Jump to content

Evacuare dubla, intrebari


FPK

Recommended Posts

Salutare, detin un E60 525D 177 CP (cel non facelift). Detin masina de 1 an, am pus kit-ul M exterior complet ( bara spate cu difuzor, bara fata + lip, praguri ) + vopsite. Iar acum am decis ca vreau sa fac toba dubla pe ambele parti din inox 76mm. Intrebarea e urmatoarea : Daca cumpar tevile inox, coturile si Y-urile, si pun o toba finala cumparata de pe internet, se poate pierde din cuplu sau putere ? Am auzit de la o cunostinta care are un Alfa Romeo Brera 2.4 JTD ca a scos toba o data si a pierdut enorm cuplu, atat de mult incat nu mai urca de la 100km/h in sus. Acesta m-a sfatuit sa merg la cineva care face tobe finale calculate exact pentru masina mea altfel voi pierde enorm cuplu si chiar si cu un soft, nu va trage mai tare, dimpotriva.

 

Ce parere aveti ? Daca cumpar tevile inox, coturile, Y-urile, inelele si tobele finale, si ma duc la cineva sa le sudeze si sa le puna pe masina, sunt sanse sa pierd cuplu sau HP? Tin sa mentionez faptul ca vreau sa renunt la DPF.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Te tin minte de cand ai luat masina, hai sa-ti zic eu, treaba sta asa. Nu stiu daca ai citit pe forum insa mi sa rupt distributia, dupa mi sa dus motorul ca a sarit pinionul de la pompa de ulei,etc,etc, am pus pachetul de M5 pe ea cel cu bara spate cu dubla evacuare, insa nu am apucat sa fac evacuare si ca sa nu ramana teava de la 520D am zis ca o tai de la jumate si o las asa, vad ca idee si cum se aude. Se auzea putin de tot mai gros, cea mai mare diferenta fiind la schimbarea treptelor de viteza unde era un "BOV" frumos, incet incet am vazut ca nu prea trage masina dupa ce i-am schimbat motorul, logic nu avea ce sa aiba de la motor, ba cand tragea, ba cand nu tragea, am zis ca o scot cu testerul sa-i fac o regenerare, cand sa vad ca regenerarea comuta cam la 10 secunde de pe active pe not active, ba crestea temperatura pe la 550 grade , dupa scadea brusc la 300 grade si tot asa.

 

Mi-am dat seama ca problema a fost din evacuare atunci, deoarece se pierdea caldura si presiunea prea repede pe evacuare, eu pur si simplu am taiat-o de langa suportul de pe la mijlocul masinii si asa am lasat-o. Dupa ce am sudat-o inapoi, si-a revenit masinuta, m-am dus i-am facut si regenerare, totul ok!

 

Eu mai vorbesc cu fostul proprietar de la care am luat-o si el mi-a zis demult cand i-am spus ce vreau sa-i fac, sa nu-i fac dubla evacuare deoarece i dau prea mult aer si nu e bine pentru turbo si motor, dar o sa vorbesc la pilot tunning ca acolo vreau sa fac, o sa plec cu teava de inox dupa filtru de particule sau mijlocul masinii sa vedem, dupa sa facem un Y stg-dr cu o teava pana in 70 MM (posibil 63) ca sa nu pierd putere, vroiam de 76, dar atunci s-ar putea sa patesc ca inainte cand am taiat-o, oricum ei sunt specialistii si stiu. Iar tipsurile duble pot sa fie si de 80 MM, nu cont, se baga in teava de 63 mm care o pun eu.

 

Deci amicul tau are dreptate, am simti-o pe propria masina, chiar daca puteam sa pariez si 100 milioane cash ca nu are nici-o treaba turbo si motorul ca pun eu evacuare de 76 mm sau daca o dai de la jumate, mai ales DPF-ul sa nu-si faca regenerare, dupa ce am vazut clar pe tester ca nu poate sa-si faca regenerare mi-am gasit singur logica si am stiut ca de acolo si problema cu trasul, insa pana atunci nu.

 

Am DPF ON si am si soft pe ea undeva la 210 cp maxim zic eu. As vrea sa-i pun si niste tobe finale sport ca sa nu ramana doar tevile stg+dr, se vad frumos si finalele din spatele masinii.

  • Like 3
  • Love BMW 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut!

 

Te tin minte de cand ai luat masina, hai sa-ti zic eu, treaba sta asa. Nu stiu daca ai citit pe forum insa mi sa rupt distributia, dupa mi sa dus motorul ca a sarit pinionul de la pompa de ulei,etc,etc, am pus pachetul de M5 pe ea cel cu bara spate cu dubla evacuare, insa nu am apucat sa fac evacuare si ca sa nu ramana teava de la 520D am zis ca o tai de la jumate si o las asa, vad ca idee si cum se aude. Se auzea putin de tot mai gros, cea mai mare diferenta fiind la schimbarea treptelor de viteza unde era un "BOV" frumos, incet incet am vazut ca nu prea trage masina dupa ce i-am schimbat motorul, logic nu avea ce sa aiba de la motor, ba cand tragea, ba cand nu tragea, am zis ca o scot cu testerul sa-i fac o regenerare, cand sa vad ca regenerarea comuta cam la 10 secunde de pe active pe not active, ba crestea temperatura pe la 550 grade , dupa scadea brusc la 300 grade si tot asa.

 

Mi-am dat seama ca problema a fost din evacuare atunci, deoarece se pierdea caldura si presiunea prea repede pe evacuare, eu pur si simplu am taiat-o de langa suportul de pe la mijlocul masinii si asa am lasat-o. Dupa ce am sudat-o inapoi, si-a revenit masinuta, m-am dus i-am facut si regenerare, totul ok!

 

Eu mai vorbesc cu fostul proprietar de la care am luat-o si el mi-a zis demult cand i-am spus ce vreau sa-i fac, sa nu-i fac dubla evacuare deoarece i dau prea mult aer si nu e bine pentru turbo si motor, dar o sa vorbesc la pilot tunning ca acolo vreau sa fac, o sa plec cu teava de inox dupa filtru de particule sau mijlocul masinii sa vedem, dupa sa facem un Y stg-dr cu o teava pana in 70 MM (posibil 63) ca sa nu pierd putere, vroiam de 76, dar atunci s-ar putea sa patesc ca inainte cand am taiat-o, oricum ei sunt specialistii si stiu. Iar tipsurile duble pot sa fie si de 80 MM, nu cont, se baga in teava de 63 mm care o pun eu.

 

Deci amicul tau are dreptate, am simti-o pe propria masina, chiar daca puteam sa pariez si 100 milioane cash ca nu are nici-o treaba turbo si motorul ca pun eu evacuare de 76 mm sau daca o dai de la jumate, mai ales DPF-ul sa nu-si faca regenerare, dupa ce am vazut clar pe tester ca nu poate sa-si faca regenerare mi-am gasit singur logica si am stiut ca de acolo si problema cu trasul, insa pana atunci nu.

 

Am DPF ON si am si soft pe ea undeva la 210 cp maxim zic eu. As vrea sa-i pun si niste tobe finale sport ca sa nu ramana doar tevile stg+dr, se vad frumos si finalele din spatele masinii.

 

Uite un post de genul asta merita un thumbs up :)

Foarte detaliat :)

Eu cautam un post undeva sa vad cat de mare este evauarea la un 535D ( banuiesc ca este de 63 ) pentru ca vreau sa imi pun saptamana viitoare evacuare inox cap coada si nu stiam de cat sa ii spun baiatului sa o faca.

Eu oricum cred ca merg pe 76 dar totusi ii cer parerea si baiatului de mi-o face.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.