Jump to content

Schimb Placute+Discuri E90


Recommended Posts

In iulie trebuia sa plec in vacanta. Pentru ca nu am gasit la momentul respectiv discuri si placute OE pe epiesa, am luat un set de placute Jurid cat sa treaca vacanta.

 

Astazi am schimbat discuri si placute, OE. Placutele din cutia BMW sunt Jurid.

 

Iata ce surpriza am avut cand am desfacut astazi placutele de pe disc. Toate erau sparte. Asta s-a intamplat in 8000 KM. Pana acum am folosit doar OE, si o singura data TRW + brembo.

IMG_4802.jpg IMG_4803.jpg IMG_4832.jpg IMG_4830.jpg IMG_4829.jpg

Link to comment
Share on other sites

In iulie trebuia sa plec in vacanta. Pentru ca nu am gasit la momentul respectiv discuri si placute OE pe epiesa, am luat un set de placute Jurid cat sa treaca vacanta.

 

Astazi am schimbat discuri si placute, OE. Placutele din cutia BMW sunt Jurid.

 

Iata ce surpriza am avut cand am desfacut astazi placutele de pe disc. Toate erau sparte. Asta s-a intamplat in 8000 KM. Pana acum am folosit doar OE, si o singura data TRW + brembo.

 

Woow , asa ceva nu am mai vazut nici la placute care erau de schimbat !!! Banuiesc ca mergi sa iti returneze banii , mai ai facture si garantia de la ele ?

Link to comment
Share on other sites

Nasol , oricum bine ai facut ca te-ai gandit sa le schimbi ... Daca dupa 8000km au inceput sa se dezintegreze , nu vreau sa stiu cum ar fii aratat dupa 15-20.000km (cred ca atunci ai fii avut si ceva probleme). Eu la fiecare masina dupa ce a iesit din garantie am folosit placute Ate (la BMW) sau BOSCH (la Mercedes) si nu am avut nici o problema.
Link to comment
Share on other sites

Nasol , oricum bine ai facut ca te-ai gandit sa le schimbi ... Daca dupa 8000km au inceput sa se dezintegreze , nu vreau sa stiu cum ar fii aratat dupa 15-20.000km (cred ca atunci ai fii avut si ceva probleme). Eu la fiecare masina dupa ce a iesit din garantie am folosit placute Ate (la BMW) sau BOSCH (la Mercedes) si nu am avut nici o problema.

 

Era planificata schimbarea de discuri. In vacanta au inceput sa vibreze la viteze mari.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e total aleatoriu ce producator nimeresti la placute OE. Ieri le-am luat si eu, am nimerit Textar. Cele vechi erau ATE Power Pad si nu erau deloc slabe ca forta de franare, dar astea OE sunt mult peste.

 

http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/1/56046161wIq.jpg

Link to comment
Share on other sites

Va salut, am deja 1000 de km cu discurile zimmerman perforate, cu regret spun ca la 140 au o bataie mica dar o au, placutele textar puse mi se par inferioare celor de ate iar una peste alta pe la 80 la viraj usor spre dreapta se aude scartait de placuta sau ceva la rota stanga fata, dar numai dupa ce se incing , vedem maine cand le dau jos sa vad ce se intampla, oricum sunt total dezamagit de zimmerman, bine macar ca am posibilitatea sa le dau inapoi pe garantie fiind montate in service si luate tot de acolo,
Link to comment
Share on other sites

Te rog sa te documentezi inainte sa vorbesti in necunostinta de cauza.

Cei de la ATE au o gama premium si anume ATE Power Disc la discuri de frana si ATE ceramic la placute de frana, iar un fapt de la sine inteles este ca cele doua produse se utilizeaza doar impreuna pentru un rezultat optim.

 

Crede-ma ca sunt foarte documentat, avand in vedere ca am o foarte mare legatura cu domeniul pieselor auto de vreo 20 ani...

Nevrand sa nasc vreo polemica pe acest subiect, spun doar atat: placutele ceramice au un comportament excelent, dar... numai la temperaturi ridicate. De aceea un vanzator corect si profesionist ar trebui sa intrebe cumparatorul in ce regiuni, regimuri/drumuri si anotimpuri va folosi placutele ceramice. Performantele placutelor ceramice nu sunt la 100% in perioada anotimpului rece sau in regim de oras ori pe drumuri drepte, cu putine curbe. Ele sunt cu atat mai eficiente cu cat sunt mai "fierbinti". Placutele ceramice au eficienta maxima cand ajung pe la 500-600 grade Celsius. Deci circuite de viteza sau de coasta, cu multe franari rapide ca sa le pastreze la temperaturi ridicate.

In plus, discurile de frana "normale", din otel, la astfel de regimuri de temperatura si cu modificari rapide si dese ale acesteia se vor deteriora (ovaliza sau crapa chiar, atunci cand vei trece prin apa, de exemplu, dupa ce s-au incins la sute de grade...). Din pacate, vanzatorii de astazi cauta profitul imediat si vand oricui ce e mai scump, fara o consiliere adecvata.

Stima si prietenia!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

RaresM, sunt de exact aceiasi parere.

Cu multi ani in urma am citit un articol despre placutele ceramice vs. metalice si spuneau exact acelasi lucru: placutele ceramice doar mentinute fierbinti sunt cel mai eficiente si se monteaza pe discuri care sunt perforate (perforate pentru a mari suprafata discului - si, si prin intermediul canelurilor..) pentru o racire mai eficienta a discului si prevenirea unei eventuale ovalizari..

 

Asadar, nu ma indoiesc ca nu stii ce spui; pacat ca vanzatorii azi sunt doar dupa profit.

Link to comment
Share on other sites

Discurile perforate au o suprafata mai mica fata de discurile neperforate.

La E class care are discurile OE perforate, deja sunt niste mini crapaturi aproape la fiecare perforatie , astia de la Mercedes au zis ca este normal si ca apar din cauza racirii bruste (materialul de langa gauri se raceste mai repede de cat restul unde nu e perforat, si diferenta mare de temperatura produce acele mini crapaturi)

 

PS: Placutele ATE ''ceramic'' nu au nici o legatura cu placutele de ceramica ce merg pe un system in care si discul e de ceramica ... singurul avantaj la ATE ''ceramic'' este ca nu lasa asa de mult praf negru pe jante. Deci, sunt bune pentru astia care merg mai mult cu frana de cat cu acceleratia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.