Jump to content

Motor N26B20


Johnny93

Recommended Posts

Salut,

 

Ma gandesc serios sa dau dieselul meu pe un benzinar,am mers cu 328i si mi a placut extrem de mult.As vrea sa stiu dintre persoanele care au pe masina motorul asta,daca exista probleme din fabricatie,sau in general cat de fiabil ar fi?

 

In momentul asta am un e90 cu n47.

Link to comment
Share on other sites

Eu am, dar N20B20 nu N26B20, pe F30.

 

Versiunea N26 e ceva de State din cate stiu, pentru emisii mai mici. Iar BMW NA a rechemat in service toate *28i-urile pentru o problema la pompa de frana :blink:

 

Pana acum sunt multumit de masinuta. Am luat-o la 38 000 km (din reprezentanta, cu toate reviziile proaspat facute), si am reusit sa fac nici 4 000 cu ea, deci de fiabilitate nu ma pot pronunta decat din citite.

 

Ce am observat pana acum: trage foarte bine pe confort si sport, iar pe eco e mai lesinata, dar tot e destul pentru mers in oras. Conform "Sport Dials" pe eco nu urca mai mult de 90kW. A mea e automata, si schimba repede daca duc pedala pana la fund, dar pe eco are o mica ezitare. Confort si sport te infunda in scaun imediat.

 

Ce nu am vazut pe nicaieri la modelul asta a fost consumul (nu dati cu pietre ca iei masina de mii de eur si te uiti la consum. La mine a fost factor decizional intre 30d si 28i, pe langa impozit si mentenanta) asa ca: in Bucuresti, pe ploaie, pe eco, e in jur de 15, in weekend, soare pe undeva la 10-11. La drum intins, eco, cu reprize de accelerare 80-120 (depasire tir) am scos sub 6. Pe confost si sport inca nu am mers destul pt ca inca vreau sa invat masina. Consumul mediu de cand am luet-o e in jur de 7.7-7.9.

 

Cuplul e asemanator cu cel de na N47, doar ca e de la 1200 rpm, si cum incepe sa urce in ture nu se compara puterea cu cea de la N47. Am venit cu ea din Germania, si la 180kmph inca trage bine.

 

Asta ar fi pe scurt, strict legat de motor. Daca mai ai intrebari punctuale, incerc sa iti raspund.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am N20 328i de un an, luat din reprezentanta din Germania

Ca o mica problema, am schimbat un furtun la turbo (cel nou are o valva care inchide) simptome- fum alb la pornire la rece... se cunoaste problema- exista PUMA case, asa ca s-a schimbat pe garantie EuroPlus

Sunt multumit de masina si o recomand oricui face km mai putini pe an

Eram setat pe 3.0 dar din cauza impozitului, rca mai mare etc am renuntat

Link to comment
Share on other sites

Off Topic:

@hackman, scotea fum si apoi ai schimbat-o sau ti-au schimbat ei din proprie initiativa? cum recunosc daca s-a facut schimbarea? Eu am doar o mica trepidatie aproape insesizabila imediat dupa ce pornesc motorul si doar la rece, in D. undeva la 3-5 secunde, dupa care dispare. Nu am mai avut automata pana la asta, si nici turbo. (doar benzina si diesel normal aspirat)

Link to comment
Share on other sites

Off Topic:

@hackman, scotea fum si apoi ai schimbat-o sau ti-au schimbat ei din proprie initiativa? cum recunosc daca s-a facut schimbarea? Eu am doar o mica trepidatie aproape insesizabila imediat dupa ce pornesc motorul si doar la rece, in D. undeva la 3-5 secunde, dupa care dispare. Nu am mai avut automata pana la asta, si nici turbo. (doar benzina si diesel normal aspirat)

 

 

Sal

Dupa aprox 4 zile de stat, am pornit masina si am observat un nor alb de fum in spate. Asa arata: http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=965952

Dupa schimbare nu mai am fum.. in rest nu am avut si nici nu am trepidatii.

Ca idee, asta a fost operatiunea pt furtunul de la turbo: https://bmwtechnician.com/2016/05/13/n20-oil-feed-line-update/

Poti verifica si tu la pornirea la rece daca ai fum... sunt cazuri in care e nevoie de schimbul turbinei, aceasta fiind afectata din cauza acelui furtun.. https://bmwtechnician.com/2016/05/16/n20-turbo-update/

Link to comment
Share on other sites

Nu merg chiar zilnic cu masina, de asta am si luat benzina, dar nu am observat niciodata o picatura de fum. Voi fi mai atent. Cam cati km aveai cand a inceput sa se manifeste? Poate fi schimbat furtunul si inainte de a se manifesta problema? adica stii cumva daca accepta bavarezii?

 

In alta ordine de idei, eu am plecat initial dupa un 528i, care scotea fum alb de nu puteai sta langa el, si nici nu am mai vrut sa ma urc in el.

 

Oricum, am garantia EuroPlus pana in martie (deh, are o luna la mine masina). Au facut ceva figuri cei de la bavaria? ca presupun ca la ei te-ai dus cu garantia.

Link to comment
Share on other sites

Masina avea 118k la momentul schimbarii furtunului, dar sunt cazuri in care si la 40k, 50k se manifesta problema cu fumul

Garantia EuroPlus inseamna ca o alta firma- Real Garant http://www.realgarant.de/ iti plateste pagubele. Se face un raport la ei cu problema, se ataseaza puma case-ul si ei accepta/sau nu lucrarea. De obicei trebuie sa ai problema ca sa-ti plateasca astia ceva

 

528i care scotea fum, mai mult ca sigur avea problema cu furtunul care trebuia schimbat

 

Cum functioneaza Europlusu.. dupa ce completezi raportul, iti dau ei acceptul, trebuie sa ahiti tu integral reparatiile, apoi trimiti copii doveditoare plati facturi, urmand ca acestia sa-ti bage banii in cont in 2-3 zile

Link to comment
Share on other sites

Cei de la BMW Rhein-Rothenburg ziceau ca nu se pune problema de asa ceva. Cam asa stiam si eu ca s-ar proceda. In fine, sper sa o fi platit degeaba :rolleyes:

 

Am vazut ca furtunul e 200-250 lei, deci nu e asa problematic sa-l schimb daca face vreodata. Probabil e mai scumpa manopera :ermm:

Link to comment
Share on other sites

528I de state.

Asta am eu . ca si model de motor ma N28B20.

masina e 2013 si are 63000 dekm .

Pina acum sunt f multumit . Suna el un pic ca dieselul dar e super .

Putere, reprize bune .

 

Consumul in oras cam 12,5 afara mixt alergata cam 8 .

Link to comment
Share on other sites

528I de state.

[...]

Consumul in oras cam 12,5 afara mixt alergata cam 8 .

 

Consumul e bun, dar fiind mai grea caroseria cu aproape 200 kg ĂŽntotdeauna va fi mai mare ca la 3er. Eu inca nu am sarit de 7 (2 oameni + bagaje + aglomeratia aferenta de pe E85 de paste) iar vechea masina (un focus 1.6 16v) ar fi consumat mai mult :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.