eu nu inteleg cum ai determinat tu ca motorul are putere normala, poate acum dezvolta doar 170 de cai si dupa ce schimbi ce au zis oamenii aia poate ai sa te apropii de cei 190 de cai.

cand o bobina de inductie s-a dus nu mai ai nici macar 60 de cai pentru ca merge ca un tractor(vibratii puternice)...bobinele de inductie de defecteaza destul de des la e46 mai ales modelul pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

senzor pozitie ax came sau pozitie vilbrochen? ar trebui sa rulezi o diagnoza, pentru genu' asta de probleme e sfanta.

 

 

 

vibratiile sunt numai la relanti, daca o turezi putin merge rotund? poti sa uploadezi un filmulet?

 

edit- daca scoti mufa MAF-ului, in timp ce merge, ce se intampla? in dreapta jojei in poza asta http://i.imgur.com/B9YEgBY.jpg

 

daca face doar la relanti poate fi de la valva ICV ce trebuie curatata:

 

 

daca o turez da merge rotund.

 

am scos mufa MAF-ului in timp ce merge da nu se intampla nimic, reactioneaza putin motoru cand o scot si o pun iar dar vibratia continua.

 

tin sa precizez ca daca la relanti si motoru e cald daca o accelerez f.f.finut motoru da sa moara si cateodata chiar moare dar doar la o accelerare foarte fina.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep la mecanica ca nu sunt mecanic. Cand se intampla ceva cu masina merg la service, daca aveam nevoie de o a doua parere mergeam la alt service. Eu nu inteleg cum ai determinat tu ca motorul are putere normala, poate acum dezvolta doar 170 de cai si dupa ce schimbi ce au zis oamenii aia poate ai sa te apropii de cei 190 de cai.

 

 

Off Topic: atunci tu ce mai cauti pe forum? Pentru a primi sfaturi te duci la service, sa dai sfaturi pentru altii nu pare ca iti place, dar sa comentezi fara sens pare ca te pricepi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca iti da eroare pe toate bujiile si totusi merge e mai degraba de la bobine sau de la cablajul lor, ideal ar fi sa stergi toate erorile, si vezi apoi pe care cilindru iti mai da missfire. ICV nu iti da eroare pe bujii, gazele de evacuare au miros intepator? Scoate si bujiile si verifica-le, sa nu fie ancrasate de ulei, poate ti-a luat-o pe ulei M54-le, nu ar fi ceva nou, au tendinta asta...exact asa a patit un prieten si pentru ca manca ulei ii ancrasa bujiile si era plin de missfire-uri, le curata, mergea iar pana le uda din nou... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Off Topic: atunci tu ce mai cauti pe forum? Pentru a primi sfaturi te duci la service, sa dai sfaturi pentru altii nu pare ca iti place, dar sa comentezi fara sens pare ca te pricepi

Ma scuzati nu stiam ca e forum doar pentru mecanici. NU am dat nici un sfat si nu am comentat ci mi-am zis parerea. Am sa ma retrag de aici atunci.

Si cred ca baietii aia de la service dupa ce au testat si vazut masina cred ca sunt mai in masura sa zica ce defect are, decat niste useri care nu au vazut cum se comporta masina si isi dau cu parerea despre ce ar putea avea, vad ca a mai zis un user ca s-ar putea sa fie de la bobine.

Edited by Cosmin S
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.